W Vinci obsługa klienta jest zdecydowanie na najwyższym poziomie. Co by się nie działo robią zawsze tak, by pójść na rękę klientowi i to z tego powodu mój następny komplet kół to także Vinci.
Ja osobiście skorzystałem z ich świetnej obsługi raz - w wypadku uszkodzone koło, zgłoszenie Crash Replacement we wtorek, a w sobotę start. W środę, nie czekając aż przyjdzie do nich uszkodzone koło, wysłali mi koło zastępcze (na ich koszt), w następny wtorek miałem u siebie moje koło po wymianie CR i kuriera po odbiór zastępczego. Fakt, dzwoniąc trochę się pożaliłem, że w sobotę zawody i co teraz, bo powiedzieli, że standardowo zastępcze dają, jak z naprawą się nie wyrobią w tydzień, no ale jak tylko to usłyszeli to od razu, że ok, zrobią wyjątek i niezwłocznie wysyłają zastępcze. Także pierwsza klasa.
Ja też miałem przyjemność ostatnio zamawiać koła Vinci. Co prawda sytuacja była dość skomplikowana, bo musieli ratować zamówienie, które pierwotnie składałem w Berg Components, ale zarówno Berg jak i Vinci wykazały się mega prokonsumenckim zachowaniem i wyszło tak, że jestem bardzo zadowolony. Jeżeli chodzi o obsługę klienta to dawno nie spotkałem się z tak przyjaznym potraktowaniem.
Same koła- VINCI RAPID 50mm 2022 WIDE pod hamulce tarczowe założyłem na ten moment do roweru przełajowego. Wcześniej dyskutowaliście o rozwiązaniu, które występuje w tych obręczach, tj. dziury na szprych są zasłonięte i nie jest wymagana taśma do uszczelnienia systemu. Pewnie to po części i zasługa tego, ale opony uszczelniłem przy użyciu pompki ręcznej;) poszło baaaardzo łatwo i szybko. To pierwsze kilometry na tych kołach więc na dłuższą recenzję przyjedzie pora, ale póki co jest bardzo ok.
Kolejna kwestia to detale:) koła przyszły w super pudełku sygnowanym logo Vinci, dokumenty i mniejsze elementy typu zaworki tubless czy mleczko zapakowane były w fajne koperty z tym samym logo. Do tego bidon w gratisie;) Niby pierdoły, ale widać, że komuś się bardzo chce.