Dechatlon zmienił nazwy szos karbobowych na Van Rysel co prawda dalej bez tarcz w tym roku ale i tak jak dla mnie jeśli będą ceny takie jak w zeszłym roku to będzie mistrzostwo.
Co sądzicie?
https://www.decathlo...nt=Sub Networks
Napisano 20 styczeń 2019 - 09:45
Dechatlon zmienił nazwy szos karbobowych na Van Rysel co prawda dalej bez tarcz w tym roku ale i tak jak dla mnie jeśli będą ceny takie jak w zeszłym roku to będzie mistrzostwo.
Co sądzicie?
https://www.decathlo...nt=Sub Networks
Napisano 20 styczeń 2019 - 14:12
Mnie dziwi ta żonglerka nazwami. Czemu to ma służyć?
Mistrzostwa też bym się nie spodziewał, rower będzie już w takim przedziale cenowym, gdzie kupujący nowy rower myśli już o tarczówkach, nawet jeśli miał by dołożyć.
Napisano 20 styczeń 2019 - 17:25
Zawsze znajdzie się ktoś, kto patrzy na produkt tylko pod względem cena - jakość.
Jeśli tak, to jest to dobra oferta .
Ale jak mogłoby być inaczej, skoro produkt z Decathlonu jest i pewnie jeszcze długo będzie postrzegany jako "marketowy".
Na markę trzeba sobie zapracować.
Można znaleźć oferty podobne lub nie wiele droższe, firm bardziej uznanych.
Pewną różnicę, szczególnie wizualną robią koła. Ten karbon jest porównywalny wagowo, jak dobre koła aluminiowe.
Choć muszę przyznać, że ten b'twin nawet mi się wizualnie podoba...
Napisano 20 styczeń 2019 - 17:35
Zawsze znajdzie się ktoś, kto patrzy na produkt tylko pod względem cena - jakość.
Myślę, że "znajdzie się" takich z 80% rynku.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 20 styczeń 2019 - 18:45
Zawsze znajdzie się ktoś, kto patrzy na produkt tylko pod względem cena - jakość.
Gdy spojrzymy na zestawienie najlepiej sprzedających się samochodów w Europie i w Polsce w 2018 roku widać wyraźne, że Europejczycy pozbywają się uprzedzeń i nie patrzą już tak bardzo na markę, nie traktując samochodu jak fetysza, ale jak przedmiot codziennego użytku. Wprawdzie na pierwszym miejscu (w Europie) jest VW Golf, ale na dziesiątym znalazła się Dacia Sandero wyprzedzając np. Opla Corsę. Polacy cenią zaś Toyotę (na pierwszym miejscu Yaris) i "prawie VW", czyli Skodę, na Dacię patrząc wciąż nieco pogardliwie (choć Duster powoli zdobywa sympatię i widać ich coraz więcej).
https://focus2move.c...t-selling-cars/
http://dailydriver.p...e-ranking-2018/
Z rowerami jest chyba podobnie, u nas pewne marki wciąż pozostają bardziej "kultowe" i wielu dokonując zakupu wciąż działa według staropolskiej zasady "zastaw się, a postaw się".
Patrząc na młodych pracowników u mnie w firmie, gdzie gołe pensje (bez dodatków za święta, pracę zmianową i nadliczbówki) są na poziomie płacy minimalnej, kupujących auta używane po paru miesiącach pracy, widać zdecydowaną przewagę starych Audi i BMW (preferowany silnik powyżej 2 litrów), albo chociaż Passata "w tedeiku". Później płacz, gdy za komplet opon lub wahaczy trzeba oddać całą miesięczną pensję, nie mówiąc o ubezpieczeniu i paliwie. Ale przecież podjechać pod firmę np. starym Clio czy jakimś innym Punto z silnikiem 1.2-1.4 to wstyd.
Napisano 20 styczeń 2019 - 20:15
Napisano 30 styczeń 2019 - 08:41
Według mnie to świetne posunięcie marketingowe ze strony Decathlonu. Jednak wielki napis BTwin odradzał wielu kupujących. Tak jak i wielki napis Btwin na ich ciuchach - choć niektóre mam i z chęcią używam, ale oceniłbym mniej rzucający się w oczy design.
Aktualnie rowery wyglądają świetnie, myślę, że zmiana nazwy pomoże w uzyskaniu nowych klientów.
Napisano 30 styczeń 2019 - 10:32
Zawsze znajdzie się ktoś, kto patrzy na produkt tylko pod względem cena - jakość.
Nie "znajdzie się" tylko rozsądny człowiek tak robi. Normalny świat to nie forum gdzie ludzie brandzlują się wyglądem i marką roweru oraz pierdołkami za które płaci się tysiące zł.
Napisano 30 styczeń 2019 - 10:42
Mnie dziwi ta żonglerka nazwami. Czemu to ma służyć?
Nazwy B'Twin czy Triban nie były zbyt zachęcające a "Van Rysel" od razu kojarzy się Flandrią (a właśnie w Lille Decathlon ma siedzibę)... Czyli marketing nawiązujący do historii kolarstwa , choć niewiele Decathlon ma z nią wspólnego. Ot, "przykleiło się g... do okrętu i krzyczy: "Płyniemy!""
Napisano 01 luty 2019 - 08:30
Ci co ciągnęli wozy zaprzężone w konie, pewnie też o to pytali użytkowników maszyn parowych. Taki cywilizacyjny „life”.
Jeden z najgłupszych argumentów w dyskusji - ad absurdum.
Z drugiej strony można przytoczyć wiele argumentów potwierdzających tezę że stare było lepsze. Rozsądny człowiek doskonale zdaje sobie sprawę że w naszych czasach producentom nie zależy na "dobry użytkownika" tylko na zarobku...
Sponsorzy serwisu →
4-bike.pl →
Dlaczego Zalecane Jest Oklejanie Roweru Na Mokro?Napisany przez Tomek z 4-bike.pl , 19 mar 2023 folieochronne i 6 więcej |
|
||
Sponsorzy serwisu →
4-bike.pl →
Czy Grubość Folii Ochronnej Na Rower Ma Znaczenie Dla Ochrony Przed Uszkodzeniami?Napisany przez Tomek z 4-bike.pl , 12 mar 2023 folieochronne i 6 więcej |
|
||
Sponsorzy serwisu →
4-bike.pl →
Folia Matowa Czy Błyszcząca? - Jak Dobrać Folię Pod Lakier W RowerzeNapisany przez Tomek z 4-bike.pl , 07 mar 2023 folieochronne i 6 więcej |
|
||
Trening, zdrowie i wszystko co z tym związane →
Wyścigi - maratony - wycieczki →
Maraton Elbląski 2023Napisany przez MARECKY , 04 lut 2023 maraton, elbląg, ultracup i 3 więcej |
|
||
Rowery oraz części →
Rowery oraz ramy →
Jaki rower za 3500zł i więcej? →
Szosa Na MiastoNapisany przez AsRockie , 25 lip 2022 szosa, 3.5tys |
|