Dokładnie. I przy średniej (na płaskim, wiatr neutralny) poniżej 28 km/h na trasie 100 km nie ma co się szarpać na 2x tyle. Nie chodzi o to, że średnia ma być wysoka, bo raczej wręcz przeciwnie - 1 do 2 km/h niższa niż przy 100km żeby się nie zajechać, zalecany pomiar HR (lub mocy), żeby nie walczyć z wiatrem za wszelką cenę. Chodzi o to, że do tak długich tras, trzeba mieć jakieś przyzwoite przygotowanie wydolnościowe, a jadąc 15km/h nie ma co ukrywać, że wydajność jest na żałosnym poziomie. No chyba, że są to góry... Nie ma że boli, trzeba kręcić kilometry, i to nie 20 - 40 za jednym razem, tylko 3 - 4 h jazdy i stopniowo raz w tygodniu robić dłuższe wyjazdy, aż do zaplanowanych 2 setek .
#21
Napisano 09 wrzesień 2016 - 20:23
- nortsam lubi to
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Medrida HFS, Merida TFS
#22
Napisano 13 wrzesień 2016 - 11:25
Dokładnie. I przy średniej (na płaskim, wiatr neutralny) poniżej 28 km/h na trasie 100 km nie ma co się szarpać na 2x tyle. Nie chodzi o to, że średnia ma być wysoka, bo raczej wręcz przeciwnie - 1 do 2 km/h niższa niż przy 100km żeby się nie zajechać, zalecany pomiar HR (lub mocy), żeby nie walczyć z wiatrem za wszelką cenę. Chodzi o to, że do tak długich tras, trzeba mieć jakieś przyzwoite przygotowanie wydolnościowe, a jadąc 15km/h nie ma co ukrywać, że wydajność jest na żałosnym poziomie. No chyba, że są to góry... Nie ma że boli, trzeba kręcić kilometry, i to nie 20 - 40 za jednym razem, tylko 3 - 4 h jazdy i stopniowo raz w tygodniu robić dłuższe wyjazdy, aż do zaplanowanych 2 setek .
AMEN