Ale wysyłka jest z Niemcowni więc się upiecze.
Koła Na Góry
#23
Posted 23 June 2016 - 12:58
Już lepiej było zamówić same obręcze i zapleść je na jakichś normalnych piastach i szprychach
Ale idea jest poprawna, koła będą lekkie na przyzwoitym stożku w góry.
#28
Posted 24 June 2016 - 07:50
Zjazdy ? Na podjazdach sztywność robi różnicę, ale na zjazdach ? Nie bardzo kapuję jak.
Na podjazdach robi różnicę jak komuś zależy na tych kilku procentowych różnicach, bo mnie nie.
Chiński stożek na zjazdach gnie się że aż o szczęki hamulcowe trze. Na podjazdach zresztą też. Nie jest to ani przyjemne ani bezpieczne.
Kieruje się plasteliną.
#29
Gosc_grzesiek32_*
Posted 24 June 2016 - 14:44
Ja jeżdżę na zwykłych aksiumach i nie narzekam ,od lipca ubiegłego roku czyli w niecały rok mają przejechane,mało powiedziane ,przeciorane 19.5 tys km i nic się nie dzieje
widziały wszystko ,śniegi ,deszcze ,mrozy ,temperatury od -15 do +40 . Więc przypuszczam że ksyriumy są jeszcze lepsze
- beskidbike likes this
#30
Posted 24 June 2016 - 18:38
Chiński stożek na zjazdach gnie się że aż o szczęki hamulcowe trze. Na podjazdach zresztą też. Nie jest to ani przyjemne ani bezpieczne.
Kieruje się plasteliną.
Co Ty nie powiesz... a w tej bajce były też smoki? ![]()
- astronom likes this
#31
Posted 25 June 2016 - 07:18
Przykro mi ale wyrosłem z bajek i tego typu dziecinnych komentarzy.Co Ty nie powiesz... a w tej bajce były też smoki?
Nie twierdzę że to problem głównie chińskich kół bo raczej jest to problem karbonowych stożków, szczególnie ze szprychami karbonowymi aero. Również te super lekkie co to podobno mają same jeździć w górach. Miałem przyjemność przetestować dwa komplety chińskich i kilka europejskich. Głównie to koła na których jeżdżą znajomi. Poszukaj sobie "lateral stiffness" dla karbonowych stożków.
Dziwnym trafem wielu producentów w opisach ma informację że w przeciwieństwie do innych stożków ich są sztywne bocznie.
http://www.rouesarti...e-23159755.html
Jeżeli znasz jakieś super dobre chińskie karbony to podziel się proszę jaki to model i ile kosztują.
- kubens likes this
#32
Posted 26 June 2016 - 19:36
Powiem tak, znam wiele osób które używają chińczyków z Flyxii albo Light Bicycle i startują na nich z powodzeniem w wyścigach, nie słyszałem NIGDY, żeby komuś ocierały o hamulec podczas ostrzejszej jazdy.
O Dura-ace czy innych Metronach nawet nie wspomnę.
pozdr
#33
Posted 26 June 2016 - 20:53
Mialem zamiar poskladac cos po taniosci na kilkanascie TT ale czytajac, ze ludziom pekaja, odpadaja powierzchnie hamujace albo, ze topia sie, pomysl made in china poszedl do kosza. I jest tu mowa o tak polecnych LB obreczach.
#35
Posted 26 June 2016 - 22:02
#37
Posted 26 June 2016 - 22:11
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
#38
Posted 26 June 2016 - 22:20
#40
Posted 28 July 2016 - 12:36
Zapewne nie jestes wyjatkiem. W mojej ocenie, to jak ruletka. Decydujesz sie na niska cene i akceptujesz zwiazane z tym ryzyko.
Dokładnie. To, że ktoś ma chińskie obręcze, które są ok to nie znaczy, że chińskie obręcze są.
Ale to, że jest sporo osób, które miało z nimi problem (a przeglądając forum to widać) znaczy, że łatwo trafić na obręcz nie ok i jest to ruletka.
Powiem tak, znam wiele osób które używają chińczyków z Flyxii albo Light Bicycle i startują na nich z powodzeniem w wyścigach, nie słyszałem NIGDY, żeby komuś ocierały o hamulec podczas ostrzejszej jazdy.
Co w żadne sposób nie dowodzi sztywności tych obręczy. Bardzo sztywne obręcze paradoksalnie częściej obcierają o hamulec podczas ostrej jazdy bo sztywniej dążą do utrzymania pionu. Ale dzięki temu lepiej przenoszą moc. Grunt to kompromis - najlepsze będą obręcze, które przy ciasnym zapięciu hamulców obcierają, ale przy luźniejszym nie.
Naukowe wyjaśnienie jest tutaj: http://www.slowtwitc...fness_3449.htmlBardzo sztywna obręcz = lepsze przeniesienie mocy, ale większe prawdopodobnieństwo obcierania o hamulce
Edited by haligówka, 28 July 2016 - 13:14.
scalanie





