Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak Trenować Pod Trasę 200 Km+

trening 200km

21 odpowiedzi w tym temacie

#21 Prozor

Prozor
  • Użytkownik
  • 5028 postów
  • SkądSulęcin

Napisano 09 wrzesień 2016 - 20:23

Dokładnie. I przy średniej (na płaskim, wiatr neutralny) poniżej 28 km/h na trasie 100 km nie ma co się szarpać na 2x tyle. Nie chodzi o to, że średnia ma być wysoka, bo raczej wręcz przeciwnie - 1 do 2 km/h niższa niż przy 100km żeby się nie zajechać, zalecany pomiar HR (lub mocy), żeby nie walczyć z wiatrem za wszelką cenę. Chodzi o to, że do tak długich tras, trzeba mieć jakieś przyzwoite przygotowanie wydolnościowe, a jadąc 15km/h nie ma co ukrywać, że wydajność jest na żałosnym poziomie. No chyba, że są to góry... Nie ma że boli, trzeba kręcić kilometry, i to nie 20 - 40 za jednym razem, tylko 3 - 4 h jazdy i stopniowo raz w tygodniu robić dłuższe wyjazdy, aż do zaplanowanych 2 setek ;).


  • nortsam lubi to

Focus Izalco ::::Powered by SRAM REDTM      24-d4e1077f23de8150b93d6b38a42ed7c3.png    GarminConnect.png

                                                                                     Grupa Forum na Garmin Connect


#22 nortsam

nortsam
  • Użytkownik
  • 125 postów
  • SkądŁódź

Napisano 13 wrzesień 2016 - 11:25

Dokładnie. I przy średniej (na płaskim, wiatr neutralny) poniżej 28 km/h na trasie 100 km nie ma co się szarpać na 2x tyle. Nie chodzi o to, że średnia ma być wysoka, bo raczej wręcz przeciwnie - 1 do 2 km/h niższa niż przy 100km żeby się nie zajechać, zalecany pomiar HR (lub mocy), żeby nie walczyć z wiatrem za wszelką cenę. Chodzi o to, że do tak długich tras, trzeba mieć jakieś przyzwoite przygotowanie wydolnościowe, a jadąc 15km/h nie ma co ukrywać, że wydajność jest na żałosnym poziomie. No chyba, że są to góry... Nie ma że boli, trzeba kręcić kilometry, i to nie 20 - 40 za jednym razem, tylko 3 - 4 h jazdy i stopniowo raz w tygodniu robić dłuższe wyjazdy, aż do zaplanowanych 2 setek ;).

AMEN :)





Dodaj odpowiedź



  

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: trening, 200km