Zaryzykuje;-) Zzamowiłem te http://www.ebay.com/itm/391733420921, Szkoda, że sprawdzenie czy coś jest z tytanu nie jest łatwe.
Chińskie Zaciski Kół
#22
Napisano 17 czerwiec 2017 - 16:03
I jak byś chciał dociąć dla szerokości szosowego roweru to pamiętaj, by obowiązkowo nakręcić najpierw jakieś nakrętki, a po odcięciu nimi poprawić gwint. Jest kasztana, z jedną tak nie zrobiłem i nie mogłem nakręcić końcówki mimo, iż nakrętki zwykłe się wkręcały. Piekielnie twardy jest ten tytan.
#24
Napisano 17 czerwiec 2017 - 17:35
#26 Gosc_marvelo_*
Napisano 17 czerwiec 2017 - 18:51
Piekielnie twardy jest ten tytan.
Twardy, ale i elastyczny. Miałem kiedyś oprawki okularowe z tytanu i dało się je bardzo mocno wyginać, a i tak wracały do pierwotnego kształtu. Niestety pękły przy nosku i pani optyk powiedziała, że nie da się tego zlutować, trzeba spawać, a mało kto to robi.
Kilka pękniętych ram tytanowych na allegro kiedyś widziałem, więc i tytan nie jest niezniszczalny, choć jego wytrzymałość robi wrażenie.
#27
Napisano 17 czerwiec 2017 - 19:16
Twardy, ale i elastyczny. Miałem kiedyś oprawki okularowe z tytanu i dało się je bardzo mocno wyginać, a i tak wracały do pierwotnego kształtu. Niestety pękły przy nosku i pani optyk powiedziała, że nie da się tego zlutować, trzeba spawać, a mało kto to robi...
Tytanowe spawanie oprawek, to koszt około 100zł za punkt. Ale spawanie titan-flex (elastyczne oprawki tytanowe) to już inna para kaloszy.
#28
Napisano 20 czerwiec 2017 - 12:15
#29
Napisano 20 czerwiec 2017 - 12:24
Są spoko, tylko trochę droga ta oferta https://rowerplus.pl...w-zaciskow.html
Mam, używam w przełajówce, a wcześniej były w szosówce (łącznie jakieś 5 lat, kto wie czy nie więcej), nigdy nic się nie działo.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#30
Napisano 26 listopad 2017 - 13:28
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
marvelo
Focus Izalco Race - rower nieelektryczny : Di2, Favero Assioma Duo, Garmin Edge 530, Varia RTL515, ION 200 RT
#32
Napisano 27 listopad 2017 - 20:53
[...] więc i tytan nie jest niezniszczalny, choć jego wytrzymałość robi wrażenie.
Tytan jest mniej wytrzymały niż stal wysokiej jakości. Jego jedyna zaleta to niższa waga.
Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll
#33
Napisano 29 listopad 2017 - 11:59
Zaciski nie przenoszą praktycznie żadnych obciążeń więc ciężko żeby coś było z nimi nie tak. Cała masa roweru jest oparta na osiach piast. Tak jak pisał 1415chris nawet zaciski ważące poniżej 30g i kosztujące 10 USD będą działały bez problemów. Tune ma nawet w swojej ofercie zaciski wykonane z aluminium i też jakoś sobie funkcjonują w obiegu.
Tytan jest mniej wytrzymały niż stal wysokiej jakości. Jego jedyna zaleta to niższa waga.
Przy tej samej wadze tytan jest wytrzymalszy niż stal a chyba tak to się powinno porównywać