Skocz do zawartości


Zdjęcie

Gf Six Disc - Najlepszy Na Gran Fondo

rower karbon endurance gran fondo wyścigi długodystansowe wycieczki komfortowy szybki

18 odpowiedzi w tym temacie

#1 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 13 styczeń 2019 - 16:10

Model GF Six Disc to nasza propozycja dla tych osób, które mają podobne preferencje jak użytkownicy GF Four, ale szukają modelu lepiej wyposażonego, lżejszego i służącego do komfortowej jazdy na długich dystansach. Stack to Reach pokazują, że spośród modelu z tzw klasy endurance nasze modele gran fondo mają najbardziej sportową ramę. Wysoka główka pomaga w długiej jeździe w dolnym chwycie, a właściwości tłumiące ramy i możliwość wyposażenia w opony 28 mm daje w efekcie komfort dzięki któremu na dłuższych dystansach mniej się męczymy. 

 

Rama tego modelu waży niecałe 900 gramów. Podstawowe wyposażenie wersji na Ultegrze R8000 to nasze nowe, karbonowe koła w zestawie stożek 37 mm przód, 47 mm tył, możliwy jest także wybór tylko niższych lub tylko wyższych stożków, ewentualnie upgrade do kół DT Swiss.  

Podstawą kokpitu jest komfortowa, karbonowa kierownica Ritchey WCS Road Streem II o spłaszczonej, aerodynamicznej górnej powierzchni i trochę dłuższych niż WCS "rogach". Dla komfortu z tyłu mamy najlepszą pod kątem komfortu i wagi sztycę w ofercie Ritcheya: Superlogic Link 15 Flexlogic.

Koła - podobnie jak w innych, karbonowych modelach ROSE, są "obute" w najnowsze opony Continental GP 5000, za dopłatą paru euro możnemy założyć wersję tubeless.

 

Cena wersji podstawowej na mechanicznej Ultegrze z hydraulicznymi tarczówkami to 3599 euro. 

 

30k65jk.jpg

2v8oldz.jpg

ipyyw6.jpg

 


  • Marcin321 lubi to

#2 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3185 postów

Napisano 13 styczeń 2019 - 18:15

Stack to Reach pokazują, że spośród modelu z tzw klasy endurance nasze modele gran fondo mają najbardziej sportową ramę. 

 

 

Szkoda, bo z tego powodu wybrałem rower endurance innej marki.



#3 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 13 styczeń 2019 - 19:18

Dzięki temu ten model różni się od konkurencji. Założeniem było skonstruowanie roweru, którym szybko i efektywnie można pokonywać dystanse gran fondo. 



#4 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3185 postów

Napisano 13 styczeń 2019 - 21:18

Czy na stronie Rose jest błąd czy rzeczywiście rower oznaczony jako Dura Ace ma - jak można zobaczyć w opisie- klamkomanetki i zaciski hamulcowe Ultegra?



#5 LuckyLuk

LuckyLuk
  • Użytkownik
  • 648 postów

Napisano 14 styczeń 2019 - 10:43

Na ile realna jest podana waga 7,1 kg dla wersji na Ultegrze? 



#6 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 14 styczeń 2019 - 19:37

Rowery na Dura-Ace / Dura-Ace Di2 mają klamkomanetki Ultegry STR R8020/RST-R8070

 

Waga: mój rower demo sprzed dwóch lat, rozmiar 59 cm na Ultegrze i z kołami cięższymi o ok 150 g ważył bez pedałów i koszyków jakieś 7,4 kg o ile pamiętam, ważone na chińskiej wadze "walizkowej".

Tutaj przy lepszych i lżejszych kołach, waga roweru w rozmiarze 57 cm waga nie powinna przekroczyć 7,1- 7,2 kg. 



#7 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3185 postów

Napisano 14 styczeń 2019 - 22:21

Chciałbym jeszcze zapytać o tarcze hamulcowe: rower na zdjęciu ma tarcze Dura Ace, a w opisie są  Ultegry.

Czy opis jest nieprawidłlowy?



#8 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2911 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 styczeń 2019 - 10:06

Fajne macie te nowe kółka RC40, zróbcie jeszcze RC30 i będzie hicior :) i te rowerki GF Four disc też fajne, ten niebieski w glossie ładny, nie to co te czarne maty :P :D dać mu lżejsze tarcze te nowe XTRy, dać korbę i kasetę DA 11-28 i te nowe kółka właśnie i świetna maszyna, w super cenie by była. I fajnie że można u was to konfigurować.. a nie kupować nowy rower i na dzień dobry zmieniać połowę stuffu i tracić gwarancję. 

 

EDIT aczkolwiek patrzę na Four i na Six Team Ultegra Di2 i nie mogę się doliczyć tych 600g różnicy. naliczyłem 400-450g, może jeszcze gdzieś coś, ale to już drobiazg



#9 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 15 styczeń 2019 - 16:18

Gdy wybiera się rower można zawsze zapytać o opcję spoza konfiguratora. Trochę takich niestandardowych rowerów złożyliśmy... 



#10 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3185 postów

Napisano 16 styczeń 2019 - 08:36

Czyli model oznaczony jako Dura Ace  tak naprawdę posiada mix Ultegry i Dura Ace. 

Zastanawiam się po co  pokazywać na zdjęciu rower z tarczami Dura Ace skoro w rzeczywistości ma Ultegry...



#11 slaweko

slaweko
  • Użytkownik
  • 596 postów
  • Skądz Polski

Napisano 16 styczeń 2019 - 19:39

To je panie markieting :-)

#12 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 17 styczeń 2019 - 20:54

Czyli model oznaczony jako Dura Ace  tak naprawdę posiada mix Ultegry i Dura Ace. 

Zastanawiam się po co  pokazywać na zdjęciu rower z tarczami Dura Ace skoro w rzeczywistości ma Ultegry...

 

Wszystko wyjaśnione.  Był błąd w opisie. Składamy na kompletnych grupach Dura Ace Di2 i Dura Ace. Przy okazji dzięki za zauważenie niedopatrzenia. Na wszystkich stronach (tj na inne kraj) był ten sam błąd. 



#13 Gac89

Gac89
  • Użytkownik
  • 63 postów

Napisano 13 luty 2019 - 21:49

Na treningi w górach, dystanse ok 100 km maksymalnie i od czasu do czasu jakieś zawody. który lepszy? Gf czy x lite?

#14 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 13 luty 2019 - 22:29

X-LITE bez dyskusji. Można w nim zejść niżej z pozycją za kierownicą (niższa główka) co przydaje się na wyścigach. Osobiście także przy jeździe w górach wolę mieć (nie wiem jak inni) niżej "poprzeczkę" kierownicy. Można nim także pojechać i 150 km czy więcej bez zmęczenia. X-LITE też ciut lepiej skręca. 


  • Gac89 lubi to

#15 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3185 postów

Napisano 14 luty 2019 - 09:08

Wszystko wyjaśnione.  Był błąd w opisie. Składamy na kompletnych grupach Dura Ace Di2 i Dura Ace. Przy okazji dzięki za zauważenie niedopatrzenia. Na wszystkich stronach (tj na inne kraj) był ten sam błąd. 

 

Do dzisiaj czyli 14 lutego, błąd na stronie nie  został poprawiony...



#16 Gac89

Gac89
  • Użytkownik
  • 63 postów

Napisano 14 luty 2019 - 14:52

X-LITE bez dyskusji. Można w nim zejść niżej z pozycją za kierownicą (niższa główka) co przydaje się na wyścigach. Osobiście także przy jeździe w górach wolę mieć (nie wiem jak inni) niżej "poprzeczkę" kierownicy. Można nim także pojechać i 150 km czy więcej bez zmęczenia. X-LITE też ciut lepiej skręca.


Szkoda tylko że w x lite nie ma tego niebieskiego malowania

#17 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 14 luty 2019 - 18:45

Szkoda tylko że w x lite nie ma tego niebieskiego malowania

 

Nieźle wygląda pomarańcz z czarnym w X-LITE FOUR DISC (pasuje pod ciuchy POC) no i uniwersalny czarny jak zwykle najlepiej się sprzedaje. 



#18 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3185 postów

Napisano 01 lipiec 2019 - 14:39

Wszystko wyjaśnione.  Był błąd w opisie. Składamy na kompletnych grupach Dura Ace Di2 i Dura Ace. Przy okazji dzięki za zauważenie niedopatrzenia. Na wszystkich stronach (tj na inne kraj) był ten sam błąd. 

 

Niedługo minie pół roku i błąd nie został poprawiony? Czy to jednak nie jest błąd?



#19 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 14 lipiec 2019 - 21:43

Niedługo minie pół roku i błąd nie został poprawiony? Czy to jednak nie jest błąd?

 

Który konkretnie? 





Dodaj odpowiedź



  

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rower, karbon, endurance, gran fondo, wyścigi, długodystansowe, wycieczki, komfortowy, szybki