Jump to content


Photo

Dt 350S Vs Bitex Raf/rar12 I Obręcze Karbonowe.

dt dtswiss bitex szytka carbon koła carbonowe

2 replies to this topic

#1 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 294 posts
  • SkądOpole

Posted 04 March 2016 - 10:37

Cześć,

Zastanawiam się nad wyborem kół.
Oba zestawy będą składane na następujących podzespołach:

1) obręcz: 38 lub 50mm, szer. 23mm, powierzchnia bazaltowa (pod szytkę)
    piasty: dt350s
    szprychy: dt aero comp

2) obręcz: 38 lub 50mm, szer. 25mm, brak powierzchni bazaltowej (pod szytkę)
    piasty: Bitex RAF12+RAR12
    szprychy: Sapim D-light

Czy ktoś może się wypowiedzieć z własnego doświadczenia który zestaw jest lepszy? Koła na dt są nieco tańsze, jednak wyjdą trochę ciężej. Za bitexami przemawia do mnie szerokość obręczy, natomiast na minus trochę brak powierzchni bazaltowej na obręczy - jest ona aż tak dobra? Jak wygląda sprawa jeżeli chodzi o żywotność i serwis piast?

Za wszystkie odpowiedzi z góry dzięki.



#2 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1,727 posts
  • SkądDolnośląskie

Posted 04 March 2016 - 10:47

Nr Jeden lepszy. Szczegolnie jak dużo ważysz albo hamujesz czesto. Masa piast sie praktycznie nie liczy, tu dt to sprawdzone rozwiazania na lata.
  • Malik likes this

#3 mburs

mburs
  • Użytkownik
  • 347 posts
  • SkądPoznań

Posted 27 March 2016 - 20:19

Obiema rękami podpisuję się pod Wiktorem24.

Numer jeden tylko szerokością traci. Piasty Bitexa są nieco lżejsze, ale to chińczyk, a DT 240 to piasty na których jeżdżą nawet w pro tourze. Lepsze hamowanie na karbonie w górach może się przydać.

Z innej strony na koła od Dandyhorse'a nie narzekam, ale złożyłem je na DT240 właśnie.





Reply to this topic



  

Also tagged with one or more of these keywords: dt, dtswiss, bitex, szytka, carbon, koła carbonowe