Skocz do zawartości


Zdjęcie

[Trenażer] Elite Rampa - Problem


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 joesatch

joesatch
  • Użytkownik
  • 360 postów

Napisano 16 styczeń 2017 - 18:49

Witam, mam problem z Elite Rampa.

Przedwczoraj podczas wyścigu (pod sam koniec) obciążenie było nieadekwatne do transmitowanej mocy. Zignorowałem to, myśląc że jestem padnięty.

 

Wczoraj spokojnie jeździłem 30min. Po czym przystąpiłem do wyścigu i tu po ok 15min znów to samo... i już wiem że to nie zmęczenie... a problem sprzętowy. Próbowałem restartu trenażera, restartu komputera i nic...

 

Dziś to samo, problem zaczyna występować tylko w trybie ERG w zwift jak i w trybie programu treningowego w myETraining. Czyli jak coś ma sterować trenażerem. Po przekroczeniu 200w opór wzrasta sporo (na oko ok powyżej 300w) i już tak zostaje. A trenaże pokazuje już tylko 60W ....
 
Napisałem do sprzedawcy, trzeba będzie rozpocząć procedurę gwarancyjną.

 

 

Ktoś się spotkał z podobnym problemem ?

 

Jak w Centrum Rowerowym z czasami reklamacji ??

 

 

Pozdrawiam



#2 Iceman

Iceman
  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 18 styczeń 2017 - 14:21

Ja swego czasu oddawałem/zamieniałem u nich buty i bez problemu. Szybko i sprawnie. No ale to nie była reklamacja. Pamiętaj, że jako osoba prywatna (o ile nie wziąłeś na firmę) masz prawo oddać do sklepu gdzie kupiłeś (i od nich żądać naprawy/wymiany na nowy bądź zwrotu gotówki) towar z tytułu niezgodności towaru z umową - wtedy zastosowanie ma tzw. ustawa konsumencka a nie warunki gwarancji producenta - one czasem mogą być wybitnie niekorzystne dla konsumenta.

 

Że tak zapytam, ile dałeś i jakim cudem kupiłeś? Na ich stronie produkt jest niedostępny.



#3 joesatch

joesatch
  • Użytkownik
  • 360 postów

Napisano 18 styczeń 2017 - 15:33

Kupiłem w grudniu, teraz coś się z nim dziać zaczęło. Cena jaką dostałem satysfakcjonująca bo bliska 1600zł z przesyłem.

 

Dostałem odpowiedź że pytają dystrybutora o podobny problem, czy nie ma rozwiązania zdalnego... i ew trzeba cały odsyłać czy też samą jednostkę oporową. Zobaczymy jak sprawa się rozwiąże.

 

Pozdrawiam



#4 Iceman

Iceman
  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 20 styczeń 2017 - 09:49

Daj znać koniecznie co będzie dalej, bo stoję przed zakupem tego modelu i ciekawią mnie ew. usterki z jakimi mogę się spotkać.



#5 beskidbike

beskidbike
  • Użytkownik
  • 2475 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 20 styczeń 2017 - 11:30

Nie masz za daleko anteny od nadajnika? Może to powoduje zakłócenia i trzeba dać bliżej


  • joesatch lubi to

#6 joesatch

joesatch
  • Użytkownik
  • 360 postów

Napisano 20 styczeń 2017 - 11:33

Więc tak...

- producent polecił przeprowadzić jeszcze raz proces kalibracji... (nie wiem co ma jedno do drugiego ale co tam wykonałem);

- gdyby problem nie ustąpił trzeba odesłać trenażer... nie dostałem odpowiedzi czy cały czy też samą jednostkę oporową.

 

co zrobiłem ja... przed zaleceniami producenta, zakupiłem przedłużacz USB i dałem dongla ANT+ na odległość 20cm od trenażera, wcześniej było to ok 2m w linii prostej. Problem od tego momentu jak na razie nie występuje, ale dopiero 3h jazdy zaliczyłem.

Jak już nie wystąpi będzie można uznać że rozwiązany, jeśli wystąpi chociaż raz... niestety reklamacja mnie czeka.

 

Pozdrawiam





Dodaj odpowiedź