rama LUXTECH- EDGE SL
Started By
Jarek-LT
, 06 Nov 2010 08:14
93 replies to this topic
#1
Posted 06 November 2010 - 08:14
WITAM
WITAM i przedstawiam najświeższe dziecko LUXTECH'A
AŻ pięć światowych patentów tylko w jednej ramie LUXTECH.
Ten egzemplarz jest zrobiony pode mnie więc jest ze zintegrowaną sztycą i siodłem, w sprzedaży będą standard mocowania na obejmę i sztycę.
Jest to kwintesencja najlepszych rozwiązań technicznych - światowych które wdrożyły najbardziej liczące się firmy.
Oczywiście zabiegi te są metodą na zwiększenie sztywności ramy przy tej samej wadze.
Waga ramy 970g.
nie będzie zdjęć , przekroczony limit --- zapraszam na bloog i strone www.
Chyba że admin zrobi dla mnie okno...
Jarek-LT
WITAM i przedstawiam najświeższe dziecko LUXTECH'A
AŻ pięć światowych patentów tylko w jednej ramie LUXTECH.
Ten egzemplarz jest zrobiony pode mnie więc jest ze zintegrowaną sztycą i siodłem, w sprzedaży będą standard mocowania na obejmę i sztycę.
Jest to kwintesencja najlepszych rozwiązań technicznych - światowych które wdrożyły najbardziej liczące się firmy.
Oczywiście zabiegi te są metodą na zwiększenie sztywności ramy przy tej samej wadze.
Waga ramy 970g.
nie będzie zdjęć , przekroczony limit --- zapraszam na bloog i strone www.
Chyba że admin zrobi dla mnie okno...
Jarek-LT
#8
Posted 06 November 2010 - 13:53
xsnailx-- jest pięć kolorów do wyboru a rozmiar dla klienta co 5mm --według zapotrzebowania .
Rama EDGE SL ma
1. mufę suportową BB 92 jako prawdziwy węzeł suportowy - nie wydmuszka przy zastosowaniu którego można poszerzyć rury - główną skośną jak również
2. rurę pod siodłową rozszerzającą się ku dołowi i ukształtowaną tak by bazę kół i długość
3. widelca tylnego zakończyć wynikiem 383mm co czyni ramę bardziej zwartą i sztywną
4. widelec tylny ma już swoją sztywność nie będąc jeszcze w ramie.
5. kopozytowe haki ramy które poprawiają bezpieczeństwo rurek widelca i są bardziej przyjazdne dla ''komfortu'' jazdy.
RAMA przy rozmiarze 530mm/ horyzont ma bazę kół 935mm.
Myślę , że rama tym malowaniem - 5 kolorów -ma nie powtarzalny wygląd , nie spotykany dizajn - nie wiem jak się to pisze i wyróżnia się z TŁUMU. Nadzwyczajne efekty są w dobrej , słonecznej pogodzie jak na szosę przystało.
To tak w małej pigułce
Jarek-LT
Rama EDGE SL ma
1. mufę suportową BB 92 jako prawdziwy węzeł suportowy - nie wydmuszka przy zastosowaniu którego można poszerzyć rury - główną skośną jak również
2. rurę pod siodłową rozszerzającą się ku dołowi i ukształtowaną tak by bazę kół i długość
3. widelca tylnego zakończyć wynikiem 383mm co czyni ramę bardziej zwartą i sztywną
4. widelec tylny ma już swoją sztywność nie będąc jeszcze w ramie.
5. kopozytowe haki ramy które poprawiają bezpieczeństwo rurek widelca i są bardziej przyjazdne dla ''komfortu'' jazdy.
RAMA przy rozmiarze 530mm/ horyzont ma bazę kół 935mm.
Myślę , że rama tym malowaniem - 5 kolorów -ma nie powtarzalny wygląd , nie spotykany dizajn - nie wiem jak się to pisze i wyróżnia się z TŁUMU. Nadzwyczajne efekty są w dobrej , słonecznej pogodzie jak na szosę przystało.
To tak w małej pigułce
Jarek-LT
#12
Posted 07 November 2010 - 19:03
co do samej ramy - podoba mi się to, że tak niepozornie wygląda, mam na mysli profile, rozmiary i kształty rur.
podsiodłówka jest delikatnie wygięta w łuk żeby przysunąć bliżej koło, dobrze widzę?
i jak z mocowaniem przerzutki przedniej, nie widzę haka a ta na obejmę nie podejdzie raczej?
podsiodłówka jest delikatnie wygięta w łuk żeby przysunąć bliżej koło, dobrze widzę?
i jak z mocowaniem przerzutki przedniej, nie widzę haka a ta na obejmę nie podejdzie raczej?
#13
Posted 07 November 2010 - 19:55
Jarku, pare pytan mi sie nasunelo:
ile musiales zrobic ram (projektu edge) zanim pokazales ta niebieska?
na czerwonej widac sporo roznic (na+), wiec zakladam, ze kilka prob musiales wykonac.
czy ta czerwona jest juz przetestowanym projektem, ktory chcesz produkowac czy jeszcze nie wiesz?
jak sadze w niebieskiej pojawily sie jakies problemy, czy czerwona bedziesz jeszcze testowal czy juz jestes po, i jak wydaje Ci sie wyglada sprawa trwalosci tej ramy? na poprzedni model dawales 3lata gwarancji, a na ten?
bedziesz je chcial robic wylacznie na zamownienie, czy wyprodukujesz kilka sztuk w celach marketingowych?
czy myslales o komercyjnym robieniu rozwiazania wspornika siodla kompatybilnego/podobnego? z trekowym rozwiazaniem z masztem?
ile musiales zrobic ram (projektu edge) zanim pokazales ta niebieska?
na czerwonej widac sporo roznic (na+), wiec zakladam, ze kilka prob musiales wykonac.
czy ta czerwona jest juz przetestowanym projektem, ktory chcesz produkowac czy jeszcze nie wiesz?
jak sadze w niebieskiej pojawily sie jakies problemy, czy czerwona bedziesz jeszcze testowal czy juz jestes po, i jak wydaje Ci sie wyglada sprawa trwalosci tej ramy? na poprzedni model dawales 3lata gwarancji, a na ten?
bedziesz je chcial robic wylacznie na zamownienie, czy wyprodukujesz kilka sztuk w celach marketingowych?
czy myslales o komercyjnym robieniu rozwiazania wspornika siodla kompatybilnego/podobnego? z trekowym rozwiazaniem z masztem?
#14
Posted 07 November 2010 - 21:29
Jeżeli chodzi o pytanie kolegi Sprosa chyba było ich sześć w formie z ''formy'' a powstało 20 z niebieską, jednak tych samych piętnaście ma nazwę EDGE PRO ponieważ jest wprowadzona rura górna główna z ramy SL - nie ma jej w eterze.
Jak wiesz trochę jeżdęę po maratonach PP a po 6 latach zawiłości znalazłem półprodukty których szukałem . W necie jest - włókno + żywica = carbon - nic więcej.
Rama z maratonów przeszła wszystkie ''testy'' prowadzone prze zemnie .
Rama SL niczym się nie różni od EDGE oprócz przekrojów rur i kształtów, technologie wykonania i użyte materiały pozostaję te same. Rama EDGE SL była objeżdżona jako ''surówka '' na blacie dlatego brak insertu haka przerzutki. SLka ma mniejszą wagę jak zawodnicza EDGE lub EDGE PRO dlatego temat jest otwarty odnośnie czasu gwarancji.
Ramy EDGE będą w ciągłej sprzedaży jak i na indywidualne zamówienie , koś może być nie standardowy w wymiarach.
Jeżeli chodzi o wady niebieskiej EDGE były to wady czysto lakiernicze i związane z logiem.
Pół roku szukałem profi naklejek , wszyscy po drodze się spalili , zwątpiłem i próbowałem profesjonalnie napisy malować - z różnym skutkiem . Nagle jedna z firm przysłała w końcu próbki wzorów - to mnie trzymało , na SLce są już kalki profesjonalne.
Jarek-LT
Jak wiesz trochę jeżdęę po maratonach PP a po 6 latach zawiłości znalazłem półprodukty których szukałem . W necie jest - włókno + żywica = carbon - nic więcej.
Rama z maratonów przeszła wszystkie ''testy'' prowadzone prze zemnie .
Rama SL niczym się nie różni od EDGE oprócz przekrojów rur i kształtów, technologie wykonania i użyte materiały pozostaję te same. Rama EDGE SL była objeżdżona jako ''surówka '' na blacie dlatego brak insertu haka przerzutki. SLka ma mniejszą wagę jak zawodnicza EDGE lub EDGE PRO dlatego temat jest otwarty odnośnie czasu gwarancji.
Ramy EDGE będą w ciągłej sprzedaży jak i na indywidualne zamówienie , koś może być nie standardowy w wymiarach.
Jeżeli chodzi o wady niebieskiej EDGE były to wady czysto lakiernicze i związane z logiem.
Pół roku szukałem profi naklejek , wszyscy po drodze się spalili , zwątpiłem i próbowałem profesjonalnie napisy malować - z różnym skutkiem . Nagle jedna z firm przysłała w końcu próbki wzorów - to mnie trzymało , na SLce są już kalki profesjonalne.
Jarek-LT
#15
Posted 07 November 2010 - 22:20
Kolejne posty nie związane z tematem będą odpowiednio nagradzane.
Jarek, mógłbyś się nieco bardziej wysilić i pisać poprawnie.
Jarek, mógłbyś się nieco bardziej wysilić i pisać poprawnie.
#19
Posted 13 November 2010 - 20:03
Firma zmieniała nazwę na ENVE http://www.envecomposites.com/ Z tego co widzę nie mają jeszcze ram w ofercie.
PS, Na allegro pojawiła się firma która przejęła ich nazwę chyba chcą zarobić na opinii w/w firmy która zdobyła już uznanie na rynku.
PS, Na allegro pojawiła się firma która przejęła ich nazwę chyba chcą zarobić na opinii w/w firmy która zdobyła już uznanie na rynku.
#20
Posted 13 November 2010 - 20:52
Panowie dzisiaj objeżdziłem ramę całkowicje uzbrojoną......EDGE SL
---------------------------------------------------
Panowie dzisiaj objeżdziłem ramkę SL i być może to niewiarygodnie zabrzmi z moich ust ale ten krótki widelec to po prostu rewelacja i rewolucja . Nic wspólnego nie ma określenie ''nerwowości roweru'' użyte przez kolegę pantaniego . Odczucia są całkiem przeciwne tz. rower jest bardzo zwrotny , reagujący na każdy twój sygnał , nadzwyczaj zwarty jakby nie było tyłu za twoimi nogami/plecami, sztywny, zbierający sie na każde mocniejsze dotknięcie pedała, jakbyś nie maił ramy pod sobą a dzisiejszy mocny wiatr boczny nie dawał się we znaki jak w innych ramach . Rower jest nadzwyczaj stabilny i w 100% kontrolowany przez bikera . odczucia w stosunku do innych ram sa nadzwyczaj pozytywne , w najmniejszym skrócie mogę powiedzieć , że na tak dobrej i zwartej ramie jeszcze nie jeżdziłem. Rura pod siodłowa ( wygięta w łuk) + haki kompozytowe dają niesamowicie wrażenie wybierania nierówności , mimo jeżdzenia na szytkach TUFO i carbonowej skorupie siodła --po prostu SZOSOWA POEZJA w ŚWIATOWYM WYDANIU. Rama SL będzie jeszcze w wersji SLK czyli faktyczna SL z ''pałąkowatym widelcem tylnym'' który jeszcze bardziej wybierać będzie nasze nierówne drogi . Gdy rama SL będzie dopracowana do ostatniego szczególiku , na jej bazie powstanie SUPRA o wadze 7xx.gram.
Proszę nie traktować tego postu jako przechwałki , jestem szosowcem i są to moje subiektywne odczucia które próbowałem zauważyć zapominając o nazwie LUXTECH.
Bardzo serdecznie polecam ramę EDGE SL.
Jarek-LT
LUXTECH ;-)
---------------------------------------------------
Panowie dzisiaj objeżdziłem ramkę SL i być może to niewiarygodnie zabrzmi z moich ust ale ten krótki widelec to po prostu rewelacja i rewolucja . Nic wspólnego nie ma określenie ''nerwowości roweru'' użyte przez kolegę pantaniego . Odczucia są całkiem przeciwne tz. rower jest bardzo zwrotny , reagujący na każdy twój sygnał , nadzwyczaj zwarty jakby nie było tyłu za twoimi nogami/plecami, sztywny, zbierający sie na każde mocniejsze dotknięcie pedała, jakbyś nie maił ramy pod sobą a dzisiejszy mocny wiatr boczny nie dawał się we znaki jak w innych ramach . Rower jest nadzwyczaj stabilny i w 100% kontrolowany przez bikera . odczucia w stosunku do innych ram sa nadzwyczaj pozytywne , w najmniejszym skrócie mogę powiedzieć , że na tak dobrej i zwartej ramie jeszcze nie jeżdziłem. Rura pod siodłowa ( wygięta w łuk) + haki kompozytowe dają niesamowicie wrażenie wybierania nierówności , mimo jeżdzenia na szytkach TUFO i carbonowej skorupie siodła --po prostu SZOSOWA POEZJA w ŚWIATOWYM WYDANIU. Rama SL będzie jeszcze w wersji SLK czyli faktyczna SL z ''pałąkowatym widelcem tylnym'' który jeszcze bardziej wybierać będzie nasze nierówne drogi . Gdy rama SL będzie dopracowana do ostatniego szczególiku , na jej bazie powstanie SUPRA o wadze 7xx.gram.
Proszę nie traktować tego postu jako przechwałki , jestem szosowcem i są to moje subiektywne odczucia które próbowałem zauważyć zapominając o nazwie LUXTECH.
Bardzo serdecznie polecam ramę EDGE SL.
Jarek-LT
LUXTECH ;-)