Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zipp 303 Firecrest V3 Szytka -Test Road-Racing.pl


22 odpowiedzi w tym temacie

#21 nonamed

nonamed
  • Użytkownik
  • 224 postów

Napisano 22 październik 2018 - 15:42

Fajny tekst. Brakuje takich.

 

Przyznam, że choruję na te koła (na szytki). Ale ciągle nie mogę się przemóc żeby wyłożyć na nie bagatela niemałą kwotę...  Nigdy nie jeździłem na stożkach. Na aluminiowych ksyriumach na treningach (~100KM)  z reguły kręcę średnią 33-36 . Jestem bardzo ciekaw jaką poczułbym różnice na takich kołach...

 

Ostatnio widziałem, można było wyrwać 303 z rocznika 2018 na dobrych promocjach - to pewnie za sprawą tego, że tak jak kolega wyżej napisał - model na 2019 odziedziczył powierzchnię hamującą z wersji NSW i marketingowy 'AeroBalance' przy okazji nieco został odchudzony. Wg. specyfikacji na stronie Zippy 303 na 2019 pod szytkę ważą teraz  1339g.

 

No cóż, czekam dalej na okazję...


  • Helium lubi to

#22 Helium

Helium
  • Użytkownik
  • 141 postów

Napisano 22 październik 2018 - 19:12

Bardzo dziękuję za zainteresowanie tematem Specjalnie dla Was Panowie filmik uzupełniający tekst. Nie zapomnijcie o subskrypcji Dla porównania przy nieco innym podejściu film uzupełniający test Fulcrumów Racing Quattro Carbon- średniej klasy kół carbonowych pod oponę.

 

 



#23 radeczek13

radeczek13
  • Użytkownik
  • 45 postów
  • SkądPrzemyśl

Napisano 20 listopad 2018 - 17:13

Witam! Proszę o opinię, jestem na etapie zakupu i mam dylemat co wybrać: campagniolo bora one 35 tubular vs zipp 202 tubular oba roczniki 2018. Moja waga startowa 62-63 kg. Teren pagórkowaty. Czy porównanie będzie podobne jak z modelami j.w?! 





Dodaj odpowiedź