Skocz do zawartości


Zdjęcie

4,9Kg Za 1800$? Da Się ;).


12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blue

Blue
  • Użytkownik
  • 229 postów
  • SkądKrak/Inwałd

Napisano 04 wrzesień 2018 - 10:49

Pod warunkiem, że ktoś się nie boi o życie jeżdżąc na chińskich częściach.

 

:) Wynik ładny. Pytanie jak z innymi właściwościami. Tak czy owak robi wrażenie. Choć ja bym tam wsadził 2x i... rezygnacja z 1 hamulca wydaje mi się już krokiem w stylu samobójcy, szczególnie na chińskich karbonowych obręczach, które ponoć się potrafią od ciepła rozwarstwić jak nie są porządnie zrobione i konkretnych zjazdach, o tym że może walnąć sam hampel nie wspominając.



#2 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 137 postów
  • SkądOpole

Napisano 04 wrzesień 2018 - 11:03

Czytanie ze zrozumieniem - climbing bike. 
Wystarczy zgłębić specyfikę tej dyscypliny, żeby wiedzieć że większość rowerów do jazdy na czas pod górę wygląda właśnie tak. Na tym się nie zjeżdża - to służy tylko i głównie do podjeżdżania :)
Stąd tylko 1 blat (w dodatku mały), dolny chwyt wycięty z kierownicy i jeden hamulec - bo czy więcej nam potrzeba jadąc pod górę?

A mit o chińskim karbonie rozpływającym się od temperatury słońca? Błagam, te czasy odeszły w niepamięć.



#3 BzykuDG

BzykuDG
  • Użytkownik
  • 328 postów

Napisano 04 wrzesień 2018 - 11:17

Większość łupana na jednej linii, tylko inna naklejka idzie na koniec.

#4 Blue

Blue
  • Użytkownik
  • 229 postów
  • SkądKrak/Inwałd

Napisano 04 wrzesień 2018 - 11:17

Nie od temperatury słońca, tylko od alpejskich zjazdów :P. Już to przerabialiśmy kilka razy na tym forum. 

 

Fakt nie przeczytałem opisu i nie przesłuchałem całego filmu, jak to jest zrobione tylko z myślą o podjazdach stravy i zawodach podjazdowych a w dół autem, to jak najbardziej ok :). Pewine jakby dodać z 0,5-0,8 kg, to by się dało na tym zrobić rower uniwersalny, ale wtedy już waga nie zrobi aż takiego wrażenia.



#5 Ciachoorsky

Ciachoorsky
  • Użytkownik
  • 137 postów
  • SkądOpole

Napisano 04 wrzesień 2018 - 11:24

Nie od temperatury słońca, tylko od alpejskich zjazdów :P. Już to przerabialiśmy kilka razy na tym forum.

Temat rzeka i wraca jak bumerang. Natomiast chiński karbon okrył się niechlubną opinią w czasach gdy więksi producenci również nie mieli się czym szczycić. Jeździłem na karbonowych kołach od 3T, model Mercurio LTD na Ceramicspeed w cenie detalicznej wywołującej zawroty głowy i mdłości. Powód dlaczego na nich nie jeżdżę? Powierzchnia hamulcowa była po prostu najgorsza i od jazdy po płaskim robiły się na niej "bąble" i się rozwarstwiała.

Chińczycy nie śpią i wbrew pozorom wiedzą jak sprostać klientom. Tu już nie chodzi tylko o carbon, wystarczy spojrzeć na chociażby branże elektroniczną - Huawei. Parę lat temu firma o której nikt nie słyszał, teraz jeden z potentatów sprzedażą przewyższający nawet Samsunga. 

Dlatego moim zdaniem twierdzenie, że na tym rowerze można się zabić już na niego patrząc i wdychając opary jest nieco przesadą.

P.S. Jednocześnie absolutnie posiadać takiego roweru bym nie chciał. Ale to już bardziej z przyczyn wizualnych, czy też praktycznych - nie strachu czy to połamie się pod moimi 69kg czy też nie :P



#6 Blue

Blue
  • Użytkownik
  • 229 postów
  • SkądKrak/Inwałd

Napisano 04 wrzesień 2018 - 14:22

Hiperbolizujesz.

#7 tobo

tobo
  • Użytkownik
  • 2301 postów
  • SkądWałbrzych

Napisano 04 wrzesień 2018 - 14:24

Większość łupana na jednej linii, tylko inna naklejka idzie na koniec.


Legendy, legendy. Chyba że u nich pracowałeś :)

#8 tobo

tobo
  • Użytkownik
  • 2301 postów
  • SkądWałbrzych

Napisano 04 wrzesień 2018 - 14:31

Pod warunkiem, że ktoś się nie boi o życie jeżdżąc na chińskich częściach.
https://www.youtube....h?v=h55e5EYGVDM

:) Wynik ładny. Pytanie jak z innymi właściwościami. Tak czy owak robi wrażenie. Choć ja bym tam wsadził 2x i... rezygnacja z 1 hamulca wydaje mi się już krokiem w stylu samobójcy, szczególnie na chińskich karbonowych obręczach, które ponoć się potrafią od ciepła rozwarstwić jak nie są porządnie zrobione i konkretnych zjazdach, o tym że może walnąć sam hampel nie wspominając.


Ponoć.
Czy te markowe są wolne od tego typu przypadłości?
Nie są.
Widziałem sporo markowych produktów niebezpiecznie wadliwych. Widziałem też inne wykonane z kiepską precyzją lub marnym pojęciem inżynierskim.
Wielu producentów ratuje jedynie (ślepa) miłość wiernych klientów :)

#9 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 705 postów

Napisano 04 wrzesień 2018 - 15:17

niech się wypcha z taką niepełnosprawną szosą :P



#10 glomo

glomo
  • Użytkownik
  • 155 postów

Napisano 04 wrzesień 2018 - 18:17

Co to za rower... można wywalić siodełko i zrobić climbing bike na krótkie podjazdy, które i tak cały czas w stójce. Waga zejdzie i cena też :D:D



#11 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 1419 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 04 wrzesień 2018 - 19:11

Chińczyk Chińczykowi nie równy. W przypadku tego roweru bałbym się o dwie rzeczy, na których najbardziej oszczędził, a mających wpływ na bezpieczeństwo. Kierownica i siodełko. Rama z kolei wygląda bardzo sensownie.

 

Najdziwniejszy jest dla mnie brak lewej klamki. Za co on się trzyma podczas jazdy, a szczególnie na stojąco?



#12 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 3875 postów
  • SkądSurrey

Napisano 04 wrzesień 2018 - 21:26

Z taka waga moze robic wrazenie pelnosprawny rower.
Albo szczekoopad, w pelni wyposażony z waga sporo ponizej 4kg.
Pare lat temu, a moze nieco wiecej, nasz rodak pokazal na Weightweenies taki projekt Adicta.

Siodlo 114g, to zadna extrema. Ja z moja ciezka dupa, przez pare sezonow jezdzilem na 68g siodle.
Podobnie kiera, jak bym tak uwalil jedna z moich kier to pewnie mialbym podobny wynik lub nizszy. Przy czym nie mialbym zadnych problemow z jazda na takiej kierownicy, pomijajac wygode.

Rama 770g przy rozmiarze 46.... Moja Cervelo R5 z 2012, golusienka wazy teraz 781g w rozmiarze 58.

300g szytki do takiego roweru?!


#13 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 6613 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 04 wrzesień 2018 - 21:56

Wszystko prawda, co mówisz. Pozostaje jednak kwestia ceny, która w tym przypadku robi wrażenie.


rowerplus-logo-2.png
 
Nowa grupa SHIMANO 105 R7000 od teraz w ROWERPLUS.PL!




Dodaj odpowiedź