Skocz do zawartości


Zdjęcie

Chińskie Zaciski Kół


33 odpowiedzi w tym temacie

#21 stomek

stomek
  • Użytkownik
  • 506 postów

Napisano 17 czerwiec 2017 - 11:57

Zaryzykuje;-)  Zzamowiłem te http://www.ebay.com/itm/391733420921, Szkoda, że sprawdzenie czy coś jest z tytanu nie jest  łatwe.



#22 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 17 czerwiec 2017 - 16:03

Wykręcisz ośkę to się przekonasz, będzie nic nie ważyć.

I jak byś chciał dociąć dla szerokości szosowego roweru to pamiętaj, by obowiązkowo nakręcić najpierw jakieś nakrętki, a po odcięciu nimi poprawić gwint. Jest kasztana, z jedną tak nie zrobiłem i nie mogłem nakręcić końcówki mimo, iż nakrętki zwykłe się wkręcały. Piekielnie twardy jest ten tytan.

#23 stomek

stomek
  • Użytkownik
  • 506 postów

Napisano 17 czerwiec 2017 - 17:26

A czym docinac?



#24 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 17 czerwiec 2017 - 17:35

Ja boszką jechałem i szło opornie strasznie, nie wiem czy brzeszczotem nie umęczysz się podwójnie. Jak nie obetniesz to szpetnie wystają takie 1,5cm kikuty, ale nie obcinaj tyle, niech wystaje ze 3mm, by po poluzowaniu zacisku nakrętce pozostało trochę gwintu.

#25 stomek

stomek
  • Użytkownik
  • 506 postów

Napisano 17 czerwiec 2017 - 17:40

Jeżeli to jest takie twarde to nie nie wiem czygo sie bac jak niektórzy piszą;-) 



#26 Gosc_marvelo_*

Gosc_marvelo_*
  • Gość

Napisano 17 czerwiec 2017 - 18:51

 Piekielnie twardy jest ten tytan.

Twardy, ale i elastyczny. Miałem kiedyś oprawki okularowe z tytanu i dało się je bardzo mocno wyginać, a i tak wracały do pierwotnego kształtu. Niestety pękły przy nosku i pani optyk powiedziała, że nie da się tego zlutować, trzeba spawać, a mało kto to robi.

Kilka pękniętych ram tytanowych na allegro kiedyś widziałem, więc i tytan nie jest niezniszczalny, choć jego wytrzymałość robi wrażenie.

 



#27 Cyklo Ziutek

Cyklo Ziutek
  • Użytkownik
  • 1050 postów
  • SkądPuławy

Napisano 17 czerwiec 2017 - 19:16

Twardy, ale i elastyczny. Miałem kiedyś oprawki okularowe z tytanu i dało się je bardzo mocno wyginać, a i tak wracały do pierwotnego kształtu. Niestety pękły przy nosku i pani optyk powiedziała, że nie da się tego zlutować, trzeba spawać, a mało kto to robi...

Tytanowe spawanie oprawek, to koszt około 100zł za punkt. Ale spawanie titan-flex (elastyczne oprawki tytanowe) to już inna para kaloszy. 



#28 Tom6

Tom6
  • Użytkownik
  • 196 postów

Napisano 20 czerwiec 2017 - 12:15

A z takimi zaciskami ma ktoś doświadczenie?

http://allegro.pl/za...5769010651.html

#29 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8543 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 20 czerwiec 2017 - 12:24

Są spoko, tylko trochę droga ta oferta ;) https://rowerplus.pl...w-zaciskow.html

 

Mam, używam w przełajówce, a wcześniej były w szosówce (łącznie jakieś 5 lat, kto wie czy nie więcej), nigdy nic się nie działo.


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#30 HarveyDent

HarveyDent
  • Użytkownik
  • 1105 postów
  • Skądwe mnie tyle piękna

Napisano 26 listopad 2017 - 13:28

Mam te zaciski i oś nie ma 5mm średnicy (ok 4.3). Mam mieszane uczucia co do ich jakości mimo ze przez pareset km nie bylo problemów z luzowaniem kół.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


To jest Forum Fanatyków
marvelo
 
Focus Izalco Race - rower nieelektryczny : Di2, Favero Assioma Duo, Garmin Edge 530, Varia RTL515, ION 200 RT

#31 stomek

stomek
  • Użytkownik
  • 506 postów

Napisano 26 listopad 2017 - 13:47

Nie pomyślałem wcześniej, żeby je zmierzyć ale faktycznie mają 4,3 mm. Zrobiłem ponad 6 kkm i wszystko jest ok.



#32 uraz

uraz
  • Użytkownik
  • 1726 postów
  • SkądLublin

Napisano 27 listopad 2017 - 20:53

Zaciski nie przenoszą praktycznie żadnych obciążeń więc ciężko żeby coś było z nimi nie tak. Cała masa roweru jest oparta na osiach piast. Tak jak pisał 1415chris nawet zaciski ważące poniżej 30g i kosztujące 10 USD będą działały bez problemów. Tune ma nawet w swojej ofercie zaciski wykonane z aluminium i też jakoś sobie funkcjonują w obiegu.
 

[...] więc i tytan nie jest niezniszczalny, choć jego wytrzymałość robi wrażenie.


Tytan jest mniej wytrzymały niż stal wysokiej jakości. Jego jedyna zaleta to niższa waga.

Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll


#33 glomo

glomo
  • Użytkownik
  • 187 postów

Napisano 29 listopad 2017 - 11:59

Zaciski nie przenoszą praktycznie żadnych obciążeń więc ciężko żeby coś było z nimi nie tak. Cała masa roweru jest oparta na osiach piast. Tak jak pisał 1415chris nawet zaciski ważące poniżej 30g i kosztujące 10 USD będą działały bez problemów. Tune ma nawet w swojej ofercie zaciski wykonane z aluminium i też jakoś sobie funkcjonują w obiegu.
 

Tytan jest mniej wytrzymały niż stal wysokiej jakości. Jego jedyna zaleta to niższa waga.

 

Przy tej samej wadze tytan jest wytrzymalszy niż stal a chyba tak to się powinno porównywać



#34 uraz

uraz
  • Użytkownik
  • 1726 postów
  • SkądLublin

Napisano 29 listopad 2017 - 12:10

Tak tylko żeby waga była taka sama to na dany element musisz użyć o 1/3 więcej tytanu niż stali co zazwyczaj jest niemożliwe. 


Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll




Dodaj odpowiedź