Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rose Backroad

rower szosa przełaj gravel na każdą drogę wyprawowy karbon ultegra zamówienie

19 odpowiedzi w tym temacie

#1 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 17 grudzień 2018 - 22:55

Późnym latem wprowadziliśmy do sprzedaży model ROSE BACKROAD. W założeniu gravel i przełaj na karbonowej ramie, a po niewielkich modyfikacjach także rower klasy endurance, który poradzi sobie także na mniej komfortowej nawierzchni. 

W tej wersji gravelowa kierownica Evomax Ritcheya została zastąpiona standardowym Ritcheyem Evo Curve, owijka to Brooks, a siodełko to Flite Bullit Selle Italia. Szerokie opony wersji gravelowej zastąpiono modelem Conti Grand Prix 4 Season 32 mm.

 

 

2rnwnqf.jpg

 

hwzu47.jpg

 

Obecnie na tej ramie składamy standardowy przełaj ROSE BACKROAD, a także GRAVELA, który różni się kierownicą, kołami i oponami. Rower dostępny jest w dwóch wersjach malowania.

 

2rlzrr9.jpg

 

Rama mieści opony do 42 mm, od spodu ma naklejoną osłonę z tworzywa, ma otwory do mocowania bagażnika i low-ridera z przodu, można także przytwierdzić błotniki. Za komfort z tyłu odpowiada nasza znakomita sztyca karbonowa oraz siodełka Selle Italia (można także wybrać inne modele). Wersję gravelową standardowo wyposażamy w szeroką kierownicę Evomax Ritcheya. 

Rowery można złożyć na kilku modelach kół (także karbonowych), a także w kilku wariantach napędu (także 1x11). 


  • Ciachoorsky lubi to

#2 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 1989 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 17 grudzień 2018 - 23:21

No wygląda fajnie powiem szczerze :)



53608702113_1697d8a0bf_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 49380949278_d7c6896025_o.png


#3 maad11

maad11
  • Użytkownik
  • 227 postów
  • SkądLublin

Napisano 19 grudzień 2018 - 17:47

Mój już dotarł :-)

 

Chociaż zastanawiam się jeszcze czy nie powinienem wybrać jednak mniejszej ramy.:

 

MpeAe7o.jpg

 

Pozdrawiam

 


  • piotrkol i Marcin321 lubią to

#4 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 20 grudzień 2018 - 18:30

A jaki Kolega Maad11 ma przekrok i jaką ramę wybrał? 



#5 maad11

maad11
  • Użytkownik
  • 227 postów
  • SkądLublin

Napisano 20 grudzień 2018 - 20:35

A jaki Kolega Maad11 ma przekrok i jaką ramę wybrał? 

 

Przekrok 84,5 - 85 cm, rama rozmiar 57 po konsultacji z Rose.

 

Pozdrawiam



#6 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 20 grudzień 2018 - 23:11

A jaki wzrost? 



#7 maad11

maad11
  • Użytkownik
  • 227 postów
  • SkądLublin

Napisano 21 grudzień 2018 - 12:45

Wzrost - 181 cm

 

Pozdrawiam



#8 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 21 grudzień 2018 - 23:25

Przy mostku 90 bądź 100 mm powinno być ok. 



#9 maad11

maad11
  • Użytkownik
  • 227 postów
  • SkądLublin

Napisano 22 grudzień 2018 - 16:28

Dzięki za odpowiedź. Mostek jest 100mm, stack i reach praktycznie identycznie jak mam w szosie, więc nie powinno być źle. Ale trochę dziwnie się czuję z prześwitem tylko 2 cm nad ramą.

 

Pozdrawiam

 



#10 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 03 marzec 2019 - 21:39

Parę porad konfiguracyjnych dla niezdecydowanych użytkowników:

 

Koła: po dwóch sezonach na XEON CDX, a obecnie Backroad polecam za niewielką dopłatą zamianę kół na DT SWISS 1750 Spline jeśli ktoś preferuje jazdę głównie po szosie i lekkim terenie. Koła ROSE nie są złe, ale trochę mało dynamiczne i nadają się do jazdy po cięższym terenie, szczególnie po konwersji na tubeless.

 

Opony: jeśli ktoś będzie jeździł głównie po szosie, a szutrowe łączniki i parkowe ścieżki będą jedynie łącznikami na trasie Conti 32 mm będą odpowiednie. Aby czuć się troszkę pewniej na luźnej nawierzchni polecam Schwalbe g-one speed microsskin hs472 700x30c.

W przypadku gdy Backroad będzie używany w mieście i w terenie standardowe, brązowe Schwalbe g-one 38 mm będą najbardziej odpowiednie. Bliźniaczy model g-one microskin jest lżejszy, ale delikatniejszy. 

 

Przełożenia: do jazdy terenowej i po mieście z oponami 38 mm polecam korbę przełajową 46-36. W przypadku opon 30-32 mm, z z głównym zastosowaniem szosa + ewentualne wyjazdy w teren standardowa korba kompakt 50-34 będzie bardziej odpowiednia.

 

Kokpit: w tym modelu główka jest stosunkowo niska w porównaniu z innymi modelami ROSE więc mogę zarekomendować 20 mm podkładek jako wyjściową konfigurację. Poszerzana kierownica Evomax Ritcheya jest godna polecenia gdy będziemy jeździć po szutrze lub po ścieżkach w lesie. Na szosę preferowałbym jednak standardowego Ritcheya.

 



#11 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 14 lipiec 2019 - 21:44

29ar980.jpg



#12 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 13 sierpień 2019 - 17:12

Klienci wybierający Backroad w wersji z Shimano 105 nie mają możliwości wyboru w konfiguratorze "przełajowej" korby 46/36. Jest możliwość zamontowania korby Ultegry z dopłatą 83 euro, informacje o takiej konfiguracji prosimy pozostawić w komentarzu do zamówienia (na ostatnim etapie jego składania),



#13 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 17 sierpień 2019 - 09:45

Wycofaliśmy z oferty modele Backroad budowane na Shimano 105 oraz Ultegra i zastąpiliśmy je rowerami z grupą Shimano GRX.

Podstawowy model na GRX RX 600 1x11 kosztuje od 2249 euro w zależności od konfiguracji: 

 

https://www.rosebike...-rx600-2680412 

 

Na razie konfigurator jeszcze nie został uzupełniony o pełny wybór części, ale wkrótce koledzy to uzupełnią. 

Niewielkie zmiany nastąpiły w konfiguracji podstawowej: kierownica to obecnie Ritchey WCS Butano, a siodełko Selle Italia Novus Boost Superflow. 



#14 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 15 wrzesień 2019 - 22:28

Kolejna odmiana modelu Backroad  AXS Mullet Build właśnie zadebiutowała w naszym sklepie. Tym razem to dość intrygujące zestawienie dwóch napędów w jednym:

szosowoprzełajowe klamkomanetki SRAM Force eTap AXS i hamulce hydrauliczne SRAM

korba 42 

tylna przerzutka z górala: SRAM XX1 EAGLE AXS

tęczowa kaseta: SRAM XG1295 12-speed 10-50 i dedykowany do niej łańcuch

do tego opony WTB Riddler

mostek redshift amortyzujący drgania

oraz siodełko i owijka w pasującym do siebie kolorze

podobno tym zestawem można już podjechać wszystko:

 

https://bit.ly/2lPK9IY



#15 Severian

Severian
  • Użytkownik
  • 148 postów

Napisano 16 wrzesień 2019 - 16:05

Link jak zwykle nie działa :]



#16 mataman

mataman
  • Użytkownik
  • 387 postów

Napisano 17 wrzesień 2019 - 04:32

U mnie normalnie działa.

#17 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 30 wrzesień 2019 - 21:20

Magazyn RennRad ponownie wyróżnił model Backroad! Tym razem w teście wzięło udział 16 modeli graveli, szerokim zakresie cenowym.

Ich zestawienie można znaleźć tutaj:

https://bit.ly/2nXET7j

Nasz rower został wyróżniony jako najbardziej "wyścigowy" w zestawieniu.

 

W opinii magazynu nasz Backroad to ponownie jeden z najlepszych graveli na rynku. RennRad podkreśla, że rama czerpie w przełajowych tradycji, a węzeł suportu jest umiejscowiony o 1 cm wyżej niż zwykle w gravelach lub rowerach szosowych. To, że rama bardziej nadaje się do gravelowania niż przełajów wychodzi po bliższym zapoznaniu się. Otwory na bagażnik i błotniki kryją się w ramie i na widelcu. Ponieważ otwory montażowe nie są zbyt duże przy montażu błotników i bagażnika należy używać wysokiej jakości śrub – inne mogą się wygiąć. 

 

Zachowanie na drodze? Bardzo zwrotny, bezpośredni i bardzo precyzyjny, ma pewną tendencję do driftu, ale zakres limitu jest dość szeroki. Pozycja w ramie jest zdecydowanie przechylona do przodu stąd zmiana kierunku jazdy jest szybka. 

Prowadzenie nie sprawia problemów i rower od razu reaguje na ruch kierownicą, lekkie koła zapewniają dobre przyspieszenie, sztywny widelec i 40 milimetrowe opony zapewniają wysoką precyzję prowadzenia. 

W tym roku ponownie jest jednym z najlepszych graveli na rynku. Jeśli chodzi o komfort jazdy, to faktycznie inni producenci mają trochę więcej do zaoferowania. Rose jest na przedzie jeśli chodzi o prowadzenie oraz stosunek wartości do ceny. 

Ten rower jest najszybszy w teście i podobny charakterem do przełajówki. 

Magazyn RennRad testował model na Shimano GRX 810, w standardowej konfiguracji, waga dla rozmiaru 54 cm pokazała masę 8,74 kg.

Link do testu: https://bit.ly/2nXET7j 

 

 



#18 tcp

tcp
  • Użytkownik
  • 501 postów
  • SkądZ nienacka

Napisano 31 grudzień 2019 - 09:52

Mój już dotarł :-)

 

I jak się sprawuje ?

Jak bardzo wrażenia z jazdy odbiegają od roweru szosowego ?



#19 maad11

maad11
  • Użytkownik
  • 227 postów
  • SkądLublin

Napisano 31 grudzień 2019 - 13:28

Cześć,

Przez cały sezon, który właśnie zakończyłem wczoraj - sprawował się świetnie. Z różnych względów, okazał się w tym roku moim ulubionym rowerem - wykręcone na nim prawie 11500 km.

Od szosy różni się sposobem prowadzenia - szosa jest bardziej dynamiczna, zrywna, zwrotna. Jak na nią siadam po gravelu, to przez pierwsze minuty jest dla mnie "nerwowa". Gravel jest spokojniejszy, wolniej reaguje na zrywy i przyspieszenia, ale to nie znaczy, że nie jest szybki. Za to jest wygodniejszy na kiepskich nawierzchniach i (nie będę oryginalny) bardzo uniwersalny. Poniżej zdjęcie z przedwczoraj, gdzie była jazda po szosie plus nieco schronienia przed wiatrem w lesie :-)

Backroad trafił akurat w moje gusta - to sztywna i lekka rama. Zdecydowanie kupiłbym go jeszcze raz. W przyszłym sezonie spróbuję może jeszcze z drugim zestawem kół i cieńszymi oponami.

Więcej zdjęć na https://www.instagra...ad11xx11/?hl=pl

 

Pozdrawiam

 

 

MwZUbVh.jpg

 


  • tcp i paulsen lubią to

#20 tcp

tcp
  • Użytkownik
  • 501 postów
  • SkądZ nienacka

Napisano 31 grudzień 2019 - 15:41

Dzięki za info. Fajne zdjęcia. Jak się zdecyduję to chyba dopłacę te 3000 pln do karbonowych kół.


  • maad11 lubi to



Dodaj odpowiedź



  

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rower, szosa, przełaj, gravel, na każdą drogę, wyprawowy, karbon, ultegra, zamówienie