Witam ekipę.
Po sezonie śmigania na Specu Allezie, który też nie był "fabryczny" zdecydowałem się na przesiadkę na coś co będzie mnie każdego dnia cieszyło, ale i wspomoże moje wyniki sztywnością i lekkością. Po kilku miesiącach oczekiwania, udało się znaleźć miłość od pierwszego wejrzenia, jest to Focus Izalco Pro, o ile dobrze wiem z okolic 2013 roku, ale to co z niego zostało to tylko rama. Rama znana i lubiana, bardzo sztywna, z ogromną mufą suportu, dość lekka i fajna pod względem aerodynamiki, mi osobiście się też niesamowicie podoba wizualnie, ale jak wiadomo to tylko kwestia gustu.
SPECYFIKACJA/ZMIANY:
Rama: Focus Izalco Pro FULL CARBON
Widelec: 3T Rigida PRO FULL CARBON
Kierownica: PRO Vibe 7S(40cm)
Mostek: PRO Vibe 7S 120mm
Sztyca: PRO Vibe 7S
Owijka: Jakaś pianka od PRO, dość gruba i przyjemna, czarna.
Klamki: Ultegra 6800
Przerzutka przód: Shimano Ultegra 6800
Przerzutka tyl: Shimano Ultegra 6800
Kaseta: Shimano Ultegra 6800 11-25
Łańcuch: Shimano Dura Ace 9000
Korba, moje oczko w głowie: Rotor 3D+ 170mm 52/36 Blaty Rotor noQ
Hamulce: Shimano Ultegra 6800
Siodło: Prologo Scratch PRO
Linki: NO NAME
Koła: No LIMITED RACE 60 mm szytka
Opony: Szytki przód Schwalbe Lugano tył Tufo S33 PRO (Obie nowe, ale obie do zmiany)
Koszyki: Elite Custom Race, plasticzane.
Pedały: Look Keo Easy, bida ze starego roweru.
Co do zmiany?
1. Linki, nie są jakieś wołające o pomstę do nieba, ale zawsze mogą działać płynniej i zaoszczędzić kilka gram.
2. Nie przekonuje mnie siodełko, poprzednie miałem z dziurą, chyba trzeba będzie się wybrać na fitting tyłka
3. Pedały!!! - z racji funduszy zostały stare, podstawowe Looki, planuję zmianę na jakieś z węgla, albo chociaż model w okolicach Keo Blade 12nm.
4. Zobaczymy co czas przyniesie...
Podsumowując:
Rower wyszedł w okolicach 7,6 kg z dość ciężkimi kołami i pedałami, kokpit nie jest carbonowy, choć jak na alu to chyba ciężko znaleźć lepsze niż Pro Vibe. Gdybać sobie można, ale co jest pewne: koła, celuję w okolice 1200g komplet, ma być lekko i aerodynamicznie, profil U. Opony do nich pasowałyby Conti GP4000s II, oczywiście 25mm. Fulcrumy zostawię na jakieś zwykłe treningi i jako zapasowe.
Z wagą planuję zejść w okolice 6,8 kg, czyli limit UCI.
Będzie się działo
Galeria(w najbliższych dniach dokładne zdjęcia)
EDIT 8.08.2017
Nowe zdjęcia nowe koła
https://drive.google...bEU?usp=sharing
Zdecydowałem się na szytki, ponieważ obniżą wagę, niosą lepiej niż opony i są delikatniejsze dla obręczy. Wysokość 60 mm uwarunkowana, że wokół mnie większość dróg jest płaska, a koła są lekkie więc w górach też dadzą radę.
EDIT 9.08.2017
Po pierwszej przejażdżce na nowych kołach odnoszę wrażenie jakbym nagle przestał się męczyć, to jedno zdanie powinno wyjaśniać moje odczucia, pomimo choroby. Udało się też zrobić kilka zdjęć.
https://drive.google...UWgzRUxMSEdSSjg