Przymierzam się do zakupu obręczy u naszych dalekich "sąsiadów"
Macie może jakieś sprawdzone sklepy lub sprzedawców?
Obręcz carbon do szosy pod tarczę na 28 szprych?
Ciężko mi coś wybrać a opinia użytkownika pomogłaby by mi bardzo
Napisano 20 listopad 2018 - 20:49
Lightbicycle wychodzą drogo, bo doliczają 80 dolców za przesyłkę, a do tego trzeba te wszystkie nasze vaty i celne doliczyć. Zysk wychodzi prawie nieopłacalny. Też je chciałem i po przeliczeniu wyszło, ze to bez sensu i za równi tyle złożę w PL u kogoś sprawdzonego.
Mam też przeczucie po rozmowach z Flyxii, że oni nie są producentem, a tylko sprzedawcą. Producentem wydaje mi się, że poza w/w jest jeszcze Dengfu (Accent Peak carbon to rama Dengfu) i Yoeleo.
Napisano 22 listopad 2018 - 08:37
Tak, za wysyłkę pary kompletnych kół było to 155,90 USD.
Nikt ze znanych mi zaplataczy nie był w stanie zaoferować takich obręczy (najważniejsze dla mnie) jakie chciałem , ani takiej ceny (mniej ważne).
Nie wiem jak inne chińskie firmy, ale LB ma świetnie zrobiony konfigurator kół oraz doskonały był kontakt
z biurem obsługi.
Napisano 22 listopad 2018 - 23:06
Mam też przeczucie po rozmowach z Flyxii, że oni nie są producentem, a tylko sprzedawcą. Producentem wydaje mi się, że poza w/w jest jeszcze Dengfu (Accent Peak carbon to rama Dengfu) i Yoeleo.
Może i tak, ale Flyxii jest znacznie tańsze niż Lighbicycle czy Yoeleo i Dengfu. Obręcze np. 50mm wychodzą poniżej 1000zł. Oferują Duty Free Shipping za 40 USD. Można również trafić na "bonus" - Flyxii wysłało obręcze jako gift i dotarły bez grosza opłat. Komplet "clincherów" 50mm wyszedł jakieś 980zł. O jakości można dyskutować, wg mnie jest ona akceptowalna. Chińczyki w cenie wyżej cytowanych, droższych "producentów" trochę tracą dla mnie sens.
Gotowych kół nie rozważałem, ponieważ:
- ryzyko załapania się na cło anty-dumping;
- nikt do końca nie wie, skąd oni te piasty i szprychy biorą
Napisano 23 listopad 2018 - 14:42
Ależ oczywiście, mówię tylko, że Flyxii to trochę inna półka cenowa i dlatego przy ogólnym ryzyku związanym z zakupami w Chinach ma jeszcze dla mnie jakiś sens. Może za kilka lat wiedza o jakości chińskich producentów będzie na tyle duża, że i różnice w cenach będą zrozumiałe.
Napisano 07 grudzień 2018 - 18:16
Cześć koledzy
Ma ktoś doświadczenie z kołami karbonowymi PRIME? Gdzie się je produkuje? nie wygladają na zwykłe Chińczyki.
http://primebikecomponents.com
Napisano 07 grudzień 2018 - 22:47
Lightbicycle wychodzą drogo, bo doliczają 80 dolców za przesyłkę, a do tego trzeba te wszystkie nasze vaty i celne doliczyć. Zysk wychodzi prawie nieopłacalny. Też je chciałem i po przeliczeniu wyszło, ze to bez sensu i za równi tyle złożę w PL u kogoś sprawdzonego.
Mam też przeczucie po rozmowach z Flyxii, że oni nie są producentem, a tylko sprzedawcą. Producentem wydaje mi się, że poza w/w jest jeszcze Dengfu (Accent Peak carbon to rama Dengfu) i Yoeleo.
bzdura, Lightbicycle to jak mercedes wśród producentów, i jak się chce mieć coś dobrego to trzeba parę dolców wysupłać , a jak się nie ma kasy i żebra to po co se dupę zawracać karbonami.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
Napisano 10 grudzień 2018 - 12:34
ano ma , jak się nie ma klasy to lepiej nie kupować byle czego, później jest płacz ze otwory w przedniej są wywiercone jak w tylnej, albo tył jak przód, obręcz wybula po bokach szarpiąc hamulcami itd ,
Tak samo jak wszystko, płaci się za jakość, a tanio . . . . to tanio.
Nie podpiszę się nigdy pod żadną firma, bo różnie bywa, ale kiedyś np Hong Fu robiło przepiękne felgi, potem się zrypali kompletnie, dostaliśmy felgi niedoróbki, koniec wspólpracy.
Na razie od paru lat bodajże 4 Lightbicycle trzyma poziom, ba, nawet idzie z najnowszymi trendami od razu, a nie kisi się na starociach, co widać .
Żaden klient co u nich zamawiał nie miał pretensji odnośnie kontaktu, produktu i zamówienia, a kasa jak pisałem, to nie jest towar dla "biedaków" trzeba mieć na to kasę, a cło i podatek można dostać od każdego jakiegokolwiek zakupu, kwestia tylko jak zostanie to postrzeżone u nas na cle.
O karbonach napisałem już kiedyś trochę, a tu w kółko to samo.
Np całościowe koła z wschodu, raz klient dostał takie robione na płaskich szprychach z . .. ocynku malowanego na czarno, paździeż totalna, firmy nie znam, inny dostał z takim naciągiem że pływały, inny znowu miał za długie i nie naciągnięte.
Nasi rodzimi "producenci" też nie są bez wad, robią czasem byle co byleby sprzedać i się chwalić ile to natłukli kompletów . . wielu nawet gwarancji nie daje na robote !.
Ostatnio . . .gościu ze śląska zaplótł koła i co tył nds na słonko i całość była źle zapleciona, bo szprychy wychodziły od przeciwstawnych otworów, popękał materiał przy nyplach itd, niewiedza czy głupota goni się dookoła.
Najwięcej błędów - brak umiejętności wykonania kół, których naciąg nie spadnie po tygodniu- dwóch użytkowania, znam taką firmę co się lansuje teraz na forach reklamami, a ich koła po prostu się rozjeżdżają, robią taniej niż profesjonaliści i co sprawa kasy rozwiązana, na ciul komu taka robota ? .
Na tym forum zawsze widać było takie "kółko graniaste" co lansowało się samo w sobie i tani, tanio, tanio . . . .czasem lepiej wykonać koła na alu felgach, będzie taniej, a przy dobrym pomyśle ustępują one niewiele średnim karbonom, a kiepskie nawet przewyższają.
Także pozdrawiam i brawo Jasiu 2..
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
Napisano 11 grudzień 2018 - 08:04
Napisano 11 grudzień 2018 - 10:15
Super, masz 100% racji, problem w tym, że LB w ich cenie + przesyłka + vat itd. spowoduje, że kupno tych obręczy i zaplatanie tego w PL staje się niemal bezsensowne.
Ale po co płacić VAT, skoro jest opcja zakupu bez VAT-u ?
I po co zaplatać w Polsce kiedy można zamówić u nich gotowe koła na wybranych komponentach i konfiguracjach?