Skocz do zawartości


Zdjęcie

Van Rysel Czyli Nowe B’Twin

B’twin dechatlon szosa

29 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gac89

Gac89
  • Użytkownik
  • 61 postów

Napisano 20 styczeń 2019 - 09:45

Dechatlon zmienił nazwy szos karbobowych na Van Rysel co prawda dalej bez tarcz w tym roku ale i tak jak dla mnie jeśli będą ceny takie jak w zeszłym roku to będzie mistrzostwo. 
Co sądzicie?

 

https://www.decathlo...nt=Sub Networks

Załączone pliki


  • 4gotten lubi to

#2 tobo

tobo
  • Użytkownik
  • 2148 postów
  • SkądWałbrzych

Napisano 20 styczeń 2019 - 13:18

Co można sądzić po zdjęciach? Oczekujesz oceny w oparciu o...nic? :)
  • Gac89 lubi to

#3 clavdivs

clavdivs
  • Użytkownik
  • 368 postów
  • SkądGarwolin

Napisano 20 styczeń 2019 - 13:39

Mnie dziwi ta żonglerka nazwami. Czemu to ma służyć?

 

Mistrzostwa też bym się nie spodziewał, rower będzie już w takim przedziale cenowym, gdzie kupujący nowy rower myśli już o tarczówkach, nawet jeśli miał by dołożyć.

 


  • Gac89 lubi to

#4 Gac89

Gac89
  • Użytkownik
  • 61 postów

Napisano 20 styczeń 2019 - 14:11

Co można sądzić po zdjęciach? Oczekujesz oceny w oparciu o...nic? :)


W linku masz specyfikacje 😉 full ultegra 8000 plus koła mavic carbon. A cena za ok 9999 zł

#5 Gac89

Gac89
  • Użytkownik
  • 61 postów

Napisano 20 styczeń 2019 - 14:12

Mnie dziwi ta żonglerka nazwami. Czemu to ma służyć?

Mistrzostwa też bym się nie spodziewał, rower będzie już w takim przedziale cenowym, gdzie kupujący nowy rower myśli już o tarczówkach, nawet jeśli miał by dołożyć.


Pełny karbon. Rama + widelec + koła karbonowe za 9999zl? Gdzie znajdę podobnie?

#6 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 1417 postów

Napisano 20 styczeń 2019 - 16:14

Czy aby na pewno można powiedzieć o tych kołach, że są karbonowe?


Poland. Probably the best country in the world.

#7 Paput

Paput
  • Użytkownik
  • 180 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 20 styczeń 2019 - 17:25

Zawsze znajdzie się ktoś, kto patrzy na produkt tylko pod względem cena - jakość. 

Jeśli tak, to jest to dobra oferta .

Ale jak mogłoby być inaczej, skoro produkt z Decathlonu jest i pewnie jeszcze długo będzie postrzegany jako "marketowy".

Na markę trzeba sobie zapracować.

Można znaleźć oferty podobne lub nie wiele droższe, firm bardziej uznanych. 

Pewną różnicę, szczególnie wizualną robią koła. Ten karbon jest porównywalny wagowo, jak dobre koła aluminiowe. 

Choć muszę przyznać, że ten b'twin nawet mi się wizualnie podoba...

 



#8 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 6525 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 20 styczeń 2019 - 17:35

Zawsze znajdzie się ktoś, kto patrzy na produkt tylko pod względem cena - jakość.

Myślę, że "znajdzie się" takich z 80% rynku.


rowerplus-logo-2.png
 
Nowa grupa SHIMANO 105 R7000 od teraz w ROWERPLUS.PL!


#9 marvelo

marvelo
  • Użytkownik
  • 3396 postów
  • SkądKrasnystaw

Napisano 20 styczeń 2019 - 18:45

Zawsze znajdzie się ktoś, kto patrzy na produkt tylko pod względem cena - jakość. 

Gdy spojrzymy na zestawienie najlepiej sprzedających się samochodów w Europie i w Polsce w 2018 roku widać wyraźne, że Europejczycy pozbywają się uprzedzeń i nie patrzą już tak bardzo na markę, nie traktując samochodu jak fetysza, ale jak przedmiot codziennego użytku. Wprawdzie na pierwszym miejscu (w Europie) jest VW Golf, ale na dziesiątym znalazła się Dacia Sandero  wyprzedzając np. Opla Corsę. Polacy cenią zaś Toyotę (na pierwszym miejscu Yaris) i "prawie VW", czyli Skodę, na Dacię patrząc wciąż nieco pogardliwie (choć Duster powoli zdobywa sympatię i widać ich coraz więcej).

https://focus2move.c...t-selling-cars/

http://dailydriver.p...e-ranking-2018/

 

Z rowerami jest chyba podobnie, u nas pewne marki wciąż pozostają bardziej "kultowe" i wielu dokonując zakupu wciąż działa według staropolskiej zasady "zastaw się, a postaw się".

 

Patrząc na młodych pracowników u mnie w firmie, gdzie gołe pensje (bez dodatków za święta, pracę zmianową i nadliczbówki) są na poziomie płacy minimalnej, kupujących auta używane po paru miesiącach pracy, widać zdecydowaną przewagę starych Audi i BMW (preferowany silnik powyżej 2 litrów), albo chociaż Passata "w tedeiku". Później płacz, gdy za komplet opon lub wahaczy trzeba oddać całą miesięczną pensję, nie mówiąc o ubezpieczeniu i paliwie. Ale przecież podjechać pod firmę np. starym Clio czy jakimś innym Punto z silnikiem 1.2-1.4 to wstyd. 


  • przegibek lubi to

#10 beskidbike

beskidbike
  • Użytkownik
  • 1487 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 20 styczeń 2019 - 19:13

Mogliby zmienić kształt tych garbatych i kwadratowych ram ;)


"A teraz uwaga, tylko nie rżyjcie - ostatnio zrobiłem sobie ocieplacz na penisa, bo u mnie to jest najbardziej newralgiczny punkt. Ciśnienie chłodnego powietrza wali w krocze i siusiak marznie jak cholera, a wiadomo trzeba dbać o niego"- oryginalny cytat z FR.org :)


#11 Paput

Paput
  • Użytkownik
  • 180 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 20 styczeń 2019 - 20:15

Myślę, że z samochodami jest jednak trochę inaczej. Przecież większość, nawet nie kierowców kojarzy VW,Bmw czy Audi.
Ta sama większość nie odróżni roweru za 3000 i 10000, czy nawet więcej. Ogromna większość tych co kupują rowery w cenie 10 tyś. plus, kupują je po prostu dla własnej przyjemności. Trudno wtedy liczyć na efekt wow, u sąsiadów... Nie znają się. :-)
Żadko kto, kupuje rower w takiej cenie, bo potrzebuje. Nawet jeśli się ściga, to i tak dla siebie, dla frajdy.
Osobiście uważam,że jeśli już spełniać swoje marzenia, to raczej bez kompromisów. A już na pewno nie jeśli różnica w cenie jest rzędu 1-2 tyś. przy cenie około 10 tyś. Wydaje mi się, że wtedy warto dołożyć.
Ale każdy patrzy przez pryzmat własnego portfela i ma do tego prawo.
Poza tym, gdyby akurat ten b'twin podobał mi się bardziej niż inne, to bym kupił.
Rower musi się podobać. Wtedy chce się bardziej na niego wsiadać! :-)
Oczywiście zakładając, że spełnia moje preferencje co do geometrii i rodzaju osprzętu.

#12 Gac89

Gac89
  • Użytkownik
  • 61 postów

Napisano 29 styczeń 2019 - 12:57

Dokładnie 😉 mi się bardzo podoba geometria i teraz kolorystyka ale że nie będzie miał tarcz to niestety dyskwalifikuje jak dla mnie.

#13 LuckyLuk

LuckyLuk
  • Użytkownik
  • 226 postów

Napisano 30 styczeń 2019 - 08:41

Według mnie to świetne posunięcie marketingowe ze strony Decathlonu. Jednak wielki napis BTwin odradzał wielu kupujących. Tak jak i wielki napis Btwin na ich ciuchach - choć niektóre mam i z chęcią używam, ale oceniłbym mniej rzucający się w oczy design.  

Aktualnie rowery wyglądają świetnie, myślę, że zmiana nazwy pomoże w uzyskaniu nowych klientów. 



#14 przegibek

przegibek
  • Użytkownik
  • 192 postów

Napisano 30 styczeń 2019 - 10:32

Zawsze znajdzie się ktoś, kto patrzy na produkt tylko pod względem cena - jakość. 

 

Nie "znajdzie się" tylko rozsądny człowiek tak robi. Normalny świat to nie forum gdzie ludzie brandzlują się wyglądem i marką roweru oraz pierdołkami za które płaci się tysiące zł.



#15 przegibek

przegibek
  • Użytkownik
  • 192 postów

Napisano 30 styczeń 2019 - 10:42

Mnie dziwi ta żonglerka nazwami. Czemu to ma służyć?

 

Nazwy B'Twin czy Triban nie były zbyt zachęcające a "Van Rysel" od razu kojarzy się Flandrią (a właśnie w Lille  Decathlon ma siedzibę)... Czyli marketing nawiązujący do historii kolarstwa , choć niewiele Decathlon ma z nią wspólnego. Ot, "przykleiło się g... do okrętu i krzyczy: "Płyniemy!"" ;)


  • Ciachoorsky lubi to

#16 DivisionBell

DivisionBell
  • Użytkownik
  • 377 postów
  • SkądSanok/Kolonia

Napisano 30 styczeń 2019 - 14:22

Co wy z tymi tarczówkami? To już na szosowych hamulcach się obecnie nie da jeździć? Jakos przez tyle lat się dało.



#17 Hargin

Hargin
  • Użytkownik
  • 118 postów

Napisano 30 styczeń 2019 - 19:28

Ci co ciągnęli wozy zaprzężone w konie, pewnie też o to pytali użytkowników maszyn parowych. Taki cywilizacyjny „life”.
  • hubertgal i qzn lubią to

#18 Gac89

Gac89
  • Użytkownik
  • 61 postów

Napisano 31 styczeń 2019 - 19:02

Kiedyś nie było wyboru😉 a zresztą wygrywa ten kto najmniej hamuje 😂

#19 przegibek

przegibek
  • Użytkownik
  • 192 postów

Napisano 01 luty 2019 - 08:30

Ci co ciągnęli wozy zaprzężone w konie, pewnie też o to pytali użytkowników maszyn parowych. Taki cywilizacyjny „life”.

 

Jeden z najgłupszych argumentów w dyskusji - ad absurdum.

 

Z drugiej strony można przytoczyć wiele argumentów potwierdzających tezę że stare było lepsze. Rozsądny człowiek doskonale zdaje sobie sprawę że w naszych czasach producentom nie zależy na "dobry użytkownika" tylko na zarobku...



#20 przegibek

przegibek
  • Użytkownik
  • 192 postów

Napisano 01 luty 2019 - 08:31

Kiedyś nie było wyboru😉

 

I niedługo znów nie będzie. A wtedy producenci znów wymyślą coś innego. Kasa musi się zgadzać.





Dodaj odpowiedź



  

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: B’twin, dechatlon, szosa