Skocz do zawartości


Zdjęcie

Di2, Problem Z Ładowaniem Akumulatora


7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lobster

Lobster
  • Użytkownik
  • 351 postów
  • SkądTcity

Napisano 06 lipiec 2017 - 14:43

Rower ( Ultegra Di2 ), przywieziono z rozładowanym akumulatorkiem. Po podłączeniu ładowarki do portu USB w laptopie, ładowanie rozpoczyna się ale po kilku sekundach lampka na ładowarce gaśnie, czyli ładowanie zostaje przerwane. 

  Każda rada od uzytkowników Di2 pilnie potrzebna.



#2 sum

sum
  • Użytkownik
  • 723 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 06 lipiec 2017 - 15:30

ja aku był dłuższy czas rozładowany to padł :(



#3 Lobster

Lobster
  • Użytkownik
  • 351 postów
  • SkądTcity

Napisano 06 lipiec 2017 - 15:53

Cholercia! Układ nagle odżył! Zaczęła działać przednia przerzutka, pali się na zielono wskaźnik na Jbox, czyli wszystko gra. Trochę pomajstrowałem przy połączeniach, być może podróż z Niemiec była po wybojach!



#4 joesatch

joesatch
  • Użytkownik
  • 358 postów

Napisano 15 listopad 2024 - 17:50

Podpinam się pod temat.

Sprzęt Ultegra R8050 z modułem EW-WU111

Wpadam pokręcić do garażu, tam mam rozłożony sprzęt do Zwift.
Po 2 dniach nie używania roweru przerzutki całkowicie martwe, zero reakcji, diody na module EW-RS910 nawet nie zaświecą.
 
Podpinam ładowarkę, po kilku minutach dioda na niej gaśnie. Chce obudzić sprzęt, przerzutki ożyły,
ale ze sprzętem poprzez bluetooth nie mogę się jeszcze połączyć, aplikacja wywala komunikat że stan naładowania baterii za mały.

Odpinam,i podpinam ponownie ładowarkę. Po ok godzinie ładowania już mogłem się podłączyć poprzez Bluetooth,
stan baterii w pełni naładowana.

Opisany problem (całkowite rozładowanie baterii) spotkał mnie po raz 2, wcześniej też po kilku dniowym nie używaniu roweru.
Druga sprawa, zauważyłem że dioda na ładowarce potrafi mi zgasnąć po kilku, czasami kilkunastu minutach ładowania.

Czy ktoś z doświadczeniem spotkał się z podobnymi problemami? Ewentualnie jak diagnozować przyczynę ??

Pozdrawiam



#5 ogreczek

ogreczek
  • Użytkownik
  • 266 postów

Napisano 19 listopad 2024 - 12:33

Może się nie usypiać jakiś komponent. Łopatologicznie bez sprzętu diagnostycznego - odpinał bym po jednym komponencie. Przerzutka, klamka itp. 



#6 joesatch

joesatch
  • Użytkownik
  • 358 postów

Napisano 19 listopad 2024 - 17:35

Może się nie usypiać jakiś komponent. Łopatologicznie bez sprzętu diagnostycznego - odpinał bym po jednym komponencie. Przerzutka, klamka itp. 

Dziwi mnie to że raz sprzęt może stać tydzień i nic a innym razem po 2 dniach bateria leży. Możesz mi powiedzieć jaki sprzęt do tego jest potrzebny ? Ew jak wygląda proces diagnostyki Di2 ?

Pozdrawiam



#7 ogreczek

ogreczek
  • Użytkownik
  • 266 postów

Napisano 19 listopad 2024 - 17:43

Takie coś https://sklepebike.p...Di2-SM-PCE2/619tylko nie wiem czy to tylko pod 11 rzędów czy 12 też obsługuje. Tam się zmienił rodzaj kabla SM. Nigdy nie diagnozowalem, ale patrząc na obrazki można podpiąć dowolne element zestawu bez baterii i dostaje się info co jest nie tak. Możesz podpiąć zwykła ładowarkę do e-tube, ale tam chyba nie ma zaawansowanej diagnostyki. Najlepiej dać do serwisu - skasują że 120-200 zł i będzie wiadomo.

#8 sargento

sargento
  • Użytkownik
  • 332 postów
  • SkądŁódź

Napisano 27 listopad 2024 - 18:25

SM-PCE2 oraz pc z zainstalowanym E-Tube Project Proffesional. 
 

Odnoszę wrażenie, że na obrazku sklepowym z linku od kol. ogreczek widać oba kable: 50 i 300 ale warto dopytać, dla 11 rzędowych jest potrzebna wersja kabla z końcówką EW-SD50. 





Dodaj odpowiedź