Witam!
W październiku kupiłem zestaw Tacx i-Genius Multiplayer w zestawie z oprogramowaniem TTS4 Advanced. Niestety nie mogę cieszyć się w pełni wspomninym zestawem ponieważ TTS zawiesza się przeważnie w momencie kiedy kończę trening i przychodzi moment wpisania w okienku nazwy treningu. Na 10 razy 8-9 zawiesza się program. Kupiłem nowy komputer (Lenovo Yoga 510 - i7, 8GB RAM, 1T HDD, 15,4" Radeon 1920x1080), aby wydajność była odpowiednia i obraz na ekranie telewizora był w jakości HD. TTS4 zainstalowałem na "świeżej" instalacji Windows 10 Home. Zakupiłem również kilkanaście oryginalnych filmów RLV w sklepie online Tacx'a. Przez narzędzie Tacx Support Tool kontaktowałem się z pomocą firmy Tacx ale niestety w zasadzie nie umieją zdiagnozować przyczyn takiego zachowania się programu. Wszystko wygląda że jest w porządku. Zauważyłem że kiedy nie są zainstalowane filmy RLV to nie przydarzył się problem, natomiast po zainstalowaniu filmów Tacx (i nie tylko) problem się pojawia i ze zwiększeniem ilości zainstalowanych filmów problem się nasila. Uprzedzę pytania o błędach pamięci i dysku twardego. Jedno i drugie są jak najbardziej sprawne. Testowane kilkoma programami diagnostycznymi i wszystko było OK.
Dziękuję za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam.
Voytheck