Czy po wymianie przedniej przerzutki z 6870 na 9070 mogę się spodziewać bardziej precyzyjnej i szybszej pracy?
Przerzutka Przednia Di2 6870 Vs Di2 9070...
#5 Gosc_tobo_*
Napisano 18 kwiecień 2018 - 21:10
Wózek alu trudniej wygiąć niż stalowy ultegry, łatwiej za to złamać.
Jeśli coś ma wpłynąć na jakość pracy to czynniki podane wyżej.
Najtaniej jest zmienić sposób zmiany biegów, nic nie kosztuje. Druga rzecz, całkiem tania, to regulacja.
Najdroższa to korba z odpowiedniej jakości tarczami.
#6
Napisano 19 kwiecień 2018 - 14:50
Wózek alu trudniej wygiąć niż stalowy ultegry, łatwiej za to złamać.
Jeśli coś ma wpłynąć na jakość pracy to czynniki podane wyżej.
Najtaniej jest zmienić sposób zmiany biegów, nic nie kosztuje. Druga rzecz, całkiem tania, to regulacja.
Najdroższa to korba z odpowiedniej jakości tarczami.
Bo ja wiem, kiedyś wózek DA 7900 rozgiął mi się w sposób trwały, prowadnice przestały być rownoległe, żadna próba przywrócenia mu fabrycznego kształtu nie poskutkowała. Przerzutka ( 6870 di2 ) jest wyregulowana prawidłowo i współpracuje z korbą DA 9000 a mimo to nie jestem w pełni zadowolony z jej pracy, jest w porównaniu z mechaniczną DA wręcz ślamazarna.