Czy spotkaliście się może z przerabianiem kierownic polegające na przewierceniu otworów, aby linki i pancerze poprowadzić wewnątrz kierownicy?
Czy znacznie osłabia to strukturę i wytrzymałość kierownicy? Mam kierownicę Fizik aluminiową do przełaja gdzie pancerze przykleja się taśmą na zewnątrz oraz w szosie PRO VIBE gdzie linki są wewnątrz kierownicy prowadzone. Nie ukrywam, że w szosie wygląda to znacznie lepiej. Chodzi mi jedynie o estetykę. Zakup kierownicy za 650 uważałem za chybiony i drugi raz bym takiej nie kupił, dlatego pytanie czy takie przeróbki i modyfikacje są spotykane i czy są bezpieczne? I czy jakiś serwis podjąłby się tego + czy jakieś pomysły jak to zrobić, aby było fachowo. Wiem, że wymagałoby to zabezpieczenia wywierconych otworów, aby nie raniły pancerzy.
Jeżeli to idiotyczny pomysł to szybko mnie wybijcie z niego