Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dt 350S Vs Bitex Raf/rar12 I Obręcze Karbonowe.

dt dtswiss bitex szytka carbon koła carbonowe

2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 294 postów
  • SkądOpole

Napisano 04 marzec 2016 - 10:37

Cześć,

Zastanawiam się nad wyborem kół.
Oba zestawy będą składane na następujących podzespołach:

1) obręcz: 38 lub 50mm, szer. 23mm, powierzchnia bazaltowa (pod szytkę)
    piasty: dt350s
    szprychy: dt aero comp

2) obręcz: 38 lub 50mm, szer. 25mm, brak powierzchni bazaltowej (pod szytkę)
    piasty: Bitex RAF12+RAR12
    szprychy: Sapim D-light

Czy ktoś może się wypowiedzieć z własnego doświadczenia który zestaw jest lepszy? Koła na dt są nieco tańsze, jednak wyjdą trochę ciężej. Za bitexami przemawia do mnie szerokość obręczy, natomiast na minus trochę brak powierzchni bazaltowej na obręczy - jest ona aż tak dobra? Jak wygląda sprawa jeżeli chodzi o żywotność i serwis piast?

Za wszystkie odpowiedzi z góry dzięki.



#2 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 04 marzec 2016 - 10:47

Nr Jeden lepszy. Szczegolnie jak dużo ważysz albo hamujesz czesto. Masa piast sie praktycznie nie liczy, tu dt to sprawdzone rozwiazania na lata.
  • Malik lubi to

#3 mburs

mburs
  • Użytkownik
  • 347 postów
  • SkądPoznań

Napisano 27 marzec 2016 - 20:19

Obiema rękami podpisuję się pod Wiktorem24.

Numer jeden tylko szerokością traci. Piasty Bitexa są nieco lżejsze, ale to chińczyk, a DT 240 to piasty na których jeżdżą nawet w pro tourze. Lepsze hamowanie na karbonie w górach może się przydać.

Z innej strony na koła od Dandyhorse'a nie narzekam, ale złożyłem je na DT240 właśnie.





Dodaj odpowiedź



  

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: dt, dtswiss, bitex, szytka, carbon, koła carbonowe