Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nowe Klamkomanetki Ultegra R8020 Działają W Jedną Stronę

R8020 regulacja

12 odpowiedzi w tym temacie

#1 radekm3

radekm3
  • Użytkownik
  • 19 postów

Napisano 09 kwiecień 2018 - 20:02

Witam,

Mam problem z klamkomanetkami Shimano Ultegra R8020. Składam rower przełajowy i zostało mi podłączenie klamkomanetek do przerzutek. Jest to mój pierwszy rower z barankiem i jestem zupełnie zielony. Na początku działały wszystkie dźwignie i się nimi bawiłem bez podłączonych do przerzutek linek :/. Teraz działają tylko małe od zmiany biegów a duże stawiają bardzo duży opór i nie działają. Zepsułem coś?



#2 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Napisano 09 kwiecień 2018 - 21:40

Może główka linki nie siedzi w gnieździe.

#3 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Napisano 09 kwiecień 2018 - 21:41

Może główka linki nie siedzi w gnieździe.

#4 radekm3

radekm3
  • Użytkownik
  • 19 postów

Napisano 09 kwiecień 2018 - 23:07

Tak to wygląda .

Dodam że dzień wcześniej odpowietrzałem hamulce hydrauliczne i trochę pociekło oleju mineralnego Shimano. Zmyłem ten olej ale jest możliwość że dostała się woda do środka.



#5 radekm3

radekm3
  • Użytkownik
  • 19 postów

Napisano 09 kwiecień 2018 - 23:12

Może główka linki nie siedzi w gnieździe.

Wrzuciłem filmik gdzie w lewej klakomanetce nie ma linki a w prawej jest włożona i wsunięta w gniazdo (nie widać tego na filmiku). Na filmiku lekko klikam klamkomanetkami, jak wkładam więcej siły to też dochodzą do tego punktu (wydaje mi się że jakbym mocniej spróbował to może pęknąć klamka).



#6 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8543 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 10 kwiecień 2018 - 04:43

Żeby manetka działała i klikała poprawnie, potrzebny jest naciąg linki. Przy lince wiszącej luzem może się zacinać.