Rozpoczynamy od zdjęcia nasadki:

Następnie używając kluczy imbusowych nr 5 i 10 odkręcamy śrubę trzymającą ośkę:


Teraz ostrożnie ściągamy bęben uważając na zapadki (lubią odskakiwać).


Można teraz wyciągnąć ośkę:

Oto wszystkie części tylnej piasty, dla osób nie mających klucza do regulacji luzu nie polecam wykręcania aluminiowej nakrętki z ośki ponieważ ciężko będzie potem ustawić luz na piaście (wiem z własnego doświadczenia


Przechodzimy teraz do składania piasty.
Ośkę z wkręconą nakrętką wsadzamy do piasty i dociskamy:

Wkładamy teraz uważnie zapadki, proszę zwrócić uwagę na to aby sprężynki wskoczyły do "dziurek" i zakładamy bęben pamiętając o podkładce między łożyskami:


Na koniec wsadzamy i zakręcamy śrubę ściskającą ośkę i wciskamy nasadkę:
http://img140.images...sc06664c.th.jpg
http://img201.images...sc06666g.th.jpg
Jeżeli nakrętka oski została wykręcona prawdopodobnie trzeba będzie ostawić luz, używamy do tego klucza imbusowego nr 10 i specjalnego klucza mavic. Wystarczy kluczem imbusowym "zablokować" ośkę a kluczem do luzu kręcić w prawo jeżeli chcemy dokręcić lub w lewo jeżeli chcemy popuścić.
http://img341.images...sc06667q.th.jpg
Wymieniłem ponad to wszystkie łożyska w piaście i w bębnie ale niestety nie posiadam zdjęć z tej "operacji"

