Skocz do zawartości


Zdjęcie

Współpraca ST6600 i RD/FD7900


7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tesla

Tesla
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • SkądLublin

Napisano 07 czerwiec 2010 - 12:32

Witam, obecnie posiadam pełna grupę Ultegra 6600, chciałbym nieco odświeżyć rower i wymienić przerzutki. Mam okazję kupic tanio zestaw 7900 tylko nie mam pojęcia czy będzie współpracował z aktualnymi manetkami. Jesli nie bedzie to czy jest jakaś tańsza alternatywa manetek 7900, moze nowe Ultegra 6700? pozdrawiam

#2 PsYhOl

PsYhOl
  • Użytkownik
  • 1064 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 07 czerwiec 2010 - 12:52

Nie znam się na tym, bo nie kombinowałem nigdy z różnymi grupami, ale na zdrowy rozsądek, dlaczego miałyby być niekompatybilne ze sobą? To i to 10rzędowe, zakres obsługiwania przez przerzutki taki sam, więc nie widzę tutaj problemu z kompatybilnością.

Skoro chcesz i masz okazję taniej kupić DA, to bierz ją bez zastanowienia.

#3 Bartosz

Bartosz
  • Użytkownik
  • 998 postów
  • Skądwa-wa

Napisano 07 czerwiec 2010 - 14:40

Nie znam się na tym, bo nie kombinowałem nigdy z różnymi grupami, ale na zdrowy rozsądek, dlaczego miałyby być niekompatybilne ze sobą? To i to 10rzędowe, zakres obsługiwania przez przerzutki taki sam, więc nie widzę tutaj problemu z kompatybilnością.

Skoro chcesz i masz okazję taniej kupić DA, to bierz ją bez zastanowienia.


Holahola, skoro piszesz że się nie znasz to czemu tak jednoznacznie doradzasz aby brał nowe da?? Z tego co wiem nowe da właśnie może nie być kompatybilne! Zrobili tak specjalnie, aby od razu cała grupę kupić. Nie będę się wdawał w szczegóły, ponieważ funkcja "szukaj" w mechanizmie forum nie gryzie!!

#4 thorian

thorian
  • Użytkownik
  • 858 postów
  • SkądRoztocze

Napisano 07 czerwiec 2010 - 16:08

Nie będę się wdawał w szczegóły, ponieważ funkcja "szukaj" w mechanizmie forum nie gryzie!!


chyba chciałeś napisać "bo sam nie jestem pewien"