Znajomy kupił kilka dni temu wspomniany trenażer, wersję T2080.FC.
Przesyłka przyszła, wszystko ładnie, nie uszkodzone. W środku nie było niestety żadnej dokumentacji, instrukcji, oprogramowania. W tej wersji powinna w pudełku być płyta z oprogramowaniem TTS4 Advenced.
Mail skrobnięty do Rose... odpisali by sobie samemu pobrać, zaktualizować i tyle...
Ok, pobieramy soft, instalujemy, aktualizujemy, przy uruchomieniu ZONK... prosi o kod licencyjny... oczywiście kod znajduje się na opakowaniu płyty DVD, której to nie było w pudełku.
Próba druga, ponawiam maila do Rose, że oprogramowania nie można uruchomić bo nie ma kodu.
W odpowiedzi dostaję praktycznie ponowionego poprzedniego maila z zaznaczonym na czerwono: pobierz/zainstaluj/zaktualizuj
Czyżby odesłanie towaru z powodu tego że komuś nie chce się podesłać na maila płyty bądź kodu ? Które powinny się znaleźć w kartonie.
Pozdrawiam