Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zmiany W Nazewnictwie - Krótki Przewodnik


Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 15 maj 2018 - 22:34

W związku ze zmianami logotypu, schematów malowania przy okazji zmieniamy nazewnictwo naszych modeli. 

 

Podstawowe modele aluminiowe o wyważonej geometrii:

to modele PRO SL i PRO SL DISC 

ten pierwszy przejdzie późnym latem lifting, na razie jeszcze nie mam dokładnych danych dotyczących geometrii i specyfikacji, ale będzie to rower z tej samej półki cenowej. Na pewno będziemy go wyposażać w nową grupę Shimano 105 gdy tylko będzie dostępna. 

Dostępność - najmniejsze ramy PRO SL niestety się kończą, wyczerpują się także zapasy ram modelu PRO SL DISC - nowa dostawa w lecie (prawdopodobnie przełom lipca i sierpnia)

Serii PRO SL i PRO SL DISC nie można konfigurować

 

Model aluminiowy do  ścigania - to niezmiennie XEON RS - istnieje możliwość konfiguracji

 

Podstawowe modele klasy gran fondo czyli wg naszej koncepcji trochę bardziej sportowej wersji endurance to:

PRO CGF - najtańszy, bez możliwości konfiguracji

TEAM GF FOUR - z możliwością konfiguracji, w porównaniu do PRO CGF ma odrobinę lżejszą ramę i bogatsze wyposażenie

TEAM GF FOUR DISC - z tarczówkami i możliwością konfiguracji

TEAM GF SIX DISC - zastępuje X-LITE CDX - zmiana nazwy to kosmetyka, rama pozostaje taka sama jeśli chodzi o geometrię, różnica w stosunku do wersji FOUR to lżejsza rama i droższe wyposażenie w standardzie.

BACKROAD - to model na tarczówkach, rama identyczna jak w przypadku naszej przełajówki i gravela, nadaje się na maratony i zjazd z ubitych szlaków na bezdroża. Również można go konfigurować.

 

Wszystkie w/w modele mają karbonowe ramy.

 

Seria wyścigowa - o typowo sportowej geometrii:

X-LITE TWO - najtańszy, z możliwością konfiguracji, geometria taka sama jak wycofanego z produkcji X-LITE CRS

X-LITE FOUR - nasz najnowszy model, rama z odrobinę wyższą główką niż w X-LITE TWO, szerzej o tej serii napisaw osobnym wątku 

X-LITE FOUR DISC - j.w. na tarczach

X-LITE SIX - identyczna geometria jak FOUR, ale lżejszy (inny materiał)

X-LITE SIX FOUR - podobny do FOUR DISC, ale lepiej wyposażony i lżejszy. 

 

Wszystkie w/w modele wyścigowe są oczywiście składane na karbonowych ramach. Do wyboru grupy 105 (tylko X-LITE TWO), Force, Ultegra, Ultegra Di2, wersje z hydraulicznymi hamulcami tarczowymi tych grup, ponadto Campagnolo Chorus (tylko X-LITE FOUR), Dura - Ace, Dura - Ace Di2, SRAM RED eTap. Grupy elektroniczne dostępne także w wersjach z tarczówkami.

 

 

 





Dodaj odpowiedź