Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kross Vento 7.0/giant Tcr Advanced 1 Disc


44 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gac89

Gac89
  • Użytkownik
  • 63 postów

Napisano 15 lipiec 2018 - 20:59

Witam 

Tak jak w temacie co byście wybrali/polecili pomiędzy tymi 2 rowerami? Kumpel ma okazje zakupu za ok 7 tys jednego z tych modeli. 

https://www.giant-bi...advanced-1-disc

https://www.goride.p...-vento-7-0-2018



#2 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2883 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 lipiec 2018 - 10:03

Nooo można się zastanawiać. W tym Giancie na dzień dobry całe koła są do wymiany, te PR-2 są fajne do crossa, do gravela, ale nie do ścigacza. Ja bym jeszcze zmienił klamki z tych kabanów choćby na te starsze 685tki. Ale za to geometria TCRa jest świetna. Na Krossie nie jeździłem to się nie wypowiem, ale chyba ma lepsze kółka DT Swissowe, no i klamek nie trzeba zmieniać.  



#3 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3143 postów

Napisano 16 lipiec 2018 - 11:02

Fakt: miałem okazję przejechać się na rowerze z klamkomanetkami 105 i w porównaniu z Ultegrą są bardzo długie.



#4 Gac89

Gac89
  • Użytkownik
  • 63 postów

Napisano 18 lipiec 2018 - 20:12

Nooo można się zastanawiać. W tym Giancie na dzień dobry całe koła są do wymiany, te PR-2 są fajne do crossa, do gravela, ale nie do ścigacza. Ja bym jeszcze zmienił klamki z tych kabanów choćby na te starsze 685tki. Ale za to geometria TCRa jest świetna. Na Krossie nie jeźdgziłem to się nie wypowiem, ale chyba ma lepsze kółka DT Swissowe, no i klamek nie trzeba zmieniać.


Mogę w cenie wymienić koła na Mavic Ksyrium albo Cosmic Elite UST.

#5 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2883 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 lipiec 2018 - 23:01

Bierz TCRa będzie pan zadowolony.
  • Gac89 lubi to

#6 Gac89

Gac89
  • Użytkownik
  • 63 postów

Napisano 19 lipiec 2018 - 11:20

Bierz TCRa będzie pan zadowolony.


Tylko z jakimi kołami?🤔

#7 LuckyLuk

LuckyLuk
  • Użytkownik
  • 647 postów

Napisano 24 lipiec 2018 - 12:10

Ja na swoim TCR miałem koła Pr-2. Wiadomo, lekkie nie są ale świetnie się toczą i są niezniszczalne. DT 1800 to koła podobnej kategorii, tyle że z logo DT.

Giant robi świetne rowery w bardzo dobrej cenie ale wiesz, w dzisiejszych czasach kupując rower tak naprawdę kupujesz przeżycia, sympatię do firmy itp. Reklamy walą do nas z każdej strony i podświadomie gdzieś się wydobywają przy takim wyborze. Na podstawie czego niby większość nas ma ocenić, co jest dobre a co nie? Przykładem są szosy z Deca - chwalone ale jednak wydając 8000 na rower nie każdy przełknie napis Btwin (choć to będzie bardzo dobry sprzęt). Postaw Btwina za 8k obok Speca za tą samą cenę - chodzć różnić je będzie 2 lub 3 krotnie osprzęt, to większość ludzi i tak wybierze Speca bo przez lata ich logo widzimy i myślimy, że to najlepsze rowery (choć nie mówię, że nie).

Nie mniej jednak dla mnie Giant - do tego standardowe koła. Sprawdź to a jak ci się znudzą, to dokupisz w zimowej promocji 2 komplet na lato,



#8 przegibek

przegibek
  • Użytkownik
  • 259 postów

Napisano 26 lipiec 2018 - 07:50

Tylko z jakimi kołami?🤔

 

Za bardzo sobie bierzesz do serca opinie z internetu, wiesz? Przecież sugestia że to oryginalne koła są "od razu do wymiany" to absurd.

 

Ale co do "kabanów" hamulców RS505 - zgadzam się. Sto razy wolałbym TCR z hamulcami obręczowymi, tańszy (albo z lepszym osprzętem) i o wiele lżejszy...

 

https://www.giant-bi.../tcr-advanced-1- Advanced 1 na Ultegrze.

 

https://www.giant-bi.../tcr-advanced-2- Advanced 2 na 105.


  • Cyklo Ziutek lubi to

#9 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2883 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 26 lipiec 2018 - 15:42

w tej cenie te koła to śmiech na sali



#10 Cyklo Ziutek

Cyklo Ziutek
  • Użytkownik
  • 1050 postów
  • SkądPuławy

Napisano 26 lipiec 2018 - 17:14

...

Ale co do "kabanów" hamulców RS505 - zgadzam się. Sto razy wolałbym TCR z hamulcami obręczowymi, tańszy (albo z lepszym osprzętem) i o wiele lżejszy...

 

https://www.giant-bi.../tcr-advanced-2- Advanced 2 na 105.

I to jest temat godny uwagi.



#11 przegibek

przegibek
  • Użytkownik
  • 259 postów

Napisano 27 lipiec 2018 - 08:15

I pamiętajmy że ceny katalogowe są... katalogowe. 10% zniżki nigdy nie jest problemem, a można dostać i więcej - w zależności od umiejętności negocjacyjnych.

 

 



#12 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 27 lipiec 2018 - 17:49

ROSE PRO CGF Ultegra w dwóch wariantach malowania

Nasz podstawowy karbon do maratonów, na kompletnej Ultegrze i przyzwoitych kołach teraz za ok 7 tys zł. 

 

 



#13 Blue

Blue
  • Użytkownik
  • 229 postów
  • SkądKrak/Inwałd

Napisano 27 lipiec 2018 - 18:21

Znowu link nie działa.

#14 Gac89

Gac89
  • Użytkownik
  • 63 postów

Napisano 29 lipiec 2018 - 18:21

Tylko że potrzebuje z tarczami ponieważ jeżdżę w terenie mocno górzystym . Jakby b’twin miał wersje ultra na tarczach to bym się nawet minuty nie zastanawiał nad nim 😂

#15 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 29 lipiec 2018 - 20:53

Nasz najtańszy model na tarczach to ROSE TEAM GF FOUR DISC w cenie 2132 euro z wysyłką. Niemniej radziłbym poczekać z zakupem aż rozpoczniemy w niedługim czasie montaż tych rowerów na najnowszej 105 tce, z ładniejszymi klamkami.



#16 przegibek

przegibek
  • Użytkownik
  • 259 postów

Napisano 30 lipiec 2018 - 06:55

Tylko że potrzebuje z tarczami ponieważ jeżdżę w terenie mocno górzystym .

 

Jasssne, i pewnie w deszczu, w którym tarcze pozwolą ci zjeżdżać z prędkością przynajmniej 70km/h.

 

Gdybyś był takim killerem to nie pytałbyś na forum o rower.

 

Wybacz, ale jesteś typową ofiara marketingu :)))


  • Gac89 lubi to

#17 Gac89

Gac89
  • Użytkownik
  • 63 postów

Napisano 02 sierpień 2018 - 19:18

Jasssne, i pewnie w deszczu, w którym tarcze pozwolą ci zjeżdżać z prędkością przynajmniej 70km/h.

Gdybyś był takim killerem to nie pytałbyś na forum o rower.

Wybacz, ale jesteś typową ofiara marketingu :)))


Nie jestem killerem 😉 ale gdybym był to kupiłbym s worksa i tyle . A co do marketingu to wiesz , kiedyś nie było i jeździli teraz jest obręcz jeżdżą . A po prostu ostatnio zabrakło mi hamulców na zjeździe przy nagłym wyjechaniu samochodu. Dlatego zacząłem się zastanawiać nad tarczami. Chociaż mam okazje kupić Tcr 1 na zwykłych hamulcach za ok 6.9 tys zł nówkę.

#18 Gac89

Gac89
  • Użytkownik
  • 63 postów

Napisano 02 sierpień 2018 - 20:49

Nie jestem killerem 😉 ale gdybym był to kupiłbym s worksa i tyle . A co do marketingu to wiesz , kiedyś nie było i jeździli teraz sa tarcze i jeżdżą . A po prostu ostatnio zabrakło mi hamulców na zjeździe przy nagłym wyjechaniu samochodu. Dlatego zacząłem się zastanawiać nad tarczami. Chociaż mam okazje kupić Tcr 1 na zwykłych hamulcach za ok 6.9 tys zł nówkę.



#19 przegibek

przegibek
  • Użytkownik
  • 259 postów

Napisano 03 sierpień 2018 - 09:35

  A po prostu ostatnio zabrakło mi hamulców na zjeździe przy nagłym wyjechaniu samochodu. Dlatego zacząłem się zastanawiać nad tarczami.

 

I na czym to "zabrakło hamulców" polegało? Naprawdę myślisz że tarcze by ci pomogły? Te hamulce tarczowe nabierają coraz bardziej magicznych właściwości. Jeśli defekujesz pieniędzy - twoja sprawa, kto bogatemu zabroni,  ale widzę że kasa też się liczy - no to nie wyrzucaj jej na ciężkiego, drogiego kloca tylko kup normalny rower.



#20 LuckyLuk

LuckyLuk
  • Użytkownik
  • 647 postów

Napisano 03 sierpień 2018 - 09:55

Hej. Za mnie, jeśli nie zależy ci na tym, aby to był typowy ścigacz, to rzuć okien na Giant Defy Advanced 1. Tu go mają za niecałe 1500 GPB - https://www.rutlandc...e-black_381952 





Dodaj odpowiedź