Rower na trening jesienno zimowy
#1
Napisano 24 sierpień 2010 - 10:49
W sezonie jezdze na lapierre 900 pro race ( MTB ) oraz cervelo r3
Jaki rower proponowalibyscie ?
Czy kolejna szosa czy moze rower przelajowy , cyclo cross - ta opcja bardzo mnie intryguje - ktos na jakies doswiadczenia ?
#5
Napisano 31 sierpień 2010 - 16:11
W piwnicy stoi stary stalowy Peugeot MTB, w którym muszę wymienić przednie koło, sztycę, linki i pancerze. Przydało by się dokupić też błotniki i oświetlenie i na tym inwestycja w zimówkę mogła by się zaskoczyć.
Pisząc rower a la'przełaj miałem na myśli jakiegoś trekinga na kołach 28 z canti i barankiem. W tym przypadku musiał bym zainwestować w całość.
Co więc lepsze?
crankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru
#7
Napisano 31 sierpień 2010 - 20:11
Kolega w zimie po prostu wydupczył sie na prostej drodze i od roku nie moze jeździć w ogóle, cienkie opony w szosie, czy przełaju, pod śniegiem nic nie widac, a tak to 26 szerokie kapcie i jazda, jest po prostu bezpieczniejszy, poza tym i tak na szosie jest ślisko i syf w zimie więc raczej lekki terenik
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#9 Gosc_OutsideR_*
Napisano 31 sierpień 2010 - 20:59
W pogodę gdy da się szosówką to się jedzie ale jeżeli warunki są ryzykowne bierze sie MTB - nawet przy -20 jeździłem
#10
Napisano 31 sierpień 2010 - 21:09
crankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru
#11
Napisano 31 sierpień 2010 - 21:39
Ryzyko upadku mniejsze, szosówki (nieważne jakiej) szkoda zimą. Dodam, że jak trenowałem te kilkanaście lat temu, to zimą regularnie (bez śniegu czy z) trenowaliśmy na MTB i dawało to odpowiednie efekty w sezonie.
...także 4:1 dla MTB :-P
#13
Napisano 01 wrzesień 2010 - 06:52
Z drugiej strony dwa blaty z przodu wystarczą .
w ostatnią zime jeździłem na tarczówkach po lesie i nareszcie był hamulce , bo v-ki padału w sniegu, nawet zwykły mechaniczny chocby na sam przód jest lepszy.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#14
Napisano 01 wrzesień 2010 - 07:28
W przypadku trudnych warunków pogodowych, to chyba tylko trenażer - choć nudny, ale jakoś tą godzinkę (od biedy z hakiem) mogę przemęczyć. Jak pogoda w miarę (znaczy nie pada i błota po kolana nie ma) to wolę w terenie pojeździć, mam o tyle komfortowo, że teren pagórkowaty (polodowcowy) i zarośnięty lasem czyli jeździ się ciekawie, do tego dobre oświetlenie, bo zimą jak już mogę jeździć to już raczej ciemno jest, z popierdółkowymi latareczkami to w teren nie ma co wyjeżdżać, a co najważniejsze nie dmucha mocno wiatrem, nawet w zimie jeździ się fajnie, no chyba, że śniegu po ośki... Wtedy to chyba przejść trzeba na narty biegowe (śladówki) :-> - gdyby przyszła zima była taka, jak ubiegła, to chyba byłby to niezły pomysł...
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#16
Napisano 01 wrzesień 2010 - 10:41
Bnifacy, a po co podmieniać, na zime kupujesz napęd na 8, kaseta ok 40 zł, łańcuch ok 10-20 zł i jazda, no moze korbowód (100 zł ) .
Z drugiej strony dwa blaty z przodu wystarczą .
w ostatnią zime jeździłem na tarczówkach po lesie i nareszcie był hamulce , bo v-ki padału w sniegu, nawet zwykły mechaniczny chocby na sam przód jest lepszy.
u mnie przewala sie duzo kaset, lancuchow
czasami jakas przerzutka. nie sprzedam tego, malo sie dostanie wiec zawsze do zimowki takie rzeczy leca
#17
Napisano 01 wrzesień 2010 - 17:30
crankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru
#19
Napisano 04 wrzesień 2010 - 11:54
#20 Gosc_eko_*
Napisano 04 wrzesień 2010 - 13:16