Skocz do zawartości


Zdjęcie

Eurobike 2018

eurobike eurobike2018

8 odpowiedzi w tym temacie

#1 thomasz

thomasz
  • Użytkownik
  • 365 postów
  • SkądWrocław

Napisano 11 lipiec 2018 - 18:33

Kto nie był na Eurobike 2018 to zapraszam na krótką relację:

https://www.blackcat...st-cycling.html

 

Nieco inne podejście niż ta cała papka marketingowa. Mam nadzieję że się spodoba

 

Pozdrówka

Tomek


  • Marcin321 i ortogonalny lubią to

45636079942_17651449fe_m.jpg

CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych

Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie

Sklep - obręcze, piasty, szprychy

Wrocław

Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04


#2 ortogonalny

ortogonalny
  • Użytkownik
  • 218 postów

Napisano 11 lipiec 2018 - 18:44

Ale co nieco o kolach do ebike'ow jednak wspomniales ... ;) Pytanie dot. ram stalowych, glupie potencjalnie: ile taka stalowa kolarka wazy, mniej wiecej - chodzi o wage framesetu bardziej, rzecz kssna, no reszta zalexy od dodatkow.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka



#3 thomasz

thomasz
  • Użytkownik
  • 365 postów
  • SkądWrocław

Napisano 11 lipiec 2018 - 18:58

Ale co nieco o kolach do ebike'ow jednak wspomniales ... ;) Pytanie dot. ram stalowych, glupie potencjalnie: ile taka stalowa kolarka wazy, mniej wiecej - chodzi o wage framesetu bardziej, rzecz kssna, no reszta zalexy od dodatkow.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

 

no tak... DT Swiss :) ale to i tak kropla w morzu. Całe targi to e-biki...dosłownie. W jednym rogu Chiny z bateriami za kilka dolarów a w drugim znani producenci sprzedający to samo za kilka tysiaków.

 

Co do stalówki, mój szosowy ritchey waży poniżej 8 kg. Frameset to 1.7kg a widelec 350g (o ile dobrze pamiętam). Reszta to już komponenty.

Średnio można przyjąć że stalówka to ok 1kg więcej od karbonu (szosa)

 

Gravel to już nieco większa różnica a jeszcze większa w MTB


45636079942_17651449fe_m.jpg

CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych

Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie

Sklep - obręcze, piasty, szprychy

Wrocław

Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04


#4 ortogonalny

ortogonalny
  • Użytkownik
  • 218 postów

Napisano 11 lipiec 2018 - 20:36

Dzieki. Pytam bo ja wywodze sie jeszcze z czasow, w ktorych ramy crmo byly standartem ... komfortowym i nie do zajechania. I tak mnie co jakis czas nachodzi, aby sobie taki rowerek w miare wolnych funduszy skladac.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka



#5 thomasz

thomasz
  • Użytkownik
  • 365 postów
  • SkądWrocław

Napisano 11 lipiec 2018 - 20:47

Ja bardzo cenię sobie stalową szosówkę złożoną na ramie ritchey road logic. Gravel na ramie cotic X jest również idealny. Nie ścigam się zawodowo więc nic innego mi nie potrzeba...jedyny upgrade jaki przewiduję to tarcze w szosie. Po rozmowie z Ritchey na targach pozostaje czekać do 2019 :)

Dobre lekkie koła i spokojnie sobie śmigam z localesami na karbonowych ramach. Cała moc w nogach i głowie :)


45636079942_17651449fe_m.jpg

CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych

Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie

Sklep - obręcze, piasty, szprychy

Wrocław

Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04


#6 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4482 postów
  • SkądSurrey

Napisano 12 lipiec 2018 - 14:32

Z tego co mozna poczytac tu i tam, mogliby zmienic nazwe imprezy na Ebike.
Troche lipa, ze nie ma okazji, nawet na najwiekszych targach rowerowych, zobaczyc w tym samym czasie, pod jednym dachem liczacych sie producentow i ich nowosci.
Gdybym mial nawet okazje, to pewnie bym to olal, brak Specialized, Trek, Cervelo, Cannon, Pinarello i przypuszczam, ze to nie koniec listy. Sadzac po kosztach wysyawiania sie, mozna rowniez zapomniec o malych butikowych brandach?

Co do polymerowych szprych (Berd) na Weightweenies jest temat i osoba ktora robila na tych sznurkach kola.

#7 thomasz

thomasz
  • Użytkownik
  • 365 postów
  • SkądWrocław

Napisano 12 lipiec 2018 - 15:04

Z tego co mozna poczytac tu i tam, mogliby zmienic nazwe imprezy na Ebike.
Troche lipa, ze nie ma okazji, nawet na najwiekszych targach rowerowych, zobaczyc w tym samym czasie, pod jednym dachem liczacych sie producentow i ich nowosci.
Gdybym mial nawet okazje, to pewnie bym to olal, brak Specialized, Trek, Cervelo, Cannon, Pinarello i przypuszczam, ze to nie koniec listy. Sadzac po kosztach wysyawiania sie, mozna rowniez zapomniec o malych butikowych brandach?

Co do polymerowych szprych (Berd) na Weightweenies jest temat i osoba ktora robila na tych sznurkach kola.

 

Koszt za m2 to ok 130Euro.

Patrząc po firmach, można było zobaczyć kto ma najwięcej kasy. Np. taki DT Swiss wynajął ogromną część hali. Mnie osobiście firma zawiodła, bo żeby porozmawiać o jakiejkolwiek współpracy z nimi trzeba było przejść przez wstępną selekcję czy dana firma 'nadaje' się do rozmowy biznesowej. Dopiero wtedy wpuszczali do specjalnego pokoju "biznesowego". Szkoda, bo w samej Szwajcarii jest jeden dystrybutor, który ma ceny wywindowane w kosmos. Mi jako firmie jednoosobowej opłaca się kupować piasty DT Swiss we Francji i importować do CH. Cóż, najwidoczniej taka polityka firmy.

 

Małe butikowe firmy były, lecz wynajmowały dosłownie 5-10m2. To samo dotyczy całej Azji, małe kąciki po 5-10m2 łącznie z Gigantex'em, który przecież taki mały nie jest. Sam DT Swiss prowadził z nimi rozmowę odnośnie obręczy karbonowych.

 

To tylko potwierdza smutny fakt jak te wielkie firmy robią kasę na marketingu. Osprzęt jest brany z azji, brandowany i sprzedawany z ogromną marżą. 

 

Mimo tego wszystkiego, same targi warto zobaczyć, choćby w jeden dzień. Szczególnie tak jak w moim przypadku chciałem nawiązać bezpośrednią współpracę z kilkoma producentami, co w 90% się udało. Pomijając kilka firm w wielkim EGO było w sumie bardzo fajnie.

 

Jeżeli chodzi o polimerowe szprychy to kilku znajomych zaplataczy już na nich robi koła, choć jest to zdecydowanie raczkujący temat. Sam Tune mi tłumaczył, że zapletli koło na pokaz ale jeszcze poczekają trochę z wdrożeniem tego na dobre. Szprychy macałem i są niesamowicie wiotkie, tak jakbyś miał zupełnie luźne tradycyjne szprychy. Trochę dziwne odczucie, nie wiem jak się na tym jeździ i jak się zachowuje koło.


45636079942_17651449fe_m.jpg

CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych

Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie

Sklep - obręcze, piasty, szprychy

Wrocław

Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04


#8 PiKa

PiKa
  • Użytkownik
  • 388 postów

Napisano 12 lipiec 2018 - 15:18

Może dobrze amortyzuje ;)

#9 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4482 postów
  • SkądSurrey

Napisano 12 lipiec 2018 - 15:42

Czasami ciezko pojac o co niektorym firmom chodzi.
Nie wiem jak jest teraz ale chyba jeszcze dwa lata temu sklepy z usa zaopatrywaly sie w shimano w Wiggle i CRC, bo bylo to tansze niz u miejscowego usa dystrybutora :)
Odnosnie targow, jak widac, nie sa priorytetem dla wszystkich w branzy rowerowej, nawet dla tych, ktorych z pewnoscia stac na to.





Dodaj odpowiedź