Skocz do zawartości


Zdjęcie

Składanie Kół

koła obręcze piasty carbon

4 odpowiedzi w tym temacie

#1 przemek1

przemek1
  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 28 listopad 2018 - 15:42

Cześć!

Chcę złożyć koła na obręczach Flyxii 38 mm, szytki, 25 mm szerokości, 20/24h,(już zamówione). Nie kupiłem jeszcze piast, ale te http://www.bikehubst...-p/bx305set.htm

mnie przekonują. Zastanawiałem się nad dt350, ale te mogę mieć taniej, są lżejsze i są straight-pull.

Koła będą służyły do jeżdżenia ogórków. Ważę zwykle 77 kg.

 

Szukam kogoś, najlepiej w Łodzi i okolicach, kto dobierze odpowiednie szprychy i nyple i zaplecie te kółka.

 

Pozdrawiam



#2 thomasz

thomasz
  • Użytkownik
  • 365 postów
  • SkądWrocław

Napisano 29 listopad 2018 - 08:32

zwróć uwagę na geometrię piasty. Wbrew pozorom dt 240/350 w wersji straight pull mają specyficzną geometrię która powoduje że te piasty pracują najlepiej z tylko wysokimi stożkami. W przypadku stożków 35mm lub mniej koło może mieć małą sztywność boczną. Oczywiście to jeszcze zależy od samej obręczy i szprych ale ryzyko że koło będzie ocierało o klocki jest duże. Szukaj piast które mają ok 35-36mm od środka do lewego kołnierza...

 

 


45636079942_17651449fe_m.jpg

CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych

Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie

Sklep - obręcze, piasty, szprychy

Wrocław

Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04


#3 przemek1

przemek1
  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 29 listopad 2018 - 12:32

Dzięki za informację, właśnie potrzebuję kogoś, kto się na tym zna i potrafi dobrać odpowiednie komponenty. Nie jestem sfiksowany na piastach straightpull, a z dt350 na 20/24h znalazłem takie tylko na aliexpress, w Polsce są 24/28.
Rozumiem, że te 35-36 mm  ma być w piaście tylnej? Wspomniane bitexy zdają się spełniać ten warunek.



#4 Mateunio

Mateunio
  • Użytkownik
  • 944 postów
  • SkądKT

Napisano 29 listopad 2018 - 12:57

Z tymi DT350 z aliexpress na 20/24 to bym uważał. DT Swiss na swoje stronie nie ma w ofercie przedniej piasty 350 straightpull na 20 szprych.


Sticker-e1508358125669.jpgcrankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru

 


#5 thomasz

thomasz
  • Użytkownik
  • 365 postów
  • SkądWrocław

Napisano 29 listopad 2018 - 13:42

popatrz sobie na miche primato syntesi. Bardzo fajne, niedoceniane piasty. Dobra geometria, wieczne łożyska. Są ok 100g cięższe niż bitex ale coś za coś. zaplatacz musi mieć skalibrowany tensjometr aby wartości naprężenia były rzeczywiste. Te piasty mają szeroko rozłożone kołnierze więc prawa strona musi być na 125kg tak aby lewa miała nieco powyżej 50kg. przy tak szerokich kołnierzach cx-ray zapewnią bardzo dobrą sztywność. Warunkiem fajnych kół jest staranne złożenie, dobre rozprężenie szprych i dokładny naciąg. Jeżeli tylna obręcz jest asymetryczna to byłby dodatkowy +

 

z tańszych to bitex

 

z droższych industry 9 torch  

 

P.S. Jeżeli zdecydujesz się na DT 350 to rozważ użycie grubszych szprych na tył. Dla przykładu jeżeli planujesz cx-ray to daj je na przód a na tył cx-sprint


45636079942_17651449fe_m.jpg

CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych

Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie

Sklep - obręcze, piasty, szprychy

Wrocław

Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04




Dodaj odpowiedź



  

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: koła, obręcze, piasty, carbon