dzięki za info Arni,Zgadzam się z Tobą w kwestii zużycia obręczy karbonowej mam podobny przebieg na Fulcrum 5 tylko że ok 16 tys. jest jeszcze spokojnie na następne 2o tyś , są u mnie zjazdy po 10 km, więc koła mają się prawo zużywać .... dlatego zapytam jeszcze o wysokość stożka (obecnie mam 24-przód 27 tył) czy odczuwalnie poprawi się prędkość na wspomnianych vision trimax 30 kb lub 35 kb ( są jeszcze vision 25 kb) na przykładowej 100 km trasie z przewyższeniem 1300-1700 m. Nie miałem doświadczeń z innmi stożkami niż wspomniane 24-27 ? .pozd.
Vision Trimax 35 Kb - Opinie
Started By
dziku
, 25 Jul 2018 20:20
26 replies to this topic
#24
Posted 23 November 2018 - 22:08
No mniej więcej tak to jest niestety.
Ale pójdź w niską wagę obręczy (400/450g) o szerokości wewnętrznej 17-19mm. Z oponką 23mm zbudujesz fajny zestaw na podjazdy jeśli nie masz wielkich dziur na trasie.
Może takie?
https://shop.dandyhorse.cc/proton_sl
Poproś najwyżej o jakieś piasty DT350/240 i bedą mega koła. Można dać szrychy Straiht pull jeszcze dla pełni szczęścia. No i masz tradycyjny zaplot czyli 20/24, wszystko dostępne i wymienne.
Wiadomo, obręcz karbonowa kusi, ale czy warto do takiego codziennego katowania skoro nawet się nie ścigasz?
Ale pójdź w niską wagę obręczy (400/450g) o szerokości wewnętrznej 17-19mm. Z oponką 23mm zbudujesz fajny zestaw na podjazdy jeśli nie masz wielkich dziur na trasie.
Może takie?
https://shop.dandyhorse.cc/proton_sl
Poproś najwyżej o jakieś piasty DT350/240 i bedą mega koła. Można dać szrychy Straiht pull jeszcze dla pełni szczęścia. No i masz tradycyjny zaplot czyli 20/24, wszystko dostępne i wymienne.
Wiadomo, obręcz karbonowa kusi, ale czy warto do takiego codziennego katowania skoro nawet się nie ścigasz?