Zastanawia mnie to, jakich zacisków piast używają zawodnicy w Pro-tourze. Jak patrzyłem na zdjęcia wydawało mi się, że są to chyba tradycyjne zaciski QR, ale jakim cudem oni je tak szybko zaciskają przy wymianie koła? Ja sam zawsze muszę najpierw lekko odkręcić zacisk, potem założyć nowy i go dokręcić przed zaciśnięciem. Te dwie czynności zawsze zajmą łącznie z 7-8 sek, oni to robią łącznie w maks 2 sek. Mają jednak jakieś inne zaciski czy jakieś narzędzie do błyskawicznego ich zaciskania?
Zaciski Piast W Pro-Tourze
Started By
klu88
, 25 wrz 2017 09:55
5 odpowiedzi w tym temacie
#3 Gosc_marvelo_*
Napisano 25 wrzesień 2017 - 14:16
A patrzcie tutaj:
W przednich widelcach szybką wymianę utrudniają tzw. "lawyer lips". Można to usunąć na własne ryzyko, choć przy tradycyjnych hamulcach na obręcz i dobrych zaciskach wielkiego ryzyka nie ma. Z tarczówkami to już inna sprawa, zwłaszcza gdy do tego jest słabowity, wylajtowany zacisk.
https://www.flickr.c...ates/2449422995