To jest wlasnie problem, dla niektorych zaden, z ta rama.
Ogladalem je ostatnio na zywca, w paru malowaniach. Fakt, ze konstrukcaj jest ladna ale jak dla mnie zbyt duzo specyficznych elementow.
W tunelach ta rama jest najszybsza ale jak np do Cervelo S5 zalozy sie jakies aero hamulce np Omega TriRig, S5 jest szybszy.
Na pewno nie sa to roznice, nad ktorymi ktos powinien zastanawiac sie wybierajac aero rame.
Jeździsz na Cervelo? Jak oceniasz tą ramę, jak się na niej podjeżdża, jest 'reaktywna' na podjazdach czy ciężko ją napędzić pod górę?
Tak, juz pare miesiecy. Podjezdza sie podobnie jak na R5, jest tylko ok 300g ciezej
Rama jest bardziej zwarta i idzie do przodu. To nie jest aero czolg. Waga ramy w rozmiarze 58 to nieco powyzej 1000g, widelec 350g.
Mam tu u siebie mnostwo podjazdow, zdarzaja sie nawet kilkukilometrowe ( najwyzszy punkt w okolicy to tylko 295m npm).
Podjezdza sie na tyle fajnie, na tyle ze nie mysle, ze mogloby byc lepiej na lzejszej ramie.
Po podjezdzie zawsze jest zjazd, a tu ta rama pokazuje na co ja stac.
Raczej aero ramy nie sa stworzone do poruszania sie wylacznie po gorach. Tu klasyczna rama bedzie lepszym rozwiazaniem.