Koszt i rodzaj kaset i klamkomanetek.
#1 Gosc_Jareq_*
Napisano 21 marzec 2010 - 23:09
Moje pytanie tyczy sie zmiany kaset i ewntualnie innych współpracujących układów w mojej szosie". Gdyż ostatnio na prostych odcinkach próbuje robić większe prędkości i niestety macham nogami jak głupi i więcej nie pójdzie , a z tego co mi wiadomo na bębenku na 8 mam założonych 7 kaset ( rower kupiłem złóżony ) i co gorsza ostatnio największa i najmniejsza nie wchodzą przy przekładaniu... więc mam pytanie:
:arrow: Jakie są koszty zmiany tych części ( :?: ) bo jeśli wymienić kasety to pewnie i klamkomanetki...hmm...i jak to zrobić ,co wymienić żeby efekt był zadowalający ?? Wszystkie kasety wraz z bębenkiem i klamkomanetkami ??
Z góry bardzo dziękuje za pomocne odpowiedzi ;-)
#3
Napisano 21 marzec 2010 - 23:55
o ile to nie szyfr bądź slang to ustalmy fakty:
Kaseta umownie jest jedna.
Składa się z zębatek. Czyli np.: 6-7-8-10-11 zębatek.
Do konkretnego rodzaju kasety patrz powyżejdedykowane są klamkomanetki. Manetki cierne na ramie czasami nie mają indeksacji, albo można taką wyłączyć.
Albo studiując forum i internet dojdziesz do przyczyny złej pracy Twojego napędu albo poprosisz kogoś, warsztat o interwencję.
Jeżeli chesz pozostać przy 7 biegach i masz korbę z blatem 52 lub 53 zęby szukaj kasety 7 s 13-26. Na Mazowszu wytrzymasz nawet mocne tempo. Gór u nas brak. Jeżeli jesteś demonem predkości albo masz korbę 50 z - znajdź kasetę 11-19.
Na tematy napędu itp znajdziesz na tym forum mnóstwo detali.
Pozdrawiam
m
#4
Napisano 22 marzec 2010 - 07:20
crankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru
#5
Napisano 22 marzec 2010 - 08:18
Ostatnio kupiłem sobie trekkinga na 7sp - rower właściwie nieużywany a w dodatku zębatki, łancuchy to chodzą do tego w cenie dobrego piwa w knajpie - nic tylko jeździć, smarować i wymieniać.
#6
Napisano 22 marzec 2010 - 09:15
Witam coolegów coolarzy.
Moje pytanie tyczy sie zmiany kaset i ewntualnie innych współpracujących układów w mojej szosie". Gdyż ostatnio na prostych odcinkach próbuje robić większe prędkości i niestety macham nogami jak głupi i więcej nie pójdzie , a z tego co mi wiadomo na bębenku na 8 mam założonych 7 kaset ( rower kupiłem złóżony ) i co gorsza ostatnio największa i najmniejsza nie wchodzą przy przekładaniu... więc mam pytanie:
:arrow: Jakie są koszty zmiany tych części ( :?: ) bo jeśli wymienić kasety to pewnie i klamkomanetki...hmm...i jak to zrobić ,co wymienić żeby efekt był zadowalający ?? Wszystkie kasety wraz z bębenkiem i klamkomanetkami ??
Z góry bardzo dziękuje za pomocne odpowiedzi ;-)
Z tego za bardzo nie wiele rozumiem, pisz po polsku.
Najlepeij wrzuc zdjecia odpowiedniej jakosci albo podjedź do serwisu jakiegos , może regulacja przerzutki wystarczy aby obsługiwała skrajne przełożenia.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#7
Napisano 22 marzec 2010 - 09:25
tak sobie to galantnie wykoncypowałem
#8 Gosc_Jareq_*
Napisano 22 marzec 2010 - 14:48
Przekłądając na język który choć trochę można zrozumieć
Nie siedzę w tym aż tak bardzo bo mało osobiście robiłem w rowerze (zaleta roweru), więc napisałem jak to wygląda z mojej perspektywy...jakbym był tak mądry jak Ty to bym nie pisał tu...przerzutka nie przerzuca na najmniejszą i największą tgylną zębatkę...i prawdopodobnie mam zamontowaną podkładkę bo powinno być 8 a nie 7 zębatek ( z tego co mi jakiś czas temu kumpel powiedział ).
#12
Napisano 23 marzec 2010 - 16:45