Klamkomanetki DA 7800 i DA 7801
Started By
Lobster
, 03 kwi 2010 12:40
15 odpowiedzi w tym temacie
#6
Napisano 05 kwiecień 2010 - 15:59
7800 był bardzo krótko na rynku (w 2005 r.) i 7801 wprowadzono właśnie dlatego, że seria 7800 była zawodna i miała wady. Jeśli gdzieś się rwały linki, to właśnie w tej serii. A w montażu i demontażu różnice między oba seriami są niewielkie, zobacz:
dla 7800 - http://techdocs.shim...69830609263.pdf
dla 7801 - http://techdocs.shim...69830609264.pdf
dla 7800 - http://techdocs.shim...69830609263.pdf
dla 7801 - http://techdocs.shim...69830609264.pdf
#7
Napisano 06 kwiecień 2010 - 16:55
No i dostałem ST 7801, sprzedający piszą w ofertach 7800 a wysyłają 7801, myślę że po prostu 7800 nie ma już od dawna w obiegu. W końcu mam już komplet DA włącznie z kołami 7850 C24 CL, nawiasem mówiąc koła są znakomite, pięknie wyglądają i pięknie się kręcą, bardzo lekkie i sztywne, moim zdaniem lepsze od Elite, wrażenia podczas podjazdów są dosyć spektakularne 8-)
Dzięki jeszcze raz za informacje !
Dzięki jeszcze raz za informacje !
#11
Napisano 06 kwiecień 2010 - 21:27
na pewno lepiej tłumią drgania
Bardzo wątpię czy tłumią lepiej od Zippów.
Jeśli chciałbym mieć koła lżejsze, tańsze i z prostym serwisem sam bym je złożył, absolutnie żadnych kół systemowych jeśli mówimy o opłacalności.
Zippy mają wysokie obręcze tak więc będą tłumić gorzej. Złóż sam koła ważące 1385g. Opłacalność ? Zapłaciłem ok 1560 zł za komplet i mam 3 lata gwarancji, myślę że to całkiem dobry " deal ".
#13
Napisano 06 kwiecień 2010 - 22:25
Miałem takie składaki, ważyły jeśli pamiętam ok 1400. Nie przeżyły nawet jednego sezonu. Jeśli możesz to wypisz mi tutaj specyfikację lekkich aluminiowych kół o wadze ok 1400, kosztujących mniej niż 1500 zł i na tyle wytrzymałych byś mógł dać 3 lata gwarancji, i jeszcze jeden warunek - części muszą być dostępne, żadnej amerykańskiej czy irlandzkiej egzotyki.Żaden problem nawet za mniejszą ( o wiele ) kasę.
#14
Napisano 06 kwiecień 2010 - 22:59
*Obręcze: Mavic Open Pro 28H. (2x425gram)
*Piasty: tył:Novatec F582 (234g) przód: Novatec A291 (78g)
*Szprychy: CX-Ray 56sztuk. (200g z nyplami Sapim polyax)
Można spokojnie dać jeszcze lepsze piasty DA.
1370 gram w cenie 1450 złotych.
Tu nie ma się co psuć.
*Piasty: tył:Novatec F582 (234g) przód: Novatec A291 (78g)
*Szprychy: CX-Ray 56sztuk. (200g z nyplami Sapim polyax)
Można spokojnie dać jeszcze lepsze piasty DA.
1370 gram w cenie 1450 złotych.
Tu nie ma się co psuć.
#15
Napisano 07 kwiecień 2010 - 13:27
Bikemaster: 1. nie porównuj piast novatec z DA, to nie ta klasa.... 2. Dodając do twojego zestawu piasty DA, komplet ważyłby niecałe 1500g (Open Pro ważą więcej niż twoja katalogowa waga). A sztywności, aerodynamiki i wagi kompletu Lobstera nie osiągnie. Jedyny + to łatwa "serwisowalność", obręcz pęknie, zużyje się itd. - nie ma z tym problemu.
3. Cenowo nie wyszłoby wcale mniej...
Koła Dura-Ace to wg mnie najlepsze i najnowocześniejsze zestawy kół systemowych jakie w tej chwili są na rynku, jak ktoś ma dość "składaków" to nie ma lepszego wyboru.
3. Cenowo nie wyszłoby wcale mniej...
Koła Dura-Ace to wg mnie najlepsze i najnowocześniejsze zestawy kół systemowych jakie w tej chwili są na rynku, jak ktoś ma dość "składaków" to nie ma lepszego wyboru.