Zapraszam do poczytania testu szytek Vittoria Corsa G+ 25. Sportowa szytka wysokiej klasy, to na pewno. Co poza tym zapraszam do lektury.http://road-racing.p...rsa-graphene-25
Test Szytek Vittoria Corsa G+ -Road-Racing.pl
#1
Napisano 24 styczeń 2019 - 22:08
#3
Napisano 25 styczeń 2019 - 17:39
Na klinczerowych G+ i Control nie zlapalem jeszcze kapcia.
#4
Napisano 26 styczeń 2019 - 13:11
To szybka szytka, którą producent dobrze zabezpieczył od strony bieżnika . Wkładka jest ok na tyle przeleciałem juz 2500 km i nic. Natomiast problem w który producent poszedł wg mnie świadomie, jest dający idealny komfort delikatny bok. Nie jest to zagrożenie przy normalnej jeździe, wieksza dziura może jednak zakończyć żywot szytki. Nie jest to szytka ekstremalnie delikatna. To nie jest szytka do jazdy na czas czy coś w tym stylu.
.Po parę gramów gumy więcej na boku i jest być może ciut mniej wyczynowa szytka za trwalsza. Stąd zainteresowałem się juz Vittoria Corsa Control. Rożnica w wadze jest minimalna ale być może własnie modyfikacja dotyczy boku szytki. Ważyliśmy je w Cyklomanii różnica w wadze 8 g...
Podsumowując na dzień zawodów może być, do jazdy bo dobruych drogach też.. Na co dzień po dziurach raczej słabo to widzę...Zanim wrzucę Vittorię Corsa Control G+ najpierw trzeba pośmigać na Veloflex Arenberg Przód już naklejony tył czeka na awarie Vittorii.
#5
Napisano 26 styczeń 2019 - 15:15
Rowniez sam bieznik jest szerszy, bardziej zachodzi na boki, w porownaniu do G+.
Na zawodach nie jezdze, drogi ktore mamy pozostawiaja wiele do zyczenia, a jezdze tylko i wylacznie na tego typu oponach/szytkach.
Ogolnie lapie malo lub bardzo malo awarii. Moim zdaniem szkoda czasu na jezdzenie na gorszych gumach
Nowych szytek Vittorii nawet nie zakupowalem, bo mi jeszcze lezy poprzednik Control, Pave.
Ciezko przerzucac sie ze sprawdzonych Veloflexow. Z checia zalozylbym Vlaanderen.
- Helium lubi to
#6
Napisano 26 styczeń 2019 - 15:44
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk