Skocz do zawartości


Zdjęcie

Tacx Genius - Niekompletna Przesyłka / Nie Można Dogadać Się Ze Sprzedawcą.


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 joesatch

joesatch
  • Użytkownik
  • 358 postów

Napisano 25 sierpień 2018 - 13:40

Znajomy kupił kilka dni temu wspomniany trenażer, wersję T2080.FC.
Przesyłka przyszła, wszystko ładnie, nie uszkodzone. W środku nie było niestety żadnej dokumentacji, instrukcji, oprogramowania. W tej wersji powinna w pudełku być płyta z oprogramowaniem TTS4 Advenced.

 

Mail skrobnięty do Rose... odpisali by sobie samemu pobrać, zaktualizować i tyle...

 

Ok, pobieramy soft, instalujemy, aktualizujemy, przy uruchomieniu ZONK... prosi o kod licencyjny... oczywiście kod znajduje się na opakowaniu płyty DVD, której to nie było w pudełku.

 

Próba druga, ponawiam maila do Rose, że oprogramowania nie można uruchomić bo nie ma kodu.

 

W odpowiedzi dostaję praktycznie ponowionego poprzedniego maila z zaznaczonym na czerwono: pobierz/zainstaluj/zaktualizuj

 

Czyżby odesłanie towaru z powodu tego że komuś nie chce się podesłać na maila płyty bądź kodu ? Które powinny się znaleźć w kartonie.

 

Pozdrawiam



#2 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 26 sierpień 2018 - 08:28

Witam wyjaśniam tę sprawę. Poproszę o cierpliwość. 



#3 joesatch

joesatch
  • Użytkownik
  • 358 postów

Napisano 26 sierpień 2018 - 08:51

Dzięki, za zaangażowanie. Czekamy :)



#4 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 29 sierpień 2018 - 07:01

Mam info z centrali, że kod został przesłany do klienta. Wszystko działa? Udało się aktywować soft? 



#5 joesatch

joesatch
  • Użytkownik
  • 358 postów

Napisano 29 sierpień 2018 - 09:33

Dzięki za interwencje,

Tak, kod dotarł, udało się aktywować soft.

Znajomy jeszcze tylko grzecznie przypomniał że przydało by się otrzymać brakującą płytę.

 

 

Pozdrawiam





Dodaj odpowiedź