Skocz do zawartości


Zdjęcie

Cervelo S5 Made In China?


25 odpowiedzi w tym temacie

#1 herbatniczek

herbatniczek
  • Użytkownik
  • 339 postów

Napisano 02 grudzień 2017 - 23:47

Widzicie jakieś różnice ?

 

http://allegro.pl/ce...7069754919.html

 

https://www.dhgate.c...;srp|0114844536

 

https://racycles.azu...lo_S5_FS_15.jpg



#2 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2297 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 03 grudzień 2017 - 10:51

Widziałem taką podróbę na żywo. Oglądał ją też mechanik ze znanego sklepu rowerowego i stwierdził, że na pierwszy rzut oka nie dałoby się odróżnić od oryginału.



#3 herbatniczek

herbatniczek
  • Użytkownik
  • 339 postów

Napisano 03 grudzień 2017 - 11:07

Ja zauważyłem różnice w malowaniu trójkąta - połysk kończy się wcześniej niż w oryginalne. Innych różnic nie widzę.



#4 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4482 postów
  • SkądSurrey

Napisano 03 grudzień 2017 - 12:38

Wpadli na srubkach! 😁
W oryginale bidonowe sa czarne.


#5 mess

mess

    tłuścioszek

  • Użytkownik
  • 2692 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 03 grudzień 2017 - 14:57

Widziałem taką podróbę na żywo. Oglądał ją też mechanik ze znanego sklepu rowerowego i stwierdził, że na pierwszy rzut oka nie dałoby się odróżnić od oryginału.

 

gdzie widziałeś? :D
 



#6 uraz

uraz
  • Użytkownik
  • 1726 postów
  • SkądLublin

Napisano 03 grudzień 2017 - 15:20

Standardowo widać to po elementach sterów (topcap i dust cover). Naklejka "SUPPORT" jest wzdłuż a powinna być w poprzek ramy. Drobne różnice w malowaniu. Kolor śrub i prawdopodobnie materiał z którego zostały zrobione. Tak czy inaczej dobra kopia. 


Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll


#7 zales

zales
  • Użytkownik
  • 295 postów
  • SkądGrójec

Napisano 03 grudzień 2017 - 19:28

Żartujecie? Jak to poznajcie? Jesteście pewni? Przecież te ramy są identyczne. Poważnie pytam. Jak to odróżnić?
Poza tym w aukcji allegro sprzedający jest pewny tego roweru - przynajmniej tak to wygląda.

Małymi krokami uparcie do celu...

 

Dd 7 lutego 2017r szczęśliwy tatuś

 


#8 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8554 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 03 grudzień 2017 - 19:29

Spójrz jeszcze raz na malowanie tylnego trójkąta i moment przejścia z lakieru matowego na błyszczący.

 

Zresztą... "Prawie nowy, oryginalny S5 w idealnym stanie" za 6500 zł, a Tobie nie zapala się czerwona lampka?


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#9 uraz

uraz
  • Użytkownik
  • 1726 postów
  • SkądLublin

Napisano 03 grudzień 2017 - 19:43

Kolejne różnice

* Naklejka z rozmiarem w oryginalnej ramie dochodzi do końca rury podsiodłowej
* Wszystkie napisy nieco się od siebie różnią wielkością i położeniem

Replika:
a87ee31847d48ab914666b49bc20.jpg

Oryginał:
cervelo-s5-ultegra-2017-road-bike-exdemo

Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll


#10 herbatniczek

herbatniczek
  • Użytkownik
  • 339 postów

Napisano 03 grudzień 2017 - 21:06

Złożenie tej podróby kosztowało coś koło 3,5k a pójdzie za 6 nieźle.



#11 szosowykolarz

szosowykolarz
  • Użytkownik
  • 184 postów

Napisano 03 grudzień 2017 - 21:38

Jak złożenie kosztowało 3.5k to ile kosztowała nowa rama? Tysiąc zł. czy mniej? Zaraz się okażę, ze rama wychodzi za free :D

Daj namiar na tak tanie Chińskie ramy :)

 

Różnice są (ja innych nie dostrzegłem) tylko w malowaniu i naklejkach.

Trochę to dziwne by było, żeby Chińczyk tak wspaniale zrobił ramę (praktycznie nie do odróżnienia) a poległ na naklejkach.

 

 



#12 zales

zales
  • Użytkownik
  • 295 postów
  • SkądGrójec

Napisano 03 grudzień 2017 - 21:42

Dzieki Uraz za wytłuszczenie na co mam zwrócić uwagę. Szacun dla Ciebie i innych którzy z taką łatwością dostrzegają te różnice.Ja bym się napewno nabrał Szacun jeszcze raz

Nie mniej jednak jestem w szoku. Kurde tyle kasy można dać za podrabianą ramę... 


  • robicop lubi to

Małymi krokami uparcie do celu...

 

Dd 7 lutego 2017r szczęśliwy tatuś

 


#13 shmoo

shmoo
  • Użytkownik
  • 1730 postów
  • SkądBrzeg, Wrocław, Bytom

Napisano 03 grudzień 2017 - 22:06

Kurcze jak by ktoś nie powiedział poszukaj różnic to bym nie zauważył.

Najlepsze podróby które widziałem to rękawice speca i słuchawki z aktywnym wygłuszaniem bose.
Nie dało się wizualnie odróżnić.

Jedyne co mi się rzuca w oczy to dopasowanie widelca do ramy i sztyca.
Z naklejkami to różnie bywa.

Nie jest to różnica w roczniku tylko?


Przy okazji, widzę że już coraz więcej firm stosuje dla usztywnienia płaską ściankę dolnej rury.
Czyżby usztywnianie z ominięciem patentu Fuji (RIB technology) na dodatkową poprzeczną ściankę wewnątrz rury?

logo1pp-64x64.pngmedium.jpgbadge_new.png


#14 tomekjak

tomekjak
  • Użytkownik
  • 127 postów
  • SkądPoznań

Napisano 18 grudzień 2017 - 19:14

Zdradził go osprzęt, kto daje do takiej ramy za 12000 - 105 i Aksiumy? Jakbyś wrzucił do Porsche silnik 1.6 :)



#15 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2297 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 18 grudzień 2017 - 19:35

Czyżby usztywnianie z ominięciem patentu Fuji (RIB technology) na dodatkową poprzeczną ściankę wewnątrz rury?

 

To jest opatentowane? Widziałem dokładnie coś takiego w przeciętej ramie BMC, model bodajże Team Machine.



#16 shmoo

shmoo
  • Użytkownik
  • 1730 postów
  • SkądBrzeg, Wrocław, Bytom

Napisano 18 grudzień 2017 - 21:07

To jest opatentowane? Widziałem dokładnie coś takiego w przeciętej ramie BMC, model bodajże Team Machine.


No ciekawe. Nie widziałem jeszcze żeby ktoś poza Fuji się tym chwialił w materiałach marketingowych.
Inni poszli właśnie w płaską ściankę z tułu i tłumaczą że tylna ścianka nie przynosi dużych strat w aero
a daje większą sztywność, co jest dosyć oczywiśte przy tych aero płaskich przekrojach.

Fuji daje to w najwyższych modelach i TT.
Mój norcom gnie się mimo to jak ryba w wodzie ;)

logo1pp-64x64.pngmedium.jpgbadge_new.png


#17 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 19 grudzień 2017 - 00:09

Ach tam, dodam oliwy do ognia:

L1120959_a.jpgŚwietna rama, 2kzł, sztywna, działa od 10 tyś. km, czego chcieć więcej?

Moment, moment, a może Cervelo też od nich bierze, tzn nie od tego sprzedawcy, a z tej samej fabryki?



#18 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4482 postów
  • SkądSurrey

Napisano 19 grudzień 2017 - 06:43

Caly czs nie wychodzI im polaczenie glowki i widelca.
I te aluminiowe dropout-y.

#19 Jarek-LT

Jarek-LT
  • Użytkownik
  • 413 postów
  • SkądKolberg

Napisano 19 grudzień 2017 - 07:04

Panowie walory estetyczne to drugorzędna sprawa chociaż są tacy a może i większość że jeżdżą na kolorze i wyglądzie***

 

Miałem nie jedno to BADZIEWIE w naprawie. Główna różnica to MATERIAŁ z jakiego podróby są wykonane.

Ma sie to NIJAK do oryginałów. Materiały najgorszej jakości, miękkie jak przysłowiowe gów...i tylko wygląd i podróba marki przyciąga klienta.

 

Szczerze - NIE POLECAM

 

Jarosław-LT

LUXTECH

tel. 606-163-922



#20 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Napisano 19 grudzień 2017 - 16:00

Miałem dwa takie Czerwelo na serwisie.
Nabyte przez właściciela okazyjnie.
Oba miały skopane wewnętrzne prowadnice linek przerzutek - musiałem puścić pełny pancerz na zewnątrz.
W jednym mufa suportu nie pozwalała na montaż korby.
Mostki korbonowe rozeszły się przy dokręcaniu śrub.
Sztyce miały wadliwe jarzma - siodła ruszały się obrotowo.



Dodaj odpowiedź