Skocz do zawartości


Zdjęcie

Trek Domane Alr


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ex_lemon

ex_lemon
  • Użytkownik
  • 202 postów
  • SkądKnurów

Napisano 22 czerwiec 2019 - 17:46

Witam,

 

po dwóch tematach i kilku dniach poszukiwań dopisało mi szczęście i udało się nabyć rower używany, ale wymarzony :)

 

Specyfikacja:

 

Rama: Alpha Aluminium Serii 200, IsoSpeed, Invisible Weld Technology, zwężana główka ramy E2, wkład suportu BB86.5, ukryte mocowania błotników, kompatybilna z DuoTrap S

Widelec: Domane w pełni z włókna węglowego, zwężana rura sterowa E2, hamulce z bezpośrednim mocowaniem

Suport: Press Fit

Mechanizm korbowy: Shimano Tiagra, 50/34 (kompakt)

Manetki: Shimano Tiagra, 10-biegowa

Przerzutka przednia: Shimano Tiagra

Przerzutka tylna: Shimano Tiagra

Łańcuch: Założę nowy, nie wiem, co to jest..

Kaseta: Shimano Tiagra 11-32, 10-rzędowa

Hamulce: Tektro T731

Klamki hamulcowe: Tektro T731

Obręcze: Aluminiowe, Bontrager Tubeless Ready

Piasty: Stop aluminium

Opony: Bontrager R1 Hard-Case Lite, 700x28c

Wspornik kierownicy: Bontrager Elite, 31,8 mm, 7 stopni

Kierownica: Bontrager Race VR-C, 31,8 mm

Chwyty: Owijka korkowo-żelowa Bontrager

Wspornik siodła: Bontrager Elite, 31,8 mm, 7 stopni

Siodło: Bontrager Affinity Comp, szyny ze stopu chromo-molibdenowego

Pedały: SPD Shimano 520

 

Wagowo myślę, że ok. 9,5-9,7 kg, ale priorytetem był komfort. W poniedziałek oddaję go na porządny serwis, regulację i przeniesienie parametrów z wykonanego bikefittingu.

 

Zdjęcie-0596.jpg

 

 


  • 4gotten lubi to

#2 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Napisano 23 czerwiec 2019 - 09:40

Koła najlepiej przeserwisuj, z bębenkiem włącznie.
Piasty koniecznie rozgrzebać. Kup dobre kulki I wymień fabryczne- zardzewieją I zniszczą bieżnię w korpusie - a to element trudno lub wcale niedostępny. O bębenek warto dbać bo jest drogi w wymianie.
Wymieniaj I czyść często klocki- obręcze są bardzo miękkie. Centrowanie od "zera" - fabryczne jest kiepskie I szprychy lubią pękać.
Niech serwisant dokręci hak I sprawdzi czy jest prosty- rzadko jest.
Fabryczne opony - załóż coś "prawdziwego" - rower będzie jechał inaczej.

Stery- jeździsz w mokrych warunkach - serwisuj dolne łożysko- ma nietypowy rozmiar I trochę kosztuje.

#3 parmenides

parmenides
  • Użytkownik
  • 630 postów
  • SkądZgorzała

Napisano 23 czerwiec 2019 - 10:26

Fajna maszyna i ekstra kolor. Życzę Ci wielu wspaniałych chwil na tym rowerze. Do zobaczenia gdzieś na trasie.

#4 ex_lemon

ex_lemon
  • Użytkownik
  • 202 postów
  • SkądKnurów

Napisano 23 czerwiec 2019 - 20:12

Dziękuje tobo za wskazówki. Wszystko jutro przekażę serwisantowi. Dzięki parmenides. Najpierw muszę zbudować moc, bo dzisiaj wszyscy mnie objeżdżają :)