Cześć, chciałbym się dowiedzieć czy sklepy bikester.pl oraz bikeinn.com są sprawdzone i można śmiało zamawiać?
Sklepy
#12
Napisano 26 listopad 2018 - 19:54
Pisać sobie mogą albo nie. Takie jest prawo konsumenckie.Problemow z kupowaniem to specjalnie nie ma, zarzuty sa zazwyczaj o brak mozliwosci zwrotu/wymiany mimo ze na aukcjach pisza wyraznie ze jest taka mozliwosc.
Co jeszcze ciekawe, to to, że na Allegro mają te same produkty drożej o ok. 10% jak u siebie na stronie. A koszt wystawienia butów, to na pewno nie 50-60 zł.
#13
Napisano 26 listopad 2018 - 20:46
Pisać sobie mogą albo nie. Takie jest prawo konsumenckie.
Co jeszcze ciekawe, to to, że na Allegro mają te same produkty drożej o ok. 10% jak u siebie na stronie. A koszt wystawienia butów, to na pewno nie 50-60 zł.
Tylko BC ma w dupie prawo
Maja drozej bo jest 9% prowizji od sprzedazy na allegro
- Bzyk lubi to
#14
Napisano 26 listopad 2018 - 23:31
Odradzam CT Bike (bydgoszcz). Zamówiłem siodełko, okazało się, że go nie mają, poprosiłem o zwrot pieniędzy. 2 miesiące później, ani hajsu ani siodełka (310 PLN). Serdecznie nie polecam.
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#15
Napisano 27 listopad 2018 - 08:33
Pisać sobie mogą albo nie. Takie jest prawo konsumenckie.
O ile kupujesz jako konsument.
Nie mam pojęcia, jak jest w tej sytuacji, ale mamy mnóstwo cwaniaczków, którzy najpierw żądają rabatów i faktur, żeby porobić sobie (ewidentnie lewe) koszty, a potem straszą UOKiK święcie przekonani, że przysługuje im status konsumenta.
Natomiast w przypadku typowego zakupu konsumenckiego oczywiście sprawa jest całkowicie jasna, prawa konsumenta wynikają wprost z ustawy.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#16
Napisano 27 listopad 2018 - 08:35
Ja już jakiś czas temu w ogóle wyleczyłem się z kupowania w polskich sklepach - podejście do klienta, wieczny problem z brakiem towaru, uganianie się z wymianą czy zwrotem. Na palcach jednej ręki można policzyć sklepy, w których obsługa jest bezproblemowa.
Dużo wygodniej jest mi robić zakupy w UK, dużo lepsze ceny, nie sprzedają towaru, którego nie mają, czas realizacji (z wysyłką) krótszy niż w Polsce.
crankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru
#17
Napisano 27 listopad 2018 - 08:37
Ja, zwykły szaraczek, po prostu potrzebuję ciepły obów na te mrozy, żeby na przyszły sezon był ogień :-P
Mateunio, sporo kupuję przez neta, wiele razy coś zwracałem/wymieniałem i jeszcze nigdy nie miałem najmniejszego problemu. Oczywiście mowa o naszych rodzimych sklepach.
A pytam o bikecenter, bo akurat mają jako jedyni interesujące mnie buty.
#18
Napisano 27 listopad 2018 - 10:17
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#19
Napisano 27 listopad 2018 - 12:02
Nie rozumiem stanowiska o lewych fakturach. Jeśli używam roweru w firmie to w czym problem?
W niczym, o ile dasz radę to uzasadnić. Ale kiedy dzwoni (autentyk) klient i mówi, że chce dostać buty Sidi na fakturę z opisem "obuwie rehabilitacyjne" (koniecznie bez marki!) i że - zupełnie przy okazji - potrzebuje je na sobotę na zawody, to jak to nazwać?
@BzykuDG - tak jak napisałem, nie mam pojęcia, jak to wyglądało w tym konkretnym przypadku, pisałem bardzo ogólnie. Natomiast jeżeli chodzi o buty, daj znać - sprawdzimy, co da się zrobić.
- Bzyk lubi to
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#20
Napisano 27 listopad 2018 - 13:38
Macie mikroos coś ciekawego z Goretexu? Szosa/MTB.