Witam
Tak jak w temacie co byście wybrali/polecili pomiędzy tymi 2 rowerami? Kumpel ma okazje zakupu za ok 7 tys jednego z tych modeli.
https://www.giant-bi...advanced-1-disc
https://www.goride.p...-vento-7-0-2018
Napisano 15 lipiec 2018 - 20:59
Witam
Tak jak w temacie co byście wybrali/polecili pomiędzy tymi 2 rowerami? Kumpel ma okazje zakupu za ok 7 tys jednego z tych modeli.
https://www.giant-bi...advanced-1-disc
https://www.goride.p...-vento-7-0-2018
Napisano 16 lipiec 2018 - 10:03
Nooo można się zastanawiać. W tym Giancie na dzień dobry całe koła są do wymiany, te PR-2 są fajne do crossa, do gravela, ale nie do ścigacza. Ja bym jeszcze zmienił klamki z tych kabanów choćby na te starsze 685tki. Ale za to geometria TCRa jest świetna. Na Krossie nie jeździłem to się nie wypowiem, ale chyba ma lepsze kółka DT Swissowe, no i klamek nie trzeba zmieniać.
Napisano 18 lipiec 2018 - 20:12
Nooo można się zastanawiać. W tym Giancie na dzień dobry całe koła są do wymiany, te PR-2 są fajne do crossa, do gravela, ale nie do ścigacza. Ja bym jeszcze zmienił klamki z tych kabanów choćby na te starsze 685tki. Ale za to geometria TCRa jest świetna. Na Krossie nie jeźdgziłem to się nie wypowiem, ale chyba ma lepsze kółka DT Swissowe, no i klamek nie trzeba zmieniać.
Napisano 24 lipiec 2018 - 12:10
Ja na swoim TCR miałem koła Pr-2. Wiadomo, lekkie nie są ale świetnie się toczą i są niezniszczalne. DT 1800 to koła podobnej kategorii, tyle że z logo DT.
Giant robi świetne rowery w bardzo dobrej cenie ale wiesz, w dzisiejszych czasach kupując rower tak naprawdę kupujesz przeżycia, sympatię do firmy itp. Reklamy walą do nas z każdej strony i podświadomie gdzieś się wydobywają przy takim wyborze. Na podstawie czego niby większość nas ma ocenić, co jest dobre a co nie? Przykładem są szosy z Deca - chwalone ale jednak wydając 8000 na rower nie każdy przełknie napis Btwin (choć to będzie bardzo dobry sprzęt). Postaw Btwina za 8k obok Speca za tą samą cenę - chodzć różnić je będzie 2 lub 3 krotnie osprzęt, to większość ludzi i tak wybierze Speca bo przez lata ich logo widzimy i myślimy, że to najlepsze rowery (choć nie mówię, że nie).
Nie mniej jednak dla mnie Giant - do tego standardowe koła. Sprawdź to a jak ci się znudzą, to dokupisz w zimowej promocji 2 komplet na lato,
Napisano 26 lipiec 2018 - 07:50
Tylko z jakimi kołami?🤔
Za bardzo sobie bierzesz do serca opinie z internetu, wiesz? Przecież sugestia że to oryginalne koła są "od razu do wymiany" to absurd.
Ale co do "kabanów" hamulców RS505 - zgadzam się. Sto razy wolałbym TCR z hamulcami obręczowymi, tańszy (albo z lepszym osprzętem) i o wiele lżejszy...
https://www.giant-bi.../tcr-advanced-1- Advanced 1 na Ultegrze.
https://www.giant-bi.../tcr-advanced-2- Advanced 2 na 105.
Napisano 26 lipiec 2018 - 17:14
...
Ale co do "kabanów" hamulców RS505 - zgadzam się. Sto razy wolałbym TCR z hamulcami obręczowymi, tańszy (albo z lepszym osprzętem) i o wiele lżejszy...
https://www.giant-bi.../tcr-advanced-2- Advanced 2 na 105.
I to jest temat godny uwagi.
Napisano 27 lipiec 2018 - 17:49
ROSE PRO CGF Ultegra w dwóch wariantach malowania
Nasz podstawowy karbon do maratonów, na kompletnej Ultegrze i przyzwoitych kołach teraz za ok 7 tys zł.
Napisano 30 lipiec 2018 - 06:55
Tylko że potrzebuje z tarczami ponieważ jeżdżę w terenie mocno górzystym .
Jasssne, i pewnie w deszczu, w którym tarcze pozwolą ci zjeżdżać z prędkością przynajmniej 70km/h.
Gdybyś był takim killerem to nie pytałbyś na forum o rower.
Wybacz, ale jesteś typową ofiara marketingu ))
Napisano 02 sierpień 2018 - 19:18
Jasssne, i pewnie w deszczu, w którym tarcze pozwolą ci zjeżdżać z prędkością przynajmniej 70km/h.
Gdybyś był takim killerem to nie pytałbyś na forum o rower.
Wybacz, ale jesteś typową ofiara marketingu ))
Napisano 02 sierpień 2018 - 20:49
Nie jestem killerem 😉 ale gdybym był to kupiłbym s worksa i tyle . A co do marketingu to wiesz , kiedyś nie było i jeździli teraz sa tarcze i jeżdżą . A po prostu ostatnio zabrakło mi hamulców na zjeździe przy nagłym wyjechaniu samochodu. Dlatego zacząłem się zastanawiać nad tarczami. Chociaż mam okazje kupić Tcr 1 na zwykłych hamulcach za ok 6.9 tys zł nówkę.
Napisano 03 sierpień 2018 - 09:35
A po prostu ostatnio zabrakło mi hamulców na zjeździe przy nagłym wyjechaniu samochodu. Dlatego zacząłem się zastanawiać nad tarczami.
I na czym to "zabrakło hamulców" polegało? Naprawdę myślisz że tarcze by ci pomogły? Te hamulce tarczowe nabierają coraz bardziej magicznych właściwości. Jeśli defekujesz pieniędzy - twoja sprawa, kto bogatemu zabroni, ale widzę że kasa też się liczy - no to nie wyrzucaj jej na ciężkiego, drogiego kloca tylko kup normalny rower.
Napisano 03 sierpień 2018 - 09:55
Hej. Za mnie, jeśli nie zależy ci na tym, aby to był typowy ścigacz, to rzuć okien na Giant Defy Advanced 1. Tu go mają za niecałe 1500 GPB - https://www.rutlandc...e-black_381952