Jaki rower za 3500zł i wiecej?
#1081
Posted 09 April 2010 - 12:31
#1082 Gosc_Bullet_*
Posted 09 April 2010 - 12:40
http://www.scott.pl/...41&id_prod=1335
Cena przekracza co prawda twój budżet, ale może mieliby coś tańszego z poprzednich lat...? Ja bym wolał osobiście takiego alu Scotta niż karbonowego Vipera
[ Dodano: 2010-04-09, 18:18 ]
Zbik, sprawdź pocztę.
#1083
Posted 09 April 2010 - 22:06
Właśnie sprawdziłem, że niedaleko mnie bo w Rybniku i w Gliwicach są sklepy Scott-a, może uda mi się jutro podjechać...
#1084 Gosc_Bullet_*
Posted 09 April 2010 - 22:11
[ Dodano: 2010-04-09, 23:38 ]
Zbik, zanim kupisz Scotta, zobacz jeszcze tutaj:
http://www.rower.com.pl/-p-294482.html
Dośc duży wybór, a ten Moser fajny, tylko pewnie cena ciut za duża.
#1085
Posted 09 April 2010 - 22:49
To znalazłem jeszcze http://www.rower.com.pl/-p-274239.html
#1086 Gosc_Bullet_*
Posted 09 April 2010 - 22:52
No i git, Scott to bardzo fajna firma.
#1087
Posted 09 April 2010 - 23:00
#1088
Posted 09 April 2010 - 23:04
#1089 Gosc_Bullet_*
Posted 09 April 2010 - 23:08
Ja bym brał Ghosta: tańszy, jakościowo niewiele gorszy i ma lepsze koła od Scotta.
Z drugiej strony, może Daki ma rację: kupujesz Scotta, wiesz co masz na lata.
#1090
Posted 09 April 2010 - 23:12
#1091
Posted 10 April 2010 - 05:53
Scott będzie najlepszy, ale porównując z Ghost'em nie będzie wyraźna dla początkującego kolarza. Tu już bardziej liczy się sprawa gustu.
Z konkretów u dealera Felta w Łodzi stały niedawno (pewnie jeszcze stoją) Felty F75 (pełna 105-tka, koła składane na obręczach Mavic, tyle widełki z carbonu) za 4.200, ale 4.000 byłoby do zapłacenia co najwyżej ;-)
Giant jak Giant... fajne ramy, masakryczny osprzęt. Dosiadałem takiego za 3.000 PLN ostatnio i się przeraziłem jaki ciężki. I jeszcze ta korba na 3 blaty i dziwna geometria. Nie każdemu to odpowiada. Ale rower też fajny, jakby go mocno przebudował zostawiając ramę ;-)
Spece, Kanondejle, Orbee i inne super-hiper marki już tak wyśrubowały ceny, że niedługo sami będą swoje rowery kupować, bo nikogo nie będzie stać. Jak wspomniał Kolega wyżej Treka w przecenie można spotkać u importera we Wrocku chyba tylko... W Łodzi posucha i ceny katalogowe. A szkoda, ta nowa rama z modeli 1.5, 1.7 - całkiem ładna, ładnie pospawana, wygląda na sztywną :-P
Generalnie do 4.000 można już powalczyć i kupić coś bardzo sympatycznego na dobrej ramie alu. Moim zdaniem nie ma co się pchać za te pieniądze w "jakiś" karbon.
Pozdrawiam i życzę powodzenia w poszukiwaniach ;-)
#1092
Posted 16 April 2010 - 12:39
Od zeszłego listopada przymierzam się do szosy, budżet około 3000-3500. Najciekawsze okazje widziałem tam, zarówno jeśli chodzi o nowe jak i używane rowery. Rok temu w głupi sposób uciekła mi nowa merida 905 za grosze. Potem jednak uznałem, że jak już coś kupować to przede wszystkim rama i coś lekko używanego, żeby nie była to sora. Zakochałem się w Bianchi 1885 i ostatnio właśnie udało mi się upolować na ebay.co.uk. 1885 jest tam mało, ale pełno np. Via Nirone, zwykle w świetnym stanie, widać, że ktoś kupił, ale mu się szybko znudziło.
Raczej nie warto szukać przez ebay.pl, bo mało kto zaznacza wysyłkę do całej Europy. Lepiej na stronach poszczególnych krajów (.de , co.uk, .it, etc.), a potem ew. pytać czy dana osoba wyślę do Polski. Tak miałem ze swoim sprzedawcą. Płatność przez paypala dziecinnie prosta, dosyć bezpieczna (sprawnie działający program ochrony kupujących).
Tym samym jedzie do mnie już 1885, karbon z przodu i tyłu, całość na Ultegrze + Mavic Aksium, zmieściłem się z wysyłką w kwocie jaką chciałem przeznaczyć na rower. Model 2008, kupiony w 2009. Oczywiście wszystko wyjaśni się jak dojdzie. Ale po opisie, zdjęciach i rozmowie ze sprzedającym zwykle można wybadać czy warto. Potrzebna jest też dawka zaufania, ale no risk, no fun. Szans na kupienie czegoś takiego w Polsce praktycznie nie ma, a jeśli już to za sporo większa kasę. A upolowanie wymarzonego roweru w odpowiednim rozmiarze, w dobrym stanie i za przyzwoite pieniądze to cud. Na ebayu trzeba szukać, mieć trochę cierpliwości i można moim zdaniem upolować naprawdę fajne rzeczy w każdym przedziale cenowym. Niestety u nas wybór jest marny, a ceny nawet używanych szos spoore.
#1093
Posted 25 April 2010 - 08:47
Jak moge to zrobic bez dokumentacji?
#1094
Posted 25 April 2010 - 14:52
Postanowiłem na stare lata złożyć , względnie kupić cały rower.
Stąd prośba o rade i wskazówki, gdyż nie mam dużego rozeznania w sprzęcie szosowym. Do tej pory śmigałem w mtb;)
Kwota do wydania to do 20K PLN (zaznaczam, że nie jest to prowokacja)
Pierwszy dylemat to dobór rozmiaru.
Mam 167cm i 76cm długości nóg. Przy takich parametrach pomyślałem ,że lepiej będzie pasowała ramka ze slopingiem.
Mój wybór skierował się w stronę ramy wymienionej w tytule.
Tu jest nawet kompletny rower na tej ramie. Jak na osprzęt, cena nie wydaje się zbyt wysoka. Niestety rozmiarówka zaczyna się od S. Wiem ,że same ramy można kupić od rozmiaru XS. Czy S-ka byłaby dobra?
Tu są parametry tej ramy.
Myślałem też o tym Canyon'nie. Niestety slopingu brak. I nawet w rozmiarze 50 przekrok byłby niewielki.
A może lepiej złożyć rower? Nie ukrywam ,że zależałoby mi na szytkowych LW. Znając ich cenę, obawiam się ,że osobno wyjdzie sporo drożej.
Proszę o radę i sugestie doświadczonych kolegów.
#1095
Posted 25 April 2010 - 15:50
#1096 Gosc_vmax_*
Posted 25 April 2010 - 15:56
#1097
Posted 26 April 2010 - 11:31
Pozdrawiam serdecznie wszystkich forowiczów, Zbyszek.
#1098
Posted 26 April 2010 - 12:33
Oglądałem ten rowerek w zeszłym roku w kolorze Lampre i gdyby nie ten osprzęt to może bym się skusił...
gucio - trudno doradzac w kupnie roweru za 20 k.
#1099
Posted 26 April 2010 - 13:05
O zdjęcia oczywiście proszę, wieczorem znowu będę zaglądał.
#1100
Posted 26 April 2010 - 15:13
50tka Canyona byłaby dla Ciebie jak najbardziej ok, z resztą ta rama ma lekki sloping.
W rozmiarze 50 Canyon jest chyba na tym zdjęciu. Lekki sloping jest:)
Wie może ktoś jaki rabat "na licencje" przy zakupie całego roweru. Jest stały, czy się negocjuje indywidualnie?
Słyszałem ,że dawali ok 20% przy zakupie framesetu.