Cześć,
Szosę mam od niedawna i nie znam się zbytnio na naprawach więc moje pytanie pewnie wyda się wam trywialne ale mimo wszystko proszę o pomoc:
Muszę wymienić linkę od przerzutki przedniej Campy. Oczywiście szukałem na forum tematów i znalazłem: http://www.forumszos...t=wymiana linki
Jednak chciałbym to wszystko bardziej łopatologicznie bo nie wiem np jak odkręcić linkę od manetki.
Z góry dzięki za pomoc
Wymiana linki do przerzutki
Started By
Al Capone
, 27 Jun 2010 13:38
10 replies to this topic
Posted 27 June 2010 - 13:57
Wymiana linki to prosta sprawa.
Zrzuc lancuch na najmniejsza tarcze. Odkrec linke od przerzutki. Zsun czesciowo gumowa nakladke z manetki. Usun uszkodzona linke przez otworek w rekojesci manetki. Przesmaruj olejem nowa linke. Wsun przez dziurke. Nasun z powrotem gumowy kapturek. Naciagnij linke i wyreguluj przerzutke.
Zrzuc lancuch na najmniejsza tarcze. Odkrec linke od przerzutki. Zsun czesciowo gumowa nakladke z manetki. Usun uszkodzona linke przez otworek w rekojesci manetki. Przesmaruj olejem nowa linke. Wsun przez dziurke. Nasun z powrotem gumowy kapturek. Naciagnij linke i wyreguluj przerzutke.
Posted 27 June 2010 - 14:48
Czy portrafisz czytac ze zrozumieniem? Przeciez napisalem powyzej jak to zrobic: "Zsun czesciowo gumowa nakladke z manetki. Usun uszkodzona linke przez otworek w rekojesci manetki"
Ten otworek jest widoczny na zdjeciu tuz nad dzwignia do redukowania przelozen.
Ten otworek jest widoczny na zdjeciu tuz nad dzwignia do redukowania przelozen.
Posted 02 May 2013 - 23:16
Witam, odkurzam wątek, bo jestem po wymianie linki przerzutki w rowerze zimowym
(stary poczciwy MTB Treka na staluramie). Linkę wymieniłem wraz z manetką, która po zimie
umarła śmiercią naturalną. Niestety w tej chwili nie posiadam fachowej obcinaczki do linek i
pancerzy. I pytanie mam czy macie jakieś sprawdzone patenty na obcięcie linki tak by nie
zniszczyć linki ?
(stary poczciwy MTB Treka na staluramie). Linkę wymieniłem wraz z manetką, która po zimie