Colnago Master
#21
Napisano 20 wrzesień 2016 - 07:46
Tylko chrom.
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#23
Napisano 20 wrzesień 2016 - 17:56
Chrom ? może za jakiś czas , jak mi się miedź znudzi lub zacznie się coś z nią złego dziać..
Po oczyszczeniu ramy z oryginalnego lakieru długo "walczyłem" z tematem miedziowania.
Miedziowanie wykonane zostało bezprądowo więc czas pokaże co to jest warte
Lepsze zdjęcia zrobię w weekend jak dorwę aparat , póki co fotki byle jakie (przepraszam) bo miały tylko zobrazować postęp prac.
Lakier bezbarwny musi porządnie wyschnąć niby suchy do palców się nie klei, ale jeszcze jest troszkę miękki... trzeba czekać.
#24
Napisano 20 wrzesień 2016 - 20:59
Krzychu jesli chodzi o malowanie to Rychtarski przy tobie to brud za paznokciem i tak marnujesz sie w tym naszym VOSIE
#25
Napisano 21 wrzesień 2016 - 08:24
Trochę Cię poniosło
#26
Napisano 21 wrzesień 2016 - 21:23
Faktycznie ponioslo mnie te twoje malowanie to lipa po calosci :-)
#28 Gosc_Bullet_*
Napisano 05 grudzień 2016 - 14:33
Piękna rama, nietuzinkowy super sprzęt z klasą na lata.
Jedyne co bym zmienił, to sztyca i mostek. Zdaje się, że to sztyca karbonowa, a z moich doświadczeń wynika, że wspornik siodła z włókna i stal to nie jest dobre rozwiązanie, idę o zakład, że sztyca po pewnym czasie pęknie w miejscu zacisku ramy. Z kolei tem mostek 3T jakoś taki nie pasuje - za nowocześnie, jeszcze ten biały pasek....Może komponent Dedacciai, a najlepiej oryginalne Colnago. I chyba czarne, bo klasyczne srebrne będą się ,,żarły'' z tym królewskim połączeniem czerni i złota ( względnie miedzi
- EverRestOnTheBike lubi to
#29
Napisano 05 grudzień 2016 - 16:40
Dzięki za sugestie. Jak chodzi o mostek i kierownicę to nie chciałem komponentów matowych. W połysku jakoś tak estetyczniej jak na mój gust. No i właśnie mnie osobiście kręci klimat "modern retro", myślałem też o kierownicy carbon zintegrowanej.
#30 Gosc_Bullet_*
Napisano 05 grudzień 2016 - 16:52
Kierownica i sztyca z połyskiem, jak najbardziej, tylko chyba całe czarne. Każdy ma swój gust - moim zdaniem ten sprzęt zdecydowanie będzie lepiej wyglądał, jeżeli go utrzymasz w konwencji klasyka, niż wpakujesz do niego koła na karbonowych wysokich stożkach i pozostałe szpeje z włókna. Przy takim mega klasycznym ubarwieniu tej ramy chyba nie wypada.
Ja rozumiem, że celujesz w to:
http://szosa.org/top...-całego-świata/
ale przemyślałbym sprawę. Straszny barok i rokoko w jednym