Jump to content

Photo

Wymiana linki do przerzutki

10 replies to this topic

#1 Al Capone

Al Capone
  • Użytkownik
  • 54 posts
  • SkądKraków

Posted 27 June 2010 - 13:38

Cześć,
Szosę mam od niedawna i nie znam się zbytnio na naprawach więc moje pytanie pewnie wyda się wam trywialne ale mimo wszystko proszę o pomoc:
Muszę wymienić linkę od przerzutki przedniej Campy. Oczywiście szukałem na forum tematów i znalazłem: http://www.forumszos...t=wymiana linki
Jednak chciałbym to wszystko bardziej łopatologicznie bo nie wiem np jak odkręcić linkę od manetki.
Z góry dzięki za pomoc

#2 SN

SN
  • Użytkownik
  • 475 posts
  • Skądzupelnie blisko

Posted 27 June 2010 - 13:57

Wymiana linki to prosta sprawa.
Zrzuc lancuch na najmniejsza tarcze. Odkrec linke od przerzutki. Zsun czesciowo gumowa nakladke z manetki. Usun uszkodzona linke przez otworek w rekojesci manetki. Przesmaruj olejem nowa linke. Wsun przez dziurke. Nasun z powrotem gumowy kapturek. Naciagnij linke i wyreguluj przerzutke.

#3 Al Capone

Al Capone
  • Użytkownik
  • 54 posts
  • SkądKraków

Posted 27 June 2010 - 14:15

właśnie nie bardzo łapię jak odkręcić linkę od przerzutki. Jedyna śruba jaką widze to śruba od obejmy....

#4 SN

SN
  • Użytkownik
  • 475 posts
  • Skądzupelnie blisko

Posted 27 June 2010 - 14:29

Przeciez linka musi byc przymocowana do ruchomej dzwigni przerzutki, a nie do obejmy!? Po prostu sledz linke i odkrec srubke w miejscu gdzie linka przerzutki przykrecona jest do dzwigni. Patrz na obrazek, musisz odkrecic srubke z lewej strony zdjecia.

#5 Al Capone

Al Capone
  • Użytkownik
  • 54 posts
  • SkądKraków

Posted 27 June 2010 - 14:39

Ok Ok, nieprecyzyjnie się wyraziłem.
Chodzi mi jak odłączyć linkę od manetki

#6 SN

SN
  • Użytkownik
  • 475 posts
  • Skądzupelnie blisko

Posted 27 June 2010 - 14:48

Czy portrafisz czytac ze zrozumieniem? Przeciez napisalem powyzej jak to zrobic: "Zsun czesciowo gumowa nakladke z manetki. Usun uszkodzona linke przez otworek w rekojesci manetki"