Skocz do zawartości


Zdjęcie

Giant Propel Advanced 2 Vs Tcr Advanced 2


15 odpowiedzi w tym temacie

#1 pszemson

pszemson
  • Użytkownik
  • 4 postów

Napisano 20 czerwiec 2016 - 10:05

Cześć,

 

Wybór:

Potrzebuję porady nt. zakupu mojej pierwszej szosówki. Po kilku tygodniach namysłów wybór ograniczyłem do Gianta Propel Advanced 2 lub TCR Advanced 2. Biorę też pod uwagę Fuji Transconic 2.9.

Propel zdecydowanie bardziej podoba mi się wizualnie jednak odstrasza mnie podejśce do niego jako roweru nie nadającego się do jazdy w góry tylko bardziej do czasówek.

Z kolei w TCR nie odpowiada mi przede wszystkim kolorystyka wersji 2 no i jednak ogólny kształt ramy jest "tradycyjny". Co przemawia na jego plus to ponoć jego uniwersalność. 

Fuji Transonic jest ani brzydki ani ładny ale za to rzadziej spotykany.

 

Zastosowanie:

Może okazjonalne starty za namową kolegi w maratonach, zabieranie na wakacje do Hiszpani, Francji lub Włoszech (lazurowe wybrzeże, Calpe, Garda itp. popularne kierunki), na codzien jeżdzony po Jurze Krakowsko-Częstochowskiej.

 

Czy różnica pomiędzy Propelem a TCR jest na prawdę aż tak duża w jeździe po górach czy może to mieć znaczenie jedynie dla zawodowców. Co doradzicie?

 



#2 Wojtek K.O.M.

Wojtek K.O.M.
  • Użytkownik
  • 187 postów
  • Skądśląsk

Napisano 16 sierpień 2016 - 16:08

Widzę że brak odpowiedzi więc i forumowicze nie mają chyba doświadczeń w tym aspekcie. Mną również targają takie same rozterki jak kolegę Pszemnona.

Pozdrawiam


:) 


#3 pszemson

pszemson
  • Użytkownik
  • 4 postów

Napisano 16 sierpień 2016 - 16:19

Widzę że brak odpowiedzi więc i forumowicze nie mają chyba doświadczeń w tym aspekcie. Mną również targają takie same rozterki jak kolegę Pszemnona.

Pozdrawiam

 

Ja koniec końców zdecydowałem się na Propela i jestem zadowolony. Szybki i sztywny ale nie męczy na długich dystansach (pobiłem życiówkę i zrobiłem 133km) Na decyzji ostatecznie zaważył ogólny wygląd roweru, no i zauważam że ludzie zwracają na niego uwagę jak jadę. :)



#4 Prozor

Prozor
  • Moderator
  • 8638 postów
  • SkądSulęcin

Napisano 16 sierpień 2016 - 19:28

No ale ten rower chyba przeznaczony jest do nieco szybszej jazdy niż 24 km/h ;)

Sprzęt masz, to go wykorzystuj ;)


Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750

24-d4e1077f23de8150b93d6b38a42ed7c3.png Grupa Forum na Garmin Connect


#5 shirrer

shirrer
  • Użytkownik
  • 54 postów
  • Skądśląsk

Napisano 17 sierpień 2016 - 17:01

A co z hamulcami? Czy odczuł ktoś spadek skuteczności hamowania?
Patrząc na nie, i na tradycyjne, ma się wrażenie, że to tylko dekoracja.

#6 shirrer

shirrer
  • Użytkownik
  • 54 postów
  • Skądśląsk

Napisano 18 sierpień 2016 - 18:45

To chyba musi być prawda. Nikt nie zaprzecza.

#7 pszemson

pszemson
  • Użytkownik
  • 4 postów

Napisano 18 sierpień 2016 - 19:51

Nie, moim zdaniem są ok. Przecież to klasyczne v-brake. Nie rozumiem czemu ci się mało solidnie kojarzą.
Patrzcie na nowe gianty. Potaniały o ponad tysiąc złotych... Mogłem mieć ultegre w tych samych pieniądzach. ;(
  • pszemson lubi to

#8 Wojtek K.O.M.

Wojtek K.O.M.
  • Użytkownik
  • 187 postów
  • Skądśląsk

Napisano 18 sierpień 2016 - 22:27

Czekam na model na 2017, który mam otrzymać w 36 tygodnia br. wynegocjowałem fajną cenę za Propel'a Advanced 1.

Pozdr.

Voytheck

 


:) 


#9 haem

haem
  • Użytkownik
  • 48 postów

Napisano 28 sierpień 2016 - 17:58

Pewnie to już niewiele wniesie, ale gdyby ktoś się jeszcze zastanawiał - Propela zdecydowanie można wziąć w góry, nie tylko do Miejskiej Górki czy Górki Duchownej. Kumpel jeździł na nim w tym roku w Alpach i nie miał żadnych problemów. Zjeżdżał dość ostrożnie, ale to raczej z innych względów.



#10 Wojtek K.O.M.

Wojtek K.O.M.
  • Użytkownik
  • 187 postów
  • Skądśląsk

Napisano 28 sierpień 2016 - 21:49

Pewnie to już niewiele wniesie, ale gdyby ktoś się jeszcze zastanawiał - Propela zdecydowanie można wziąć w góry, nie tylko do Miejskiej Górki czy Górki Duchownej. Kumpel jeździł na nim w tym roku w Alpach i nie miał żadnych problemów. Zjeżdżał dość ostrożnie, ale to raczej z innych względów.

 

To się bardzo cieszę, ponieważ opinie na temat jazdy w górach nie była pochlebna dla tego modelu. Ja mieszkam na przedgórzu i zapewne nie jeden raz będę chciał się "upodlić" w górach. Przy tarczach przednich 53/36 nie będzie chyba zbyt komfortowa jazda w górach i prawdopodobnie trzeba będzie dokupić jakiegoś kompakta.


:) 


#11 haem

haem
  • Użytkownik
  • 48 postów

Napisano 29 sierpień 2016 - 05:40

Co do tarcz możesz mieć rację, bo mój znajomy jeździł na kompakcie, a i zawodnikiem jest raczej doświadczonym.

#12 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 3254 postów
  • SkądPoznań

Napisano 29 sierpień 2016 - 08:41

To się bardzo cieszę, ponieważ opinie na temat jazdy w górach nie była pochlebna dla tego modelu. Ja mieszkam na przedgórzu i zapewne nie jeden raz będę chciał się "upodlić" w górach. Przy tarczach przednich 53/36 nie będzie chyba zbyt komfortowa jazda w górach i prawdopodobnie trzeba będzie dokupić jakiegoś kompakta.

 Przecież 36 to jest kompakt.


Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.logo_phpBB.gif<p>

#13 Wojtek K.O.M.

Wojtek K.O.M.
  • Użytkownik
  • 187 postów
  • Skądśląsk

Napisano 29 sierpień 2016 - 11:08

 Przecież 36 to jest kompakt.

53/36 to półkompakt,  Kompakt to 50/34.


:) 


#14 marcin.

marcin.
  • Użytkownik
  • 327 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 29 sierpień 2016 - 11:35

50/34

52/36

53/39

 

jak już.



#15 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 3254 postów
  • SkądPoznań

Napisano 29 sierpień 2016 - 13:58

Kompakt to rozstaw to korba, a koronki to koronki.

 

Jeszcze 50/36.


Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.logo_phpBB.gif<p>

#16 shirrer

shirrer
  • Użytkownik
  • 54 postów
  • Skądśląsk

Napisano 30 sierpień 2016 - 19:32

Brakuje 52/39, to jest najbardziej uniwersalne. 53 to za dużo :)





Dodaj odpowiedź