Skocz do zawartości


Zdjęcie

Chińskie (I Nie Tylko) Kierownice Z Mostkiem 2W1 ?


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 takietam

takietam
  • Użytkownik
  • 54 postów

Napisano 01 czerwiec 2019 - 08:03

Pierwszy raz to zauważyłem. 

Ma to sens ??

 

Kierownica razem z mostkiem jako jedna część ?

Ktoś korzystał ?

 

Co to za wynalazki ? W sumie to zainteresowało mnie to.



#2 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Napisano 01 czerwiec 2019 - 09:12

No takie że teoretycznie mogą być lżejsze i bardziej aero. Czy ma sens? Ano taki jak konieczność napędów 1x z przodu :) dziś jeżdżenie z dwoma tarczami jest nieakceptowalne, ludzie przestali ogarniać.
Zintegrowany kokpit - musisz znaleźć taki który kąt mostka ma taki jak potrzebujesz, koszt wymiany jest powiedzmy podwojony.

#3 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 01 czerwiec 2019 - 16:39

Sztywność kokpitu też cierpi na tym. W Sprincie raczej średni pomysł, a chińskie? Hmmm, może być jeszcze gorzej.



#4 heavy_puchatek

heavy_puchatek
  • Użytkownik
  • 489 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 01 czerwiec 2019 - 17:09

Leży u mnie taki chińczyk. Kupiłem bo chciałem schować łącznik od di2 (i nie wymieniać łącznika, nie kombinować z wierceniem kierownicy albo prowadzeniem kabli dziwnymi drogami), mieć coś z odrobinę głębszym dropem i troszeczkę większym zasięgiem i akurat ta mi podpasowała. Nie założyłem bo po pierwsze nie chce mi się na razie :D a po drugie cały zestaw razem z uchwytem na licznik waży bite 100g więcej niż mój obecny i przez to jeszcze bardziej mi się nie chce :) Co do sztywności - kierownica z tego leżącego u mnie chińczyka jest na pewno sztywniejsza niż obecna (lekka i naturalnie z Chin) i podejrzewam, że zrobiłoby mi to dokładnie żadną różnicę. Jak mi się będzie kiedyś nudziło założę bez strachu.





Dodaj odpowiedź