Skocz do zawartości


Zdjęcie

Bontrager Tlr Vs Nowe Koła


36 odpowiedzi w tym temacie

#21 Arek74

Arek74
  • Użytkownik
  • 138 postów
  • SkądDuszniki Zdrój

Napisano 30 czerwiec 2016 - 12:10

Wydaje mi się że 50-100g i tak nie robi różnicy, Te Twoje Bontragery a Fulcrumy5/7 czy Aksiumy ta koła z tej samej półki i sama wymiana dla wymiany jest totalnie bez sensu. Gdyby Ci się te koła rozleciały, to ok a tak to lepiej dozbierać do wyższych modeli.



#22 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Napisano 30 czerwiec 2016 - 12:44

Nie ma powodu żeby się unosić...gdybym miał wagę to dawno bym zwazył koła. Interesuje mnie czy są różnice między kołami race tlr a zwykłymi TLR? Czy to tylko kwestia naklejki.

Różnica to piasty, race mają przód na dwóch i tył na dwóch maszynowkach plus bębenek na kulkach. W przypadku obu zestawów kół bębenki są bardzo kiepskie i nie tolerują kropli deszczu. Oba przed pierwszym użyciem warto przeserwisowac. Piasty sa produktami tajwanskiej Formuli. Obręcze w obu zestawach kół sa z bardzo miękkiego podatnego na wycieranie materiału. Jeśli chcesz doinwestowac rower to szukaj kół innych producentow, chyba że jeździsz tylko przy dobrej pogodzie i tylko po płaskim.
  • D2mian lubi to

#23 D2mian

D2mian
  • Użytkownik
  • 82 postów

Napisano 30 czerwiec 2016 - 12:53

Dzięki tobo

#24 behemot1978

behemot1978
  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 30 czerwiec 2016 - 14:03

Mam podobny problem z wyborem, z tym że ja zastanawiam się nad bontragerami paradigm Elite

#25 Cyklo Ziutek

Cyklo Ziutek
  • Użytkownik
  • 1050 postów
  • SkądPuławy

Napisano 30 czerwiec 2016 - 18:11

Nie widzę analogi skoro nie mam wagi a w necie praktycznie nie ma informacji o tych kołach. Ale niektórzy nie potrafią się powstrzymać żeby nie skomentować... jeśli znać odpowiedź na moje pytanie proszę napisz, jeśli nie daruj sobie.

Waga to nie problem. Kuchenna spokojnie wystarcza: http://www.euro.com....ik-ks-409.bhtml
Dokładność do 1g mnie osobiście zadowala.



#26 D2mian

D2mian
  • Użytkownik
  • 82 postów

Napisano 01 lipiec 2016 - 14:49

Sprawa rozwiązana, koła zamówione, będą składaki:

Piasty Bitex RAF12/RAR12 czarne, bębenek shimano 11S
Obręcze Kinlin XR-270 czarne
Szprychy: Sapim Race czarne 20/28
Nyple: Sapim mosiężne czarne
Waga: ok. 1530 g
 
Pozdrawiam wszech wiedzących :)

  • astronom lubi to

#27 mess

mess

    tłuścioszek

  • Użytkownik
  • 2692 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 01 lipiec 2016 - 21:10

No i ladnie

#28 D2mian

D2mian
  • Użytkownik
  • 82 postów

Napisano 01 lipiec 2016 - 21:20

No i ladnie

 

 

Dziękuję :)



#29 astronom

astronom
  • Użytkownik
  • 1367 postów
  • SkądBurzyn

Napisano 01 lipiec 2016 - 21:50

Moje B.Race wytrzymały: tylna obręcz 44 tyś km, piasta i bębenek zero serwisu, nawet smarowania. Jedynie podciąganie szprych raz na 2 lata (zero centry nawet po wpadaniu w dołki...) ;)

Przód nadal chodzi bez serwisu, wczoraj przekroczyłem 58 tyś km. Jedynie lekkie podciąganie szprych, zero centry. Większość tras po górach, średnio 1000m pionu/100km dystansu. Moja waga typowo 85 kg, w zakresie 80-101 kg.

Bontragery Race są naprawdę solidne ;)


  • mess lubi to

www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna

 

"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."


#30 D2mian

D2mian
  • Użytkownik
  • 82 postów

Napisano 01 lipiec 2016 - 21:52

Powtarzam po raz kolejny że Bontragery Race TLR to zupełnie inne koła niż wersja "goła" TLR.



#31 mess

mess

    tłuścioszek

  • Użytkownik
  • 2692 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 lipiec 2016 - 06:14

Moje B.Race wytrzymały: tylna obręcz 44 tyś km, piasta i bębenek zero serwisu, nawet smarowania. Jedynie podciąganie szprych raz na 2 lata (zero centry nawet po wpadaniu w dołki...) ;)

Przód nadal chodzi bez serwisu, wczoraj przekroczyłem 58 tyś km. Jedynie lekkie podciąganie szprych, zero centry. Większość tras po górach, średnio 1000m pionu/100km dystansu. Moja waga typowo 85 kg, w zakresie 80-101 kg.

Bontragery Race są naprawdę solidne ;)

 

to niezle, u mnie tylna obręcz pękła przy nyplu po 11000 km. Gwarancyjnie wymienili mi na Race Lite ;]



#32 Cyklo Ziutek

Cyklo Ziutek
  • Użytkownik
  • 1050 postów
  • SkądPuławy

Napisano 02 lipiec 2016 - 06:59

TLR nie są lekkie, ale dość solidne. 3 500 km, jedno centrowanie, a właściwie podciągnięcie szprych i mimo kiepskiego asfaltu nic się nie dzieje. Kolega jeździ drugi sezon na tych samych kołach i też nie narzeka. Ma pewnie przejechane jakieś 15 000km. Jego zdaniem dobre koła, to takie, gdy jedno koło kosztuje około dwóch kół :). Mnie to jakoś nie przekonuje, bo nie mam Emondy S6 tylko S4.



#33 jasskulainen

jasskulainen
  • Użytkownik
  • 24 postów
  • SkądPoznań

Napisano 03 lipiec 2016 - 09:29

 

Sprawa rozwiązana, koła zamówione, będą składaki:

Piasty Bitex RAF12/RAR12 czarne, bębenek shimano 11S
Obręcze Kinlin XR-270 czarne
Szprychy: Sapim Race czarne 20/28
Nyple: Sapim mosiężne czarne
Waga: ok. 1530 g
 
Pozdrawiam wszech wiedzących :)

 

gdzie zamowiles kola ?

i jaka cena ?



#34 D2mian

D2mian
  • Użytkownik
  • 82 postów

Napisano 03 lipiec 2016 - 10:19

http://dandyhorsestore.com/

 

1070 pln z opaskami i wysyłką



#35 mess

mess

    tłuścioszek

  • Użytkownik
  • 2692 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 03 lipiec 2016 - 13:31

No wez, 1100 za te kola?

#36 D2mian

D2mian
  • Użytkownik
  • 82 postów

Napisano 03 lipiec 2016 - 13:51

No wez, 1100 za te kola?

 

Dokładnie...a co?



#37 Azi

Azi
  • Użytkownik
  • 23 postów

Napisano 23 lipiec 2020 - 03:17

Wiem że to jest odkopywanie starego wątku, ale sam zmieniałem moje Tlr w Emondzie, przebieg około 8k. Powód tylna obręcz popękała w 2 miejscach - naprzeciwko siebie  - przy nyplach. Miałem przez to okazje zważyć koła, rzeczywiście są cięższe od wersji race Przód 872g tył 1095g





Dodaj odpowiedź