Skocz do zawartości


Campagnolo Mirage 2x9


21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gosc_K4m1l_*

Gosc_K4m1l_*
  • Gość

Napisano 13 kwiecień 2010 - 18:07

Witam,
Niedawno kupiłem na allegro rower szosowy. Miał być sprawny w 100%. Niestety gdy pierwszy raz na nim jechałem okazało się ze przerzutki nie działają. Naciskam klamkę a tu nic. Tak jakbym jej w ogóle nie nacikał, poprostu zadnej reakcjii wózka, linka tak sredno? sie napina. Z zewnatrz wyglada wszystko wporzadku, nie ma zadnych zniszczonych elementow. Jestem amatorem wiec nie bardzo sie znam na tym. Rower posiada naped 2x9 wszystko na starej Campie Mirage(klamkomanetki,kaseta,przerzutki, lancuch) Nie znam sie zabardzo na rowerach ale nie wiem co mam zrobic.... Sprzedawca napisal ze wszysko jest juz wyregulowane i rower gotowy do jazdy. Proszę o pomoc!!!!!
Chyba to dobry dzial? Nie blokowac mojego tematu :lol: Badzcie wyrozumiali bo nie znam sie na rowerach nie wiedzialem gdzie umiescic ten temat. Jakby byl zle to prosze o przeniesienie.
Pozdrawiam.

#2 Gosc_kobrys_*

Gosc_kobrys_*
  • Gość

Napisano 13 kwiecień 2010 - 18:45

Naciśnij kilka razy klamkę i zrzuć do końca biegi w dół. Sprawdź naciąg linki od biegów - najlepiej naciągnij ją ręką. Cały czas trzymając linkę (np po ramą gdzie jest bez pancerza) zacznij wrzucać wyższe biegi - zaobserwuj czy linka zaczyna się ściągać i zmieniać położenie.

W ten sposób przynajmniej będziemy wiedzieć czy masz problem ze zmianą biegów, z klamką czy z przerzutką.

#3 Gosc_K4m1l_*

Gosc_K4m1l_*
  • Gość

Napisano 13 kwiecień 2010 - 19:40

Wiec tak: Gdy naciskam klamke na bieg wyzszy lub nizszy to linka ani drgnie, nie napreza sie, nie przesuwa sie nawet o milimetr! Dodam, ze hamulce dzialaja bezblednie(Veloce) Prosze pomozecie mi???? Wychodzi na to, ze wina lezy, jak przypuszczam po stronie klamkomanetek. Tak? Nie mam pojecia jak je rozmontowac i wymienic/naciagnac linki?? Blagam o natychmiastowa pomoc bo chcialbym juz jezdzic :roll:

#4 Gosc_kobrys_*

Gosc_kobrys_*
  • Gość