Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kompletowanie Grupy Di2 6870.

shimano di2 ultegra szosowa elektronika

5 odpowiedzi w tym temacie

#1 lewajs

lewajs
  • Użytkownik
  • 84 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 02 maj 2016 - 11:55

Witajcie moi mili ! 

NIe jest to mój pierwszy post na forum, aczkolwiek jeden z pierwszych :)

Mam na imię Arek i kompletuję właśnie grupę Ultegry di2 6870.

Ramę juz mam typową pod elektronikę, z otworami pod di2, skompletowałem sobie taki oto zestaw:

 

fd-6870 przerzutka przednia  

rd-6870 przerzutka tylna   

st-6870 klamkomanetki

lacznik przewodow sm jc41     

przewody do manetek Di2 SM-EW67           

Shimano bateria Di2 SM-BTR1 7.4V     

Shimano ładowarka do bateri Di2 SM-BCR1 

Uchwyt Baterii Shimano Di2 SM-BMR1         

korba 105 fc-5800

Shimano kaseta CS-5800 105 12-25 11s     

Łańcuch Ultegra/XT CN-HG701 11s             

Przewody

 

Głównie mam problem z wyborem uchwytem do baterii bo są długie/krótkie, z wew/zew prowadzeniem, i tu nie wiem co wybrać. Mogę wrzucić do tego zestawu korbę i kasetę ze 105 ? Z tego co wiem to różnią się waga i jakością, ale czy czymś więcej ?

Potrzebuję czegoś więcej ? Jakieś istotne porady/sugestie ?


W twoim życiu liczy się najpierw samochód, później rower, a na końcu ja.

Kelly nawet nie mrugnął okiem. Na jego twarzy nie pojawił się choćby cień uśmiechu.

– Pomyliłaś kolejność. Na pierwszym miejscu jest rower. 

 


#2 mag...

mag...
  • Użytkownik
  • 590 postów
  • Skądpomorskie

Napisano 02 maj 2016 - 13:35

Uchwyt po baterię zależy m.in. od tego jak masz przystosowaną ramę pod mocowanie baterii zewnętrznej oraz czy w ogóle zamierzasz montować baterię zewnętrzną czy może wewnętrzną. Musisz sprawdzić czy masz przygotowane odrębne otwory pod montaż baterii, jeśli tak to gdzie one się znajdują, czy może musisz korzystać z otworów pod koszyk, a jeśli wyłącznie to miejsce jest przewidziane w ramie, to czy masz tam dodatkowy otwór do włożenia kabla od baterii.



#3 lewajs

lewajs
  • Użytkownik
  • 84 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 02 maj 2016 - 19:18

@mag... Dziury w ramie są, 7x8mm i z tego co widzę są przelotki po 12 zl za zestaw, dwie dziury z gwintem są pod dolną rurą i z tego co widzę to tam by pasował jakiś krótki uchwyt, a jak z kasetą i łańcuchem od 105 ? Będzie to grało ?

W twoim życiu liczy się najpierw samochód, później rower, a na końcu ja.

Kelly nawet nie mrugnął okiem. Na jego twarzy nie pojawił się choćby cień uśmiechu.

– Pomyliłaś kolejność. Na pierwszym miejscu jest rower. 

 


#4 mag...

mag...
  • Użytkownik
  • 590 postów
  • Skądpomorskie

Napisano 02 maj 2016 - 23:08

Jeśli masz otwory z gwintem pod rurą, to montujesz tam baterię na krótkim chwycie. Ze 105 nie powinno być najmniejszego problemu - pod warunkiem oczywiście, że również z 11-rzędowej. Sam nie miałem nigdy 105, ale to chwalona grupa na ogół.


  • kaloo lubi to

#5 lewajs

lewajs
  • Użytkownik
  • 84 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 29 lipiec 2016 - 09:15

Jeśli masz otwory z gwintem pod rurą, to montujesz tam baterię na krótkim chwycie. Ze 105 nie powinno być najmniejszego problemu - pod warunkiem oczywiście, że również z 11-rzędowej. Sam nie miałem nigdy 105, ale to chwalona grupa na ogół.


Powiedz mi jeszcze jak się sprawdza stan baterii ? Da się to zrobić bez wyciągania i wkładania ponownie baterii ?

W twoim życiu liczy się najpierw samochód, później rower, a na końcu ja.

Kelly nawet nie mrugnął okiem. Na jego twarzy nie pojawił się choćby cień uśmiechu.

– Pomyliłaś kolejność. Na pierwszym miejscu jest rower. 

 


#6 radomir82

radomir82
  • Użytkownik
  • 879 postów
  • SkądBergen

Napisano 29 lipiec 2016 - 12:49

Przyciskasz przycisk manetki (obojętnie który) przez około 2 sek, wtedy dioda na łączniku przy kierownicy wskazuje poziom baterii.

100% : świeci na zielono
50% : miga na zielono
25% : świeci na czerwono
0% : miga na czerwono

Najpierw odcina przednią przerzutkę a po kilku/kilkunastu zmianach umiera tylna.



Dodaj odpowiedź



  

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: shimano, di2, ultegra, szosowa, elektronika