Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wymiana Osprzętu Triban 520


13 odpowiedzi w tym temacie

#1 jooni22

jooni22
  • Użytkownik
  • 12 postów

Napisano 06 sierpień 2016 - 14:04

Witam, niedawno kupiłem rower triban 520, ostatnio wpadło kilka stowek i chciałbym trochę rozbudować ten rower, nie znam się za bardzo choć dużo czytam, mam do was pytanie, co wymienić na samym początku aby poczuć największą różnice na podjazdach i aby większą przyjemność sprawiło same jeżdżenie, myślałem aby zainwestować w mechanizm korbowy ultegra, lecz nie wiem czy to jest pierwszy element, który powinienem zmienić i czy będzie pasować z całą resztą tzn sora. Opłaca się kupować używane części z allegro czy lepiej postawić na nowy osprzęt?

#2 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8556 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 06 sierpień 2016 - 14:06

Zacznij od lepszych opon i kół. Przerzutki i korba niewiele Ci dadzą w porównaniu do tych dwóch elementów.

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#3 jooni22

jooni22
  • Użytkownik
  • 12 postów

Napisano 06 sierpień 2016 - 14:14

Oponę już wymieniłem z tyłu, na conti ultra sport 2, bo był problem z tą w zestawie, wiem że to słaba opona ale to tymczasowka później wrzucę coś lepszego, jakie koła polecasz że średniej półki?, również opony możesz polecić jak masz wiedzę co jest dobre :) rowerem jeżdżę do pracy i na obrzeżach miasta czyli czasami krawężniki są albo nierówności, chociaż cały czas jeżdżę po ulicy. To opony może z taśma antyprzebiciowa?

#4 Gosc_Peelos_*

Gosc_Peelos_*
  • Gość

Napisano 06 sierpień 2016 - 14:24

Po kołach może warto zainwestować w dobre linki /pancerze do przerzutek.

Wysłane z z1c



#5 jooni22

jooni22
  • Użytkownik
  • 12 postów

Napisano 06 sierpień 2016 - 14:31

Przed linkami lepiej może w hamulce zainwestować bo to co jest w tribanie to raczej spowalniacze, tylko nie wiem czym to jest spowodowane że tak wolno hamuje, czy układ hamulcowy czy linki?

#6 mikroos

mikroos
  • Użytkownik