Skocz do zawartości


Zdjęcie

910 Xt - Ciągłe Problemy Z Synchronizacją


1 odpowiedź w tym temacie

#1 herbatniczek

herbatniczek
  • Użytkownik
  • 339 postów

Napisano 05 sierpień 2017 - 10:48

Hej,

Czy problemy z synchronizacją danych z 910xt do kompa dotyczą tylko tego modelu czy faktu użycia aplikacji Garmin Connect? Bo szczerze mnie już znudziło po każdej wycieczce kasowanie wszystkich plików fit, żeby tylko przeszła synchronizacja. Usunięcie starych aktywności z Garmina nie daje nic. Czy takie same problemy dotyczą Edge 520?



#2 Prozor

Prozor
  • Moderator
  • 8589 postów
  • SkądSulęcin

Napisano 09 sierpień 2017 - 11:05

Nie, brak problemów z synchronizacją Fenix3/Edge (aczkolwiek większość synchronizacji robię bezprzewodowo) - ale o ile pamiętam problemem jest nie tyle sama synchronizacja, co nieszczęsny garmin express - kiedyś miałem taki przypadek z Fenixem i expressem, pomogło usunięcie foldera z danymi synchronizacji expressa, już nie pamiętam dokładnie gdzie to było umieszczone, chyba C:\ProgramData\Garmin\CoreService\Devices\3914735362\Sync (numer oznacza urządzenie do synchronizacji).

Ewentualnie skontaktuj się @ z serwisem garmina, wyjaśnią co usunąć i powinno pomóc.


Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750

24-d4e1077f23de8150b93d6b38a42ed7c3.png Grupa Forum na Garmin Connect




Dodaj odpowiedź